Po čtyřech měsících vlastnění Explosionu od RM mi srdce začalo prahnout po novým biku. Nechci tím říct, že by RM byl špatný, ale chtěl sem nějaký drtítko, se kterým budu mít pocit, že dokážu projet i zeď :D.
Po výběru, který byl nakonec pouze z kol značky Haibike jsem se rozhoupal pro tohohle kocoura a musím říct, že sem chybu neudělal. Rám je nádherně tuhý avšak ne nepohodlný a bez problému přenáší každý dupnutí do kol. Ráfky jsou skvělý standart, ale stejně ještě možná skočím Crossmaxů. Na sedlo sem byl docela zvědavý a sem fakt mile překvapený jak mi sedlo na prdel :D. Přehazovačka od Sramu je taky super a chodí s jistotou. Převodník s 32 zuby tam ještě na zimu zůstane aby mi pomohl v hlubokým sněhu, ale na závody bude ideální volba 34. Brzdy Magura jsou spolehlivé a dobře dávkujou výkon brzd oproti Shimanu, který to i při větším stisku narvou na maximum. Poslední věci, kterou Vás ještě zatížím je 21 palcový rám, který i přes svou délku oproti mému předešlému 19 palcovému, nějak neovlivnil jízdu v technicky složitějších místech a naopak mi ještě pomohl k příjemnějšímu zdolání delších stoupání.
Doufám, že sem Vás tímhle psaním neunavil, ale musel jsem se podělit o zkušenost s Drtítkem, se kterým se už těšíme na maratonský závody. :D
(vloženo 15.1.17)
Značka | Haibike |
Model | Greed 9.70 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 21 |
Hmotnost | 10,4 |
Rám | UD Haibike Carbon High Modulus, Advanced Multiforming Technology, superlight |
Vidlice | Rock Shox Reba RL |
Hlavové složení | FSA No. 57, A-Head, semi-integrated, tapered |
Kliky | Sram GX 1000 |
Středové složení | Sram PressFit |
Měnič | Sram GX1, 11 gear |
Řazení | Sram GX 11 Trigger |
Převodník | Sram GX 1000 |
Kazeta | Sram XG1150, 10-42 T, 11 gear |
Řetěz | Sram PC1130 |
Náboj přední | Mavic |
Náboj zadní | Mavic |
Brzda přední | Magura MT 4 |
Brzda zadní | Magura MT 4 |
Brzdové páky | Magura MT 4 |
Ráfek přední | Mavic Crossride |
Ráfek zadní | Mavic Crossride |
Sedlovka | Haibike Flex Post Carbon |
Sedlo | Fi'Zi:K Tundra M7 |
Pláště | Mavic Crossmax Quest |
Bílu barvu na kole úplně nesnáším :D ale tady mi ten bílý představec fakt sedí, a to hlavně díky barvevné kombinaci rámu… určitě ho tam nech :)
Hmotnost 10,4 kg při velikosti 21? Tomu sám nevěříš. Jestli jsi to bral podle katalogu, tak tam váží vždy kola s nejmenším rámem.
sibicz: to máš pravdu, ale On-Lock se dělá ve 2 variantách. Jedna je ta, že se dává vlevo nahoru a vpravo dolů a druhá varianta je obráceně a to vpravo nahoru a vlevo dolů. A tohle je právě varianta číslo jedna. Takže pokud bys ju otočil jen dolů, tak to budeš zamykat a odemykat uplně jinak, než teď.
Ještě jednou malou pihou na kráse je to zamykání vidle votočený takle nahoru. Jestli dobře vidim, tak je to ten novej On-Lock, kterej je dělanej tak, že by se měl dát chytit pod řídítka jakože místo levýho řazení. Pak by to bylo čistější a určitě i aerodynamičtější! :D
Je to zajímavý, ten rám. Fotky by to chtělo trochu čitelnější, ale kolo moc pěkný. Chce to samozřejmě ještě malinko poladit.-)
fajn bajk… akorát mi chybí kloudný foto z boku a taky z druhé (levé) strany… takhle totiž vypadá, že sedlo je dost zajetý dozadu, což je minimálně trochu divní… no a druhá divná věc je ten bílej představec, kde souhlasím se Strakááčem… ale není to tím, že bych nemusel bílou, naopak, na RB CRX mám bílý pedály, bílý sedlo a kdysi byly i bílý bovdeny… ale jinak fajn bajk, tak ať baví ;-)
jo, bílej představec… to je věc, u který nechápu, že se v takovej barvě vůbec vyrábí :D černá nikdy nic nezkazí :)
15.1.17 20:12
suhlasim s lucasom ten biely predstavoc a spacery su horsia ako pupinok na tvari ked sa ides fotit ako gayo v zrkadle a uplodavat na instagrami
15.1.17 18:52