Zimáček hřebík edition. Test plášťů s hřebama dopadl úspěšně. Není to všespásné, ale na ledu to přidá hodně na jistotě.
Toto kolo jsem si pořídil na celoroční dojíždění do práce. V létě ho používám na jízdu do hospody a jízdy v přírodě, pokud nejedu do těžkého terénu. Pevná vidlice v lehčím terénu nijak zásadně neomezuje.
Co ale omezuje je převodník o velikosti 42 zubů. Ve velkých kopcích je to pěkná makačka :)
V zimě je to mé hlavní kolo.
(vloženo 20.1.17)
Značka | Lapierre |
Model | Raid 329 |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | M |
Hmotnost | různá dle aktuálních plašťů |
Rám | Raid 29" Alloy 6061 Disc |
Vidlice | Force Carbon Disc 29", délka noh 485 mm |
Hlavové složení | FSA semi-integrované |
Kliky | Suntour CW-SCSP42-PBG |
Středové složení | Suntour |
Měnič | Shimano Deore RD-M592 SGS Shadow |
Řazení | Shimano Altus SL-M370 |
Převodník | 42 z |
Kazeta | Shimano CS-HG20, 9s, 11-34 |
Řetěz | KMC X9 |
Náboj přední | DT Swiss X 1900 |
Náboj zadní | DT Swiss X 1900 |
Brzda přední | Shimano BR-M395, SM-RT56 180 mm |
Brzda zadní | Shimano BR-M395, SM-RT56 160 mm |
Brzdové páky | Shimano BR-M395 |
Ráfek přední | DT Swiss X 1900 |
Ráfek zadní | DT Swiss X 1900 |
Dráty | DT Champion Straightpull |
Pedály | Shimano PD-A530 |
Řídítka | Ritchey WCS Trail Carbon 660 mm |
Představec | FSA 110 mm |
Sedlovka | Lapierre Raid Alloy 350 x 31,6 mm |
Sedlo | Lapierre Raid VL-1205 |
Pláště | Léto: Schwalbe Big Ben 2,00 Jaro/podzim: Kenda Klaw XT 1,95| Conti X-King RS 2,20 Zima: Schwalbe Marathon Winter 2,00 |
Posledni dva tydny bych ty plaste hodne uzil na zmrzly brnensky cyklostezky. Na pristi zimu budu hodne zvazovat.
Ty pláště mají 4 řady hřebů. 2 u středu a 2 řady po vnějšku. Když ty pláště pořádně nabombíš, tak ty vnější hřeby vůbec nepřijdou do styku s vozovkou. Jinak je to na jízdu po uježděném sněhu a ledu na silnici/cyklostezce. Do terénu moc nejsou. Na ledu máš jistotu, že ti nepodjede přední kolo, zadní kolo výrazně méně podkluzuje při jízdě do kopce, případně nepodkluzuje vůbec, pokud to není velký kopec. Na tom ledu a sněhu to chce výrazně podhustit, aby zabíraly i ty vnější řady hřebů.
Pěkný, co ty pláště? letos jsem nad tím dost uvažoval, ale zas tolik po sněhu a ledu toho nenajedu (jezdím brzo ráno tak maximálně když ráno nasněží) a nevím jak moc to jede po asfaltu a jak moc ty pláště(hřeby) dostávaj zabrat.
Ano, je to Javořina a Brdo.
K těm bidonům patří samozřejmě i dres stejné značky :)
Líbí se mi kontinuita Tvých „bidonů“ :-)
K jednopřevodníku, chtěl jsem si to zkusit. Přestavba stála pár stovek. Při jízdě po rovině a menších kopcích mne to nijak neomezuje. Ba naopak, při těch 42 zubech to krásně fičí.
Natočení gripů – zkoušel jsem různé polohy, takto mi to vyhovuje nejvíce.
To natočení gripů a jednopřevodník moc nechápu, nicméně kolo se mně líbí.
P.S. Ještě že není středověk – Velký Kladivo by byl strašný inkvizitor.
velmi dobře sfouknutej profil (fotky/popisky,..).. tak ať to jezdí (-:
20.1.17 12:30
Uz jenom spojeni jizda- pivo bych daval tezky resty se zabavenim dopravniho prostredku.
A jaký je tedy smysl jedopřevodníku v tomto případě?