Můj zeleňák, kolo které zažilo opravdu hodně jen tak namátkou, výměnu vidlice a svařování rámu :) v dnešní době v podstatě neprodejné kolo které si s radostí nechám, kol není doma nikdy dost :)
(vloženo 1.2.17)
Značka | Superior |
Model | XP 930 |
Modelový rok | 2009 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | cca 10,8 kg |
Rám | Sup, ALUMINUM U6 SuperLite |
Vidlice | RS SID / Manitou R7 Super Absolute LO |
Hlavové složení | FSA IHS 1-1/8" semi-cartridge |
Kliky | FSA AFTERBURNER BB30 22/32/42 |
Středové složení | FSA BB30 |
Přesmykač | SRAM X-9 TOP PULL 34.9 mm |
Měnič | SRAM 1:1 X-0 |
Řazení | SRAM 1:1 X-0 Trigger system |
Převodník | Gebhardt |
Kazeta | Shimano XT 11-32 |
Řetěz | Sram/Shimano 9 sp |
Náboj přední | ONe Race |
Náboj zadní | ONe Race |
Brzda přední | Avid Elixir CR 160 mm |
Brzda zadní | Avid Elixir CR 160 mm |
Brzdové páky | Avid Elixir CR |
Ráfek přední | Syncros |
Ráfek zadní | Syncros |
Pedály | Shimano M520 |
Řídítka | Ritchey WCS Carbon |
Představec | Ritchey WCS |
Sedlovka | FSA Carbon |
Sedlo | Selle Italia SLR |
Pláště | Continental Raceking RaceSport 2.0 |
Jj pravda R7 nebyla vůbec špatná ale poté jsem chvíli jezdil Rebu 2008 a to bylo ještě o level lepší. U R7 jsem asi trošku zanedbal údržbu a pak už bylo hotovo… :(
Já tý váze věřím… se SIDem, karbonovejma komponentama, 2.0 pláštěma to v eLku není nereálná hmotnost… je to furt pěknej bajk, i když je teď na druhý koleji (taky mám doma šestadvácu nechanou jako zimáka/backup ;-))
Upravil jsem to na 10,8 kg, pokud se podíváte na ostatí XP930 zde na fóru uvádějí podobnou váhu jako já.
Ahoj nemam to zvazene přesně ale daleko od pravdy nebudu. Sup udával váhu pod 11 kg tady jsou jine brzdy pláště. A retro vidlice RS Sid 1999 28mm nohy která. Má do 1.6 kg.