Ten nastavitelny stack na RM01 je super vec. Uz je na ceste nizka podlozka s ktorou sa bude dat dosiahnut rovnaky agresivny posed na aky som zvyknuty z TMR-ka. To ze s elektronickou sadou nebudu bowdeny a kable nikde trcat je tiez fajn bonus.
leda že bude něco ležet někde v Německu, Rakousku u Bernieho Kohla anebo ve Francii. Sorryjako :-)
Hele ale technicky je každopádně zajímavější RM01 a to klidně na mechanický Ultegře. Rám je z lepšího materiálu a je tam vidlice s plochym krkem – hadice se schovaj dovnitř a stejně tak i elektirka, pokud by tam byla. Navíc u 01 se o něco líp pracuje se stackem.
favorit. tyjo nestraš kilodvacet dát nemůžu, to už mi doma neprojde..:) možná na konci '17 budou aspoň s třicítkou..
Roadmachine a Endurace od Canyonu byly moji favority pro upgrade, ci proste vysnene kolo. Ale zase si rikam, ze tak stary nejsem a do duchodu mam jeste dost daleko tak spis posilhavam po zavodni geometrii. Canyon Ultimate Disc nebo Aeroad Disc, proc ne :)) obe poberou 28mm plaste a melo by to ve vysledku byt docela dobre pojezdeni. Ultimate na 100%, u Aeroadu se trochu bojim ze na dojizdeni do prace to nebude uplne ono. No musim si to nekdy otestovat jak se na aerobiku jezdi…
Krásný kousky:
http://granfondo-cycling.com/…-collection/
Uvažuji o RM 02 Ultegra Di2, ale až ve výprodeji:)
madik: spravny odhad, pri vahe 7kg ratam s novou generaciou pak dura ace. Tie usetria vela g oproti sucasnym tazkym rs685. To ci je 8kg vela a ci to za to stoji si musi samozrejme odpovedat kazdy sam. Moja seriova RM01 na mechanickej ultegre vazi 8.8kg a to uz je moc. Na sebe chudnut nechcem a ani nemam kde takze zostihlujem kde sa da :)
sedm kilo je u tohohle kola reálných. Neřeknu teď z hlavy přesný čísla, ale hmotnost rámového setu u RM01 je ucházející.
Osobně mám trochu problém kam tohle kolo zařadit, protože reálně to neni ani gravel bike, ani klasická silnice a ani pohodlná silnička typu Roubaix, Domaine. Z mýho pohledu je Roadmachine supr pokud chce člověk jedno kolo na všechno, na každodenní ježdění a i závody.
Za mě je jediný mínus že Campagnolo ještě nemá v prodeji sadu na kotouče a tedy to s ní nejde postavit :))
Jinak vyšší hmotnost je daná sadou (prostě elektrika) a kolama. RM02 je, podle mě, normální kolo jako je třeba Superior, hodně zajímavej je pak až rám RM01.
Váha na hranici 7kg je hodně složité dosažitelná pokud to bude postaveno stále na 1 generaci komponent pro kotoucove hydraulické brzdy. Na druhou stranu koho váha zajímá, jestli to má 7, nebo 7,5 či 8kg. Na tom vám opravdu tak záleží?
Sam se mi líbí mít lehké kolo, ale ne na úkor funkčnosti a kvality komponent. A kupování extra lehkých komponent přijde navíc hodně draho.
Sam se těším na Ultegru 6900 či 6970 di2, to by mohlo být dobrý Sweetspot pro stavbu lehkého kola kolem 7kg.
Za mě super.Ačkoliv jezdit víc jak 25mm určitě nehodlám. Rámovka je nádherná.
myreczech: je to tak, kotuce. Moj ciel je 7kg pri 56 rame. Nizsie to uz asi nepojde pri zachovani tuhosti a pevnosti. Ja chcem ist viac aero takze kolesa zvazujem bud Enve 4.5 alebo nove Rovaly clx 50. A zacinam sa priklanat skor k rovalom.
11.2.17 11:19
Zoidberg: IMHO skor gravel v tomto pripade kvoli sirke plastov ale nebudem sa hadat :) Miesta je na RM01 relativne dost (40mm a na nizsich modeloch je este viac). To znamena ze na beznom rafiku vojde 30, 32 mm v pohode. Na fotke je ENVE ses 4.5 ar s 25mm vnutornou sirkou a 28mm conti. GP4000SII takze v reali to ma blizko k 30mm.
jo ta váha to je daň za ty kotouče…
jo mít kačky tak to je jasná volba…mě by stačilo to 105kové na dobrých kolech…
myreczech: tento nie je moj ale pracujem na niecom velmi podobnom v bielej farbe. Ano vyzera celkom fajn na to ze je na kotucoch a hlavne jazda na nom predcila ocakavania. Jedine s cim nie som zatial spokojny je vaha.
11.2.17 09:04
nový přírůstek…?
RoadMachine je nádherný kolo…možná příští sezónu..