Značka | GT |
Model | GRADE Sora Alloy |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 53 |
Hmotnost | 10,5 |
Rám | Al |
Kliky | FSA 50 / 34 |
Kazeta | 12-36 |
Pláště | Continental Grand Prix 4-seasson 32-622 |
Hlavní je aby jsi byl sám spokojen úpravy můžou přijít kdykoliv…Myslím že to dělá většina znas takhle!
13.2.17 20:36
Modelový rok 2016 a bovdeny „tykadla“, to už mně vážně hlava nebere. To asi GT docela osazením posral, když rám vypadá skvěle…
U tohodle řazení nejsou problém opratě, ale bowden v kuse. Mám na Grade Tiagry s opratěma a nemůžu se zbavit dojmu, že oproti silnici s totožným řazením, kde ale není bowden v kuse, řadí Tigra na Grade prostě hůře (gumovější, není tak citelná odezva).
na druhou stranu bowdeny vnějškem jsou super na servis! Na dvou kolech mám Soru 9sp + Tiagře 9sp, pokaždé přes 30 000km a naprosto bez problémů, páky řadí stále suprově!
Kolo přítele Zeleného údolí :) Mravenče zaznamenal's Soru 2017 – bez opratí, vypadá minimálně jako nová Tiagra, ne-li 105, kde se ten trickledown zarazí? Hajnej až to bude běžně v obchodech za normální cenu, můžeš ty duály přehodit, moc to stát nebude a ergonomie i vzhled půjdou dost nahoru..
Dokázal bych se smířit s triple-triangle, i s absencí SPD (přeci jen na sněhu a ledu je větší nejistota), ale ty trčící řadící bovdeny mně nikdy z estetických nepřirostly k srdci :( Nicméně přeji hodně najetých km!;)