grejd

Přidat foto

(vloženo 12.2.17)

Horyna74
Ohodnoť bajk: (3.3  / 25 hlasujících)
Značka GT
Model GRADE Sora Alloy
Modelový rok 2016
Velikost 53
Hmotnost 10,5
Rám Al
Kliky FSA 50 / 34
Kazeta 12-36
Pláště Continental Grand Prix 4-seasson 32-622

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Kadel x road
Kadel x road

15.2.17 22:09

Hlavní je aby jsi byl sám spokojen úpravy můžou přijít kdykoliv…Myslím že to dělá většina znas takhle!

Reagovat
depresy

13.2.17 20:36

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Doyle
Doyle

13.2.17 20:29

Modelový rok 2016 a bovdeny „tykadla“, to už mně vážně hlava nebere. To asi GT docela osazením posral, když rám vypadá skvěle…

Reagovat
jIrI___
jIrI___

13.2.17 18:44

U tohodle řazení nejsou problém opratě, ale bowden v kuse. Mám na Grade Tiagry s opratěma a nemůžu se zbavit dojmu, že oproti silnici s totožným řazením, kde ale není bowden v kuse, řadí Tigra na Grade prostě hůře (gumovější, není tak citelná odezva).

Reagovat
Honzis
Honzis

13.2.17 17:58

na druhou stranu bowdeny vnějškem jsou super na servis! Na dvou kolech mám Soru 9sp + Tiagře 9sp, pokaždé přes 30 000km a naprosto bez problémů, páky řadí stále suprově!

Reagovat
tromboonen
tromboonen

13.2.17 16:06

Kolo přítele Zeleného údolí :) Mravenče zaznamenal's Soru 2017 – bez opratí, vypadá minimálně jako nová Tiagra, ne-li 105, kde se ten trickledown zarazí? Hajnej až to bude běžně v obchodech za normální cenu, můžeš ty duály přehodit, moc to stát nebude a ergonomie i vzhled půjdou dost nahoru..

Reagovat
formica.rufa
formica.rufa

12.2.17 22:32

Dokázal bych se smířit s triple-triangle, i s absencí SPD (přeci jen na sněhu a ledu je větší nejistota), ale ty trčící řadící bovdeny mně nikdy z estetických nepřirostly k srdci :( Nicméně přeji hodně najetých km!;)

Reagovat
Kamilac
Kamilac

12.2.17 21:26

Akorat bych dal SPD pedaly.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lišák 4
Kolobezkar 65
benobiker 28
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8