Velikost | 56 cm |
Hmotnost | 7,5 // 7,9 kg |
Rám | S-Works FACT 11r carbon |
Vidlice | S-Works FACT carbon |
Hlavové složení | S-Works Campy style, 1-1/8" to 1.5" |
Kliky | Dura-Ace 7800 |
Středové složení | Dura-Ace 7800 |
Přesmykač | Dura-Ace 7800 |
Měnič | Dura-Ace 7800 |
Řazení | Dura-Ace 7800 |
Převodník | Dura-Ace 7800 53x39 |
Kazeta | Dura-Ace 7800 12-25 |
Řetěz | Dura-Ace 7800 |
Náboj přední | Dura-Ace 7700 // Mavic Aksium |
Náboj zadní | Dura-Ace 7700 // Mavic Aksium |
Brzda přední | Dura-Ace 7800 |
Brzda zadní | Dura-Ace 7800 |
Brzdové páky | Dura-Ace 7800 |
Ráfek přední | Mavic GP4 // Mavic Aksium |
Ráfek zadní | Mavic GP4 // Mavic Aksium |
Dráty | DT Swiss // Mavic Aksium |
Pedály | Look Kéo Carbon |
Řídítka | Oval Concepts R700 Ergo |
Představec | Oval Concepts R700 RBT |
Sedlovka | S-WORKS Pavé SL |
Sedlo | BBB AnatomicDesign |
Pláště | Tufo S22/33 // Michelin Krylion carbon |
super kolo super fotky
jako celek je to parádní stroj
to kubad: mne sa viac páči klasika než oversized; to jecnak: hlavovka je ochránená, nederie sa; to raceman: súhlas, kolesá som kúpil aj s galuskami so starým bicyklom a keď ich zjazdím, tak tam pôjde niečo lepšie.; to Patkola: no čo už, som trápny
Fíha, ale tu toho pribudlo. Takže najpr ďakujem všetkým za pochválenie bicykla a aj fotiek. Súhlasím, že by to chcelo lepšie kolesá, ale na tie nekvalitné cesty, čo tu máme sú Aksiá akurát, naviac mám viac záľub – peniaze išli na objektív :-)
To já se zase málem přizabil, když jsem si přečetl to tvé " přizabYl"
krasavec!spešly já můžu,žiletky sou krásný ale moc jim nerozumim a hlvně na tom neumim jezdit,ja bych se někde přizabyl,tak zůstávám u biků :-)
nevím proč máš na závodních kolech nejlevnější galdy.. preci jenom girotwixy, nebo hi-carbony jsou o dost lepší… u mě plus za klasický průměr řídítek… ;-) být na mě, takzávodní kola by byly ZERA s černým ráfkem :-)
jj trapné ja sfiňa vozit čepičky – ach jo asi ti to jezdí, podle popisu co máš v profilu, ale rozumu asi moc není :-(
Prohod si radici bowdeny v koncovkach a prokriz lanka pod spodni trubkou. Nicemu to nevadi, spousta vyrobcu to tak dela a zda se, ze zde to pujde take. Nebude se ti drit hlavovka od bowdenu.
kokpit v klasickém průměru mě tam nesedí, chtělo by to lepší kola, ale jako celek :-)
14.7.09 08:15
14.7.09 07:34
skvělý fotky
Specialized můžu :-), jen kola by to zasloužilo o třídu vyšší, ale i tak …