1x11 EE (Eagle Economy :-)

Přidat foto

e-13 TRS Race 9–46. Něco málo přidáno na převodovém rozsahu (511 %), něco ubráno na váze a docela dost ušetřeno :-)

Praxe ukáže, jestli to byla dobrá volba.

(vloženo 22.2.17)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tomaschek
tomaschek

23.2.17 08:20

wilda81: máš osobní špatnou zkušenost? Zkoukl jsem několik zahraničních testů i desítky hodnocení majitelů staršího modelu TRS+, spokojenost byla okolo 90 procent. Kromě převodové rozsahu chválili hladké řazení – dobře řešené náběhy na pastorcích. Kritika směřovala k občasnému vrzání ve spoji dolního a horního bloku pastorků, což řeší dostatek vazelíny ve spoji.

Pokud jde o životnost, někdo kritizoval rychlé opotřebení, ale to beru s rezervou. Je to asi jako s řetězy – někomu stejný typ na MTB vydrží 500 km a někomu 2000 km. Já patřím spíše do druhé skupiny, i ultralight kazety z titanovými a hliníkovými pastorky mi vždy vydržely několik sezón a ještě šly použitelné do světa. Tahle najede ročně do 1.000 km (jen závody), takže o rychlé opotřebení se nebojím :-)

Reagovat
wilda81
wilda81

22.2.17 21:53

Tak snad to nebude jako předchozí e13 kazety…

Reagovat
matbiker
matbiker

22.2.17 18:53

Tomaschek – já jsem sračka, teď co je doma malá, tak strašně málo trénuju a přezbrojil jsem na fula 10,6kg a ve výjezdech je to poznat, tak proto jsem to hnal k měkčímu. A už ji mám na kole a nasucho to řadí parádně a šatr xx1 s tím nemá žádný problém.

Reagovat
tomaschek
tomaschek

22.2.17 17:51

matbiker: já jsem do toho šel s původním záměrem přezbrojit i vpředu na 36 oval. Kombinace 34 oval / 10–42 mi stačí i na delší náročnější maratony, kolo má 7,5 kg, takže netahám do kopce váhu. Spíš mi loni chyběl ještě jeden těžší než lehčí převod… Ale nakonec zůstávám u 34 oval. Nejtěžší převod 3,77 je fajn a budu s menším převodníkem hoblovat spíše dolních osm pastorků, kde je předpoklad delší životnosti než u tří horních hliníkových.

Reagovat
tomaschek
tomaschek

22.2.17 17:47

warps: to koukáš na starší a těžší model TRS+ 9–44, který je i jinak konstruovaný. Tohle je novinka, aktuálně skoro všude vyprodaná. Není už ani u výrobce. Začal se prodávat teprve v lednu a první várka už je fuč :-)

https://bythehive.com/…trs-cassette

https://bythehive.com/…ace-cassette

Reagovat
warps
warps

22.2.17 17:00

za jakou desitku ted stoji 5600 :) na bike24

Reagovat
matbiker
matbiker

22.2.17 16:59

Já jsem to propočítal a nasadil jsem převodník 32z. Budu to mít tvrdší i měkčí než 34 – 10/44.

Reagovat
tomaschek
tomaschek

22.2.17 15:11

Mám rok staré řazení a přehazku XX1, těch mi bylo líto se zbavovat tak brzy… navíc se mi esteticky líbí více než Eagle… K tomu kliky Race Face Next SL s DM převodníkem WolfTooth 34 oval.

Nová kazeta bude jen na závodní zadní kolo, jinak tréninkově Sram GX 10–42 stačí. Loňskou XX1 10–42 jsem teď prodal za půlku pořizovací ceny, takže to za e-13 nebyla taková darda :-)

Reagovat
Lachtis
Lachtis

22.2.17 14:52

Ale jo, sice bezmála desítka za kazetu je ranec, ale ostatní (a pokud již máš 1×11) je na rozdíl od sady Eagle „za pár“…

Jen ze zajímavost, co k tomu budeš vozit? jaký převodník, počet zubů, hazka?

Reagovat
Kysky
Kysky

22.2.17 14:22

Carloss: při DH běžná praxe :D ale vím jak jsi to myslel ;-)

Reagovat
Carloss
Carloss

22.2.17 13:41

Kazety za tisíce a pak to vypadá tak, že bajkeři jezdí na začátek trailu autem, aby si neopotřebovávali pohon a pláště

Reagovat

Další galerie z kategorie

FreeBoy 14
Lister 9
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19