Značka | NS Bikes |
Model | Surge |
Modelový rok | 2013 |
Velikost | akorat |
Hmotnost | dobra |
Rám | Ocel |
Vidlice | RS Lyrik |
Hlavové složení | Cane Creek |
Kliky | Truvativ |
Středové složení | SLX |
Řazení | SLX |
Převodník | Race Face NW |
Kazeta | SLX |
Řetěz | Shimano |
Náboj přední | Raptor |
Náboj zadní | Specialized |
Brzda přední | Deore |
Brzda zadní | Deore |
Brzdové páky | Deore |
Ráfek přední | Remerx Jumbo Extreme |
Ráfek zadní | Remerx Jumbo Extreme |
Pedály | HT |
Řídítka | Spank Spike |
Představec | Dartmoor |
Sedlovka | KS eTEN |
Sedlo | ROSE |
Pláště | DHF, DHR, 2.3, EXO |
Asi to bude dost individualni. Drive jsem furt kvrdlal s u-turnem hlavne z pocitu ze na „presun“ je prece 140 lepsi.. jenze posledni rok sem na nej nesah. Presunu bylo fura a zjistil jsem ze 160 mi vyhovuje vic. Vidle taky spis dotvrda, ale pri krmeni sem mm od dorazu.
Taky ji vozim tuhou, ale vzhledem k tomu, jak sou dnes vidle bez tokenu linearni neni problem zdvih vyuzit…
A pokud je na to ram navrzen, geo a obratnost netrpi..
Ale samozřejmě, každému vyhovuje neco jineho…
Nevyváženost, houpání, agilnost. Na Ht jsem stejně vozil vidli vždy dost na tuho. Měl jsem kdysi pevňáky se 150mm zdvihu, na werkovi dokonce 180mm, ale nakonec když jsem zdvih snížil, tak se mi na tom jezdilo prostě líp. Neříkám, že je to pro každého, ale mě k tvrdému zadku vždycky víc seděl tuhý předek.
Nádhera! Pro ocelové HT s větším zdvihem jsem měl vždy slabost, za 5* :)
Pěkný, za mě bych ubral trochu zdvihu. Víc jak 130mm mi na HT přijde kontraproduktivní.
Tam nejde o to jestli ráfky drží, ale především o jízdní vlastnosti, což v kombinaci s pláštěm 2,3 není to pravý ořechový :) Jinak hezkej bike!
Diky za ohlasy!
Rafky som dostal zadarmo od kamosa, povodne to mal byt punk zimak na dojizdeni do prace :) Rafky som uz nemenil, kedze zatial drzia.
nádhernej kus oceli ! :) ať baví :D
…jinak pravda, až na ty ráfky… 17mm je dneska už i na XC málo :D