Helma s blikačkou
Něco pro socky
elektrika
elektrika se sajdkárou
Sagan
Sagan
Martina Sáblíková
Sagan
Také přidám několik fotek
(vloženo 3.4.17)
fotka č. 9 = https://www.trpbrakes.com/category.php?… hydro-mechanika
fotka č. 50 = https://www.sram.com/…-shift-brake- control#sm.00071gx97c1kds210pv1cn98t53am hydro
Je to fotka c. 9. Ani nevim co je to za kolo, asi nejaka silnice. Pak na fotce 50 je asi spis jen mechanicka.
mechanická kotoučovka je podle mě k hov++ …
Měl jsem zkombinované chorus páky a BB7 třmeny a takový tlak jaký musíš vyvinout přes silníční páku mi přišel neúnosný, měl jsem pocit, kdy ten karbon ohnu :-/
No ale to by mohli rovnou davat ciste mechanicke kotoucovky a ne ten hybrid. V cene to imho nebude.
@jakobo: jediná výhoda pro prodejce je cena. Porovnej cenu mechanických a hydraulických pák a jsi doma.
To kolo na 12. fotce je dobry des, nevim, jestli je to ma takovy sloping nebo rodla tak nizko proti sedlu, ale vypada to divne. Bych mel strach, ze po propruzeni se ten ram rozstipne.
Tak mne by se vic libily bud ciste mechanicke kotoucovky jako treba ted jsou popularni ty Spyre, je to jednoduche, nic se nemusi odvzdusnovat, pouziji se obyc dualy anebo proste komplet hydry vcetne hadicek. Jaka je vyhoda krome toho, ze se muzou pouzit normal paky? Hmotnost bude imho vyssi pac bowden a lanko jsou tezky jak hadice a olej, pro udrzbu potrebuju jak olej na odvzdusneni tak i lanko od paky ke rmenu atp. Ale tak asi nejake podstatne vyhody to asi ma, kdyz to cpou na tolik kol.
Jj, Sagan to má spešl dělané, něco tam pán povídal jak se to hodně přizpůsobuje.
Mechanická hydra je ale krásný protimluv :-)
Dik za fotky. Nektere jsou dost zajimave. Celkem me prekvapuji na nekolika kolech ty mechanicke hydry, to jsem myslel, ze uz je historie. Ten kovove zeleny spesl je bomba, jen ten megadlouhy predstavec je jak na kolech z 90. let. Ale tak asi na zakazku pro Sagana, to je pak pochopitelne. Kokpit te modre silnice od Canyonu je taky povedeny.
U Canyonu mě naštvali. Ještě že tam maj kolo z Movistaru a další silniku v ultralight provedení, ale na dostupnější kola, o kterých přemýšlí víc lidí se tam nekoukneš. Mě tam chyběl hliníkovej Spectral – jak vypadá třeba jejich Raw provedení.
Zrovna s jejich obchodní strategií by na tohle mohli klást trochu důraz. I možnost se na to posadit nebo krátce svézt na tý „překážkový dráze“ by byl docela fajn.