stavěno pro přítelkyni a když jsem zjistil, že to nemá cenu, tak přešlo k sestře
Rám – bazar
vidlice Sid – bazar
brzdy zánovní – bazar
Zbylé díly jako kola, rodla, forbec, kliky, kazeta, šaltr apod… jsou z jednice (z mého RB). Takže se stejně jako jednice neustále přeměňuje.
Kolo je překvapivě lehké, pěkně jede, krásně řadí, brzdy brzdí už přes 3 roky naprosto spolehlivě a ostře (bez údržby). Je to rozdíl oproti jednici ve které se stále hrabu a furt to není ono.
Nechtějí se mi krátit hadice od brzd. Brzdy přehazuju mezi M a XL rámem.
Sid je ještě starej s hubenejma nohama, ale funguje krásně a citlivě jen se pěkně kroutí.
(vloženo 4.4.17)
Značka | Apache |
Model | hawk |
Modelový rok | 2013 |
Velikost | 18 |
Hmotnost | 11,96 |
Rám | Alu |
Vidlice | RS Sid |
Kliky | Deore |
Středové složení | HT II |
Přesmykač | Alivio |
Měnič | XT |
Řazení | Deore |
Převodník | 44/32/24 |
Kazeta | XT 9 spd 11-32 |
Náboj přední | Fulcrum RM5 |
Náboj zadní | Fulcrum RM5 |
Brzda přední | Avid Elixir 1 |
Brzda zadní | Avid Elixir 1 |
Pedály | SH 540 |
Řídítka | Ritchey WCS alu 600 mm |
Představec | Ritchey WCS alu 100 mm |
Sedlovka | Fuji |
Pláště | Race King 2.0 |
Tak jsem vám to pověsil na závěsnou váhu. Fotky jsem prohodil s tím máte určitě pravdu.
Hadice nechci krátit, protože brzdy byly původně myšlený na moje expediční kolo, kde nakonec zůstali véčka.
Jelikož jako záložní kolo na závody povezu asi Vagranta, tak bych ty brzdy a kola rád prohazoval.
Když jedu na tom eMkovým rámu připadá mi to jak BMX, neodolám se s tím trochu povozit po předním kole a dát tak Sidovi trochu na prdel, ale jinak po většinu roku se na tom vozí sestra, maximálně tak s Chariotem.
fajn bajk… souhlas s vidlí a souhlas s váhou… pak už jenom prkotiny, jako že bych dal na první místo 2. fotku a že hawk bych napsal s velým H… ale to jen takový plky.
PS: kdyby ses SIDa zbavoval, tak dej vědět ;-)