Tak krapet se to protáhlo (viz http://www.bike-forum.cz/…inn-4-banger), ale konečne je hotovo. Všechny misky v carbonovém vahadle (jak pro uložení tlumiče, tak hlavní čep) byly uvolněné, takže jsou opravené a oproti originálu jsou předělaná uložení čepů zadní stavby. Polepy také nejsou zcela přesné. Je to reflexní samolepka.
(vloženo 10.4.17)
10.4.17 18:44
snílek: Jde o to, že by se mělo zabránit vodivému propojení mezi díly. Za určitých podmínek (přítomnost nějakého elektrolytu, atd.) může dojít ke vzniku elektrochemického článku a následné korozi. Při správném spoji stačí k odizolování vrstva lepidla, ale někdy se používá třeba skelná tkanina (je nevodivá) jako mezičlánek.
Zdyn: no přiznám se, že nemám ani jeden semestr češtiny, ale tak nějak mě to tahá za oko… pravdu s pravěkkým obdobím máš rozhodně, s materiálem bychom možná mohli říkat kompozit s uhlíkovým vláknem… ale kdo by se s tím psal ;-). Mě soukromě prostě carbon jde přes pusu asi jako xero-copie… ale to na tom Schwinnovi nic nemění, protože se těším na výsledek!
Myslel jsem, že se kovový díly v karbonu musej něčim obalit, nějakou ochrannou vrstvou, aby to mezi sebou nějak neragovalo, nebo se mýlím?:)
vpa007: no správně je carbon je správně určitě. Karbon by v češtině měl být spíše vztahován k obdoví v pravěku. Ale možná jde také použít karbon v češtině ve spojení s materiálem.
Fak tohle obdivuji, krásná práce. Vzpomínám si na test tohohle rámu (kola) v cykloservisu, koukal jsem na něj jak na zjevení, v té době mně přišel rám jako nejvíc nejodpruženější na světě :-)