Jednoplacku uděláš jednoduše – sundáš původní tři převodníky a na pozici prostředního dáš nový s požadovaným počtem zubů. Ten převodník byl z bazaru, původně byl asi stříbrný, jen ho původní majitel nechal naeloxovat.
Šrouby k převodníkům se buď vypodloží nebo koupí nové. V tomhle případě je převodník tak široký, že nakonec nebylo potřeba ani jedno.
Něco takového,by se mi taky líbilo.
Jak se dá udělat hentaký jednoplacka z (předpokládám) trojplacky?
To ale nebude moc rychlé. Má to moc velká kola. Že Ty nečteš vlákno o městských pojíždědlech?
super počin, taky se teď poohlížim po nějakým pohybovadle po městě, který můžu nechat zamčený před sámoškou aniž bych se bál že ho najdu „očesaný“ :D
15.4.17 12:12
To je sranda, mám „služebáka“ poskládaného za zbytků skoro stejně. Firexy, Avid SD, Sram 7+9 (1×9), Schwalbe Kojak, na 23 let starém Heavy Tool. Akorát jsem uznal za vhodné nandat odrazky do špic a samo blikajdu + světlo. Jede to jak silnička a je to pohodlné. Na příměstský provoz ideál.
14.4.17 20:52
Krása jednoduchosti. Normállně horská kola a tím spíš pak 1× něco nemusím, ale tohle se mi líbí.
TVL horáky nemám rád, ale tohle se mi fakt líbí… zas jedno nejrychlejší kolo do rozbitých českých měst co není ošklivá dvacítka… Akorát teda potenciál na ponechání to zas nemá, ani na chvíli :)
14.4.17 18:08
Tlusté pláště, pevná vidlice, jednoplacka, to se mi líbí.
Sympatický počin! Jednoduchý, čistý, nenáročný na údržbu. Navíc díky kolům, který tomu dodávají šmrnc, to může být i pohodlný.