Remerx HIT – Moderní kola střední třídy určená pro ráfkové brzdy (katalog)
Před měsícem koukám že mi přední trochu hází (1mm), tak kouknu a vidím že na nábě je prasklina přes 3 díry. Dávám do chodby a jezdim na jiným kole, až bude čas pořeším. Po 3 týdnech stání! na druhé straně další prasklina.
Fakta:
- jěžděno 2 roky na zimákoj, pouze po asfaltu nikdy nedostaly žádnou ránu
- nikdy nebyly centrovány (nebylo potřeba)
- naježděno cca 5000 km
- původní kola mi vydžela 16 let, a měnil jsem je jen z bezpečnostních důvodů – probrždění od brzd.
Pár drátů a ráfků sem už zrušil (na jinejch bajcích který jezděj od rychlebek až po DH) ale aby takhle dopadly téměř nové kola co jezdí jen po asfaltu to sem ještě neviděl. Nevím z jakýho materiálu to dělají, ale tahle značka u mě končí i v kategori těch nejlevnějších kol.
(vloženo 23.4.17)
bike1982: A proč žalobu za pomluvu? Peo pouze zdokumentoval současný stav kol, napsal fakta. Vysvětli.
Remerx si zkazil pověst, když začal vyrábět jiné věci, než jen ráfky. Ty uměli slušné. Ale od dob, kdy pustili do prodeje Vikingy, to s nimi jde z kopce.
to Bike1982: škoda že v Remerxu nepracuješ, tu žalobu bych uvítal :-) Chtěl sem něco napsat k tvýmu komentáři, ale nakonec bude nejjednoduší: Už to nehul… Snad za to nevyfasuju žalobu za urážku na cti… :-D
28.4.17 15:13
Bike 1982: Ty jsi sám takovej irelevantní důkaz, člověče. Ale já bych řek, že důkazy musí bejt hlavně směroplatný.
Co bys chtěl jako každoročně servisovat na výpletech, který nehází, nejsou bouchlý a jsou rovnoměrně napnutý? Preventivně rozplést a zaplést?
mam ta sama kola, na XC celopevnakovi. obcas prasknul drat, a ted po necelych dvou letech sel orech do kytek (obrovska vule, desivy zvuky), tak jsem to poslal na reklamaci.. tak uvidime. kdyby nekdo mel tip na dobra kola (rafkova brzda, velikost 29), tak sem s nima :)
Zase sebe nedám na extreme jumba, brave a hurry dopustit. Jen hurry nedrží bezdušově(aspoň ne tak jak bych si představoval).
Jinak, na jake pozici u nich pracujes? Tipuju reklamacniho technika. Kdyz vidim tvuj jediny prispevek, za 5 let zde na foru.
to bike..: Co to blabolis? naopak by spis on mohl podat zalobu na Remerx. Bych rad videl, kde brzdil do nalepky. Na tech kolech se proste jezdilo, zrejme v zime, proto je tam koroze atd.
Bike1982, ty musíš být ozajstný fachman!!!!!
A co má prosím tě špatně nastavený špalek s vytrhanou nábou? Takových kol jsem viděl mraky, ale nába kvůli tomu nebyla vytržená na žádných – prosím o zdůvodnění – špatně nastavené špalky/vytrhaná nába.
A když to po záruce pošle do Remerxu, tak mu Remeš zaplatí poštovné a po prozkoumání zadara vymění nábu, ne? Se probuď.
A tady ty tvé kydy o odřených špicích apod. To bych musel na zimákovi pravidelně po 3 sezónách měnit kola, podle těch tvých úvah.
A taky se myslím podepíšeš pod Remešovic prohlášení ohledně výroby špic, že aero špice nevyrábí, protože v tom zploštění praskají, co? Na fakeboku o tom byla pěkná diskuze s dovozcem DT…
A jéjej… máme dávného reka, který se čas od času probere jako bájní rytíři z Blaníku a vyrazí, jen když je Remerx v ohrožení a hned vyhrožuje soudama… jako proti Remerxu nic nemám (zatím) a jejich výrobky mám… a v tomhle příspěvku uživatele Peo nic závadného nevidím… takže #sorry-jako ;-)
Jelikož stejná kola mám na svém kole již 3 roky, musím reagovat.
Údržba kol musí proběhnout minimálně jednou za rok a samozřejmě v servisu, ne jak píše uživatel – nebylo zapotřebí servisovat, tak jsem neservisoval.
Dle mého názoru byla kola nedostatečně servisována, protože na fotce č. 4 je vidět špatně nastavené brzdné špalíky, které nebrzdily na brzdné ploše, ale mimo – do samolepky.
Dále je vidět, že kolo je „bouchlé“ (proláklina na ráfku před červeným obrazcem), ale jestli kolo je bouchlé se pozná pouze na centrovací vidlici.
I věta kola nedostala ránu – nevěřím, že jaký je stav našich silnic v zimě, že kola nedostala ránu.
Doporučuji zaslat do Remerxu, ať se vyjádří, ale to uživatel nechce – proč?
Na fotce č. 2 je vidět že špice jsou odřené a niple mají začínající korozi, což opět nasvědčuje tomu, že kola nebyla optimálně seřizovaná a nejspíš dostala rány, což bylo jednou z příčin poškození náboje.
Toto je můj názor, ale jak píši pokud kola neuvidím fyzicky tak všechny názory jsou neobjektivní.
Za mě můžu napsat s koly HIT jsem spokojen.
Pracovat v Remerxu, tak na uživatele PEO podávám žalobu za pomluvy. Doporučuji uživateli PEO stáhnout příspěvek nebo dodat irelevantní důkazy.
Jejej ---- stalo se mi neco podobneho – kolo pritelkyne – Remerx Viking 26", najeto 1000km, stari 3 roky. Po zime poprve sedla a jela a cinklo to a uz cvakaly spice. Pry poskozeny naboj projde nejakou analyzou materialu. Nicmene, prepletli mi kolo po zaruce za 1350Kč vcetne nove naby a postovneho.
Já bych to viděl na vadu materiálu. Osobně jezdím RMX Viking a syn RMX AllCross a mimo prasklý drát u mě a ještě přední se nic nestalo, výplet nepovoluje, náby v pohodě – terén všehochuť skoky menší, kluk na tom i skáče, ale má 30kg. Je je pravda, že jsou to celohliníky s eloxovaným povrchem, kde by ke článku dojít nemělo. To třeba s DTSwiss 420 jsem měl mnohem větší potíže – hliníkové niply zarostlé v ráfku a na závitu drátu – to byl klasický článek, kde nakonec pomohlo povolení štípačkama a přepletení. V Čechách si stěžujeme na Remerx, Švýcaři si určitě stěžují na DT Swiss, Frantíci zase na Mavic atd.
Měl jsem ty samé kola na crossovém kole a v létě najeto 5–6 tis km. Žádný teren. A kolum nic nebylo, ale akorát se pořád povoloval zadní náboj, a ořech byl už po 3 tis km na vyhozuení. Takže taky bych už to nekoupil. Ale byby už na kole v celku, které jsem koupil od Scalara. Nicméně toto byl asi vadný kus. ( ale těch mají dost )
Takhle prasklých přírub u nábojů už jsem pár viděl a to i u podstatně dražších nábojů. Někdy se to sejde, vada materiálu, přetažené dráty, koroze. Stačí nějaká mikrotrhlina v materiálu. Každopádně jde o jeden vadný kus z tisíce, ne o to, že všechny Remerx náboje jsou špatné. Mně jich projde rukama dost a nemám ani jednu reklamaci na takovou vadu. Sám mám na kolech troje náboje od Remerxu a bez problémů.
Výplet rozhodně přetažený nebyl. Když sem si minulej rok koupil tenzometr tak sem si ze zvědavosti projel všechna kola co mám. Naopak mě překvapilo že je to pěkně rovnoměrně utažený – a nešhal jsem na to páč nebyl důvod. A jak tady někdo psal spíš praske drát, nebo se vyboulí ráfek než že praske příruba. Prostě to asi bylo načlý z výroby.
Ten náboj každopádně nemohl být už z výroby ok, asi blbej matroš a standartní utažení mohlo udělat to co přetažení, povolilo nejslabší místo v tahu.
Už jen ze zvědavosti pošli foto do remerxu. Jak se k tomu postaví.
Jezus. Jak přetežený? Dráty držej, příbruba ruplá. To jako že při jízdě či nedej bůh dropu se ta příruba trhne a dráty držej dál a OK? Děs. Já bych se jako výrobce pod tyhle kiksy nepodepsal ani hnátem, natož rukou. To je o držku jinejch a na to nemám koule.
Tak jak píše Prazak, ráfky Remerx absolutně v pohodě – dlouholetá zkušenost od DH, přes silnici, cyklokros i xc a to i v závodním pojetí, absolutně bez problému. Ale to co jsem slyšel o jejich nábách a zapletených kolech jim dost kazí jméno.
doubeq Není přece problém koupit Rapidy vypletené na nějakých nábojích, co si zvolím. Viděl jsem někde, jak to nabízí vypletené na nábojích Tiagra. Nebo dát náboje z vyšší řady a nechat vyplést
S ráfky Remerx mám zkušenosti velmi dobré. Před lety dokonce s jednostěnným, kterým jsem nahradil původní dvoustěnný Ambrosio, nebo jak se jmenoval. Pouze neudržel centrování jak dvoustěnné ráfky. S ráfky Stormy jsem velmi spokojen a vlastně i s ráfky Dragon, což jsou jedny z nejlevnějších dvoustěnných ráfků, určené pro rekreační ježdění, ne ke sportovním účelům. I tyhle levné ráfky jsou bez problémů, naježděno mají dost, vlastně víc jak ty Stormy.
Prasknutí příruby náboje, tak asi byl přetažený výplet. To v kombinaci s jízdou přes kořeny před víc jak 20 lety znamenalo u mně zničení ráfku Ambrosio, ač byl bytelný i kalíškovaný. Náboj ČZ ale vydržel bez potíží. Pro moje účely ráfky Remerx stačí, teprve vyzkoušet musím ráfky Rapid, ale myslím, že budou taky dobré. Příště bych kupoval ta vypletená kola třeba z Koloshopu, dávají tam normálně náboje Shimano, velmi dobře vypletené, byť deklarované jako strojní výplet. Náboj bych dal Deore, ale i náboj Alivio najezdil dost, ložiska i konusy v pořádku, ani žádná vyjetá stopa, kde jezdí kuličky, natož třeby by tam byl třeba konus nějak poškozený. Naproti tomu ložiska na kole Author (náboj Quando), to je vyložený odpad, konusy jsem vyměnil, ale ono to vydřelo i v ložisku, nevím, jestli to bude vůbec použitelné. Odlišoval bych kvalitu ráfku a nábojů.
Viléme, podívej se na nýty v ráfku. Kdyby to bylo přetažené, tak mu to udělá vlnky na ráfku. A kolik by to muselo být přetažené, aby to takto uletělo? O 20 kilo? To by ani ten nipl nezvládl, si teda myslím.
Hoši hoši hoši, jako že by se mu postupně utahoval výplet, nebo jak to s tím přetažením myslíte, co?
Ale taky bych se přiklonil k přetažení výpletu, jelikož koroze není nikde vidět.
Vilém: Taky mi přijde, ten drat pak neni rovně ale do obloučku přes prirubu.
Kdyz na to ted koukam poradne, tak mi prijde, ze maji moc sirokou prirubu, nebo kratky kolinka dratu. Te korozi bych moc neveril, tan lom je krasne cistej.
Centroval to někdo za ty 2 roky a zkontrloval někdo jak jsou ty dráty napnutý?
Mohlo by být, ale na předchozích kolech jesm jezdil 16 let, a těch posledních 10 let bylo taky přes zimu v soli. A jsou naprosto v pohodě (LX náby + nerez dráty). A ve sračkách jezdí kupa lidí a nikomu to hromadně nepraská. Zadní nába je taky v pohodě (zatím) tak spíš nějaká výrobní vada?
Vidm v náhledu rozbitou nábu a hned tuším, kdo to vyrobil:)
Však to ale všichni už víme že hotovy kola od REMERXu jsou bida. Ráfky OK, ale zaplist sám.
23.4.17 20:15
Hm, tak to je slusny. Zajimalo by me, jak dlouho by vydrzela naba v diskovem provedeni.
Klasický Remerx.