od francúzkeho rámara a bývaleho profesionálneho jazca Pierra Le Melleca (bývalý domestik Eddyho Merckxa)
V druhej polovice 70tych si založil Le Mellec vlastný profi tím, kde jazdili s Peugeotmi, alebo s byciklami vlastnej výroby. Bicykel je osadený Shimanom Dura-Ace a Mavic komponentami, trubky su Reynolds Professional. V súčastnosti už má nového majiteľa z Brna
(vloženo 23.4.17)
Nebo TIG v te dobe jeste nebyl tak rozsireny, mozna to je varene normal svajcem.
Hlavni trubky ramu jsou zrejme varene TIGem a svary vybrousene. Trubicka brzdy apod. pak asi letovane natupo. Takze je mi jasne, ze zohnout tu trubku ve svaru, aniz by to nehnulo geometrii je realne nemozne.
ok Jakobo..tak uz len reakcia k veci: Ak mas pochybnosti o ohnutych ramovych trubkach, daj si do Googlu: VINTAGE TIME TRIAL BICYCLE
Pochybuju, ze u te druhe kozy by se podarilo jakymkoliv narazem zohnout tu sedlovou trubku tak, aniz by to neovlivnilo vidlici a ostatni ramove trubky.
Noelgabriel nic ve zlem, rad se podivam na ty kola, ktere sem davas, ale z tech reakci dneska mi prijdes neprimerene jesitny a urazlivy. No a to Favo v profilu neni po nikom z rodiny, ale prevazne z kontejneru.
24.4.17 14:19
24.4.17 13:37
jo, už to vidím, máš tady ještě kozu od Melleca… no tady mi to přišlo jako nadsázka a tam mám zas pocit, že to Jakobo myslí vážně, tak ti teď nevím…
asi som to nepochopil takto…nemam pochopenie pre tento typ reakcii, zvlast ked ich ma v podobnom style aj inde. Ale ak to myslel ako otazku, rad mu vysvetlim ohnutie hornej ramovej trubky
24.4.17 12:40
no a ty si zase nepochopil nadsázku
Haha vidim ze tu je dalsi odbornik na kola, co si doma zrepasoval favoritku po starom otcovi a teraz sa citi ako spickovy znalec :) skoda ti nieco vysvetlovat, tvoje komenty hovoria za vsetko