Tatkovi som vyplietol nove kolieska

Přidat foto

Ztr crest mk3

Dt swiss revolution 292mm/294mm

Dt swiss cierne ALU niple

Novatec d772sb/ d771sb

(vloženo 25.4.17)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Vilém
Vilém

29.4.17 00:40

Taky to zaplitam viz posledni debata, ale je otazkou, jestli to mav dobe kotoucu opodstatneni. Prijde mi, ze brzda udela vetsi tahy nez tah retezu.

Reagovat
matbiker
matbiker

28.4.17 22:44

Není to rozhodně fatální a rozhodně to není kvůli tomu, že ti řetěz ustřihne špicu. Je to kvůli tomu, že ta vnitřní špica je míň ohlá a že je výplet jakože tvrdší do záběru.

Reagovat
kubad
kubad

28.4.17 20:34

taklhe to Tina myslela, čerstvě doděláno :D

ale jak už tu padlo není to fatální, spousta výrobců včetně DT Swiss to plete tak jak to máš.

Reagovat
Rice
Rice

28.4.17 20:27

Díky za vysvětlení, videonávod z thebiketube je tedy ok a tam kousek od Zlína, kde mi pletli DT Swiss byl asi jen někdo na záskok…

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

28.4.17 20:13

miso: Tina píše jen o tažných drátech. Tedy o těch, které máš na straně kazety zvenku, ale dávají se dovnit. Prostě jsi to zapletl naopak. Na funkci to naštěstí žádný fatální vliv nemá, takže nemusíš panikařit :-).

Reagovat
misopetrovic
misopetrovic

28.4.17 19:37

Tina: akože všetky špice na strane kazety by mali byť hlavičkami ku kazete? :o ešte som tak nevidel vypletené ani jedny kolesá…

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

28.4.17 07:52

Je to jak píše Tina. Další samozřejmostí je například ventilek miřící přesně na nápis na náboji (pokud je umístěn příčně). U „továrních“ klasických zápletů pletených u nás (třeba v Maxbiku, 4-everu apod) jsou vždy všechna tradiční pravidla zaplétání dodržena. Pokud je něco jinak, je zkušenému oku hned jasné, že kola pletl nějaký domácí kutil a ne profík.

Reagovat
Tina
Tina

27.4.17 22:31

Nepísané pravidlo niektorých vypletačov údajne hovorí, že ťažné dráty, t.j. tie ktoré sú v krute namáhané do ťahu by mali byť schované za drátami, ktoré ich križujú. T.j. hlavičky drátov by mali ísť s príruby náby von, smerom do kazety a drát by mal byť schovaný z vnútra. Ak ti teda zapadne reťaz medzi kazetu a výplet tak pri plnom zábere zvyčajne reťaz poškodí veľa drátov a je problém v teréne to spraviť a dôjsť na kole domov. Reťaz ti môže zapadnúť za kazetu aj keď je doraz prehazky dobre nastavený. Môže sa však stať, že pri výjazde dôjde k drobnej nehode, alebo len bajk padne na stranu prehazky a hák sa môže mierne ohnúť a je to.

Nie je to z mojej hlavy, ale mám to od ľudí, ktorí vyplietajú veľa a hlavne sú známi svojou kvalitou práce.

Reagovat
Rice
Rice

27.4.17 21:31

Tina: Jak je to prosim s těma drátama u kazety? Koukal jsem na jedny kola pletený v Botticu a pak na kola pletený podle thebiketube a každý je jinak.

Reagovat
misopetrovic
misopetrovic

27.4.17 20:19

singlespeed: ja niesom poplašený z toho že niesú nejaké extra pozitívne tie komentáre.. ja len neznášam keď ludia čo to jazdiť nebudú píše že to je totálne napiču človeku ktorý sám tie isté kolesá jazdí :)

Reagovat
misopetrovic
misopetrovic

27.4.17 20:18

preto má môj bajk aj tatkov bajk správne nastavené dorazy ;) a najlahší prevod aj tak skoro vôbec nejazdim :)

Reagovat
Tina
Tina

27.4.17 00:15

Michal, zaujímavé, že ti ešte nikto nenapísal, že ťažné dráty na strane kazety majú byť hlavičkou von. T.j. aby boli schované v prípade, že ti padne reťaz za kazetu a ty v zábere poškodíš niekoľko s tých zoslabovaných drátov.

Reagovat
rb
rb

26.4.17 22:45

Singlespeed
Singlespeed

26.4.17 20:51

miso: Nebuď poplašený z nedostatečně obdivných komentářů. Taky tadynemusíš nic obsáhle vysvětlovat. Předpokládám, že je drtivé většině bikefóráků v konečném důsledku úplně jedno, jaká kola jsi upletl svému otci a co jezdí kluci na prodejně ;-).

Reagovat
misopetrovic
misopetrovic

26.4.17 20:16

brundibar: osobne som jazdil dt swiss 240s a boli to najlepšie náboje aké som kedy mal…ale to bolo pri 26" kolách

toto je top verzia novatec nábojov a kvalitné sú viac ako dosť…nehovoriac o tom že kedže pracujem v cyklopredajni za cenu DTswiss nábojov mám 6 novatec nábojov :D

vojta2004, Bebe: som rád že sa našiel aj niekto kto len nekecá ale aj reálne danú kombináciu jazdil a teda vie že to je v pohode :)

rybička: ***** a odkial berieš že to nieje v pohode? tie kolesá sa nijako nekrútia, ten výplet drží a jazdí sa na tom perfektne

kubad: toto niesú kolesá pre zákazníka ale pre môjho otca a ešte raz opakujem už dlhšiu dobu ich jazdíme na predajni viacerí a nieje s tým problém… ;) poniektorý tu majú tuším privelké predsudky :)

sindy: opakujem ja ich jazdím hlavne v lese…a to pritom rád skáčem atď… tatko (pre ktorého je tento konkrétny pár kolies) jazdí prevažne po ceste… tj. ak vydržia moje nakladanie v lese tak tatkovu rekreačnú jazdu a občasný maratón zvládnu úplne v pohode :)

Reagovat
brundibar
brundibar

26.4.17 19:45

Byly by to pekny kola, ale tema nabojema si to poslal k certu. Mel jsi dat DT SWISS 350 a byly by to nesmrtleny zaplety.

Reagovat
vojta2004
vojta2004

26.4.17 19:17

pardon, 24/28 ks drátů :)

Reagovat
vojta2004
vojta2004

26.4.17 19:15

nevim co řešíte. V hadrech s výbavou tam mám metráček, dráty revolution 20/24 p/z na trailech jim dávám do těla a drží neskutečně. Spíš to asi bude o kombinaci ráfku s drátama ;)

Reagovat
Bebe
Bebe

26.4.17 16:12

Roky jsem jezdil (kromě jedné 24hod žádné závody, ale rozhodně jsem je nijak nešetřil po cyklostezkách) 26" ZTR Olympic + DT Revolution + alu niple + Tune naboje, komplet 1370g. Jedinej problém byl alu ořech na tune náboji. V té době jsem měl 87 – 90kg… přední kolo stále slouží a to je z roku 2009 a kdybych nejebnul zadní ráfek tak věřím že by sloužilo i to zadní :-)

Reagovat
rybička
rybička

26.4.17 15:38

Když všichni přetékáte, možná by bylo lepší pořídit nějaká odolnější kola, co si s tou váhou poradí :-).

Reagovat
kubad
kubad

26.4.17 14:04

pokud kola vyhovují tvoje volba – osobně bych to zákazníkovy ani na 75kg nezapletl a klidně přišel o zakázku, za ty problémy a starosti to nestojí

Reagovat
Sindy
Sindy

26.4.17 13:25

Ten tvůj příběh si s tím ostatním, co jsi napsal docela odporuje. Kdybysme jezdili po asfaltu a sirokejch cestach, tak bysme ty dráty nezničili. Ale jelikož pro tebe jsou v pohode, tak asi jezdíš jen po cyklostezce… :D Tohle dava aspoň logiku

Reagovat
Atilla
Atilla

26.4.17 12:48

muhahaha

Reagovat
misopetrovic
misopetrovic

26.4.17 12:31

mne je absolútne jedno čo ste skúsili vy :)

Revolution výplet jazdíme na 29 kolách všetci na predajni 4 jazdci všetci pretekáme a nieje s tým žiadny problém :)

ale tak o čechoch je známe že aj na svätojurskom maratóne tu u nás pri bratislave ktorý ide len po zvážnicách sa sťažovali že tam nebola cedulka „pozor těžký sjezd“ :D :D :D

takže prepáčte ale nie nebudem vás brať moc vážne :) a opakujem.. toto niesú prvé kolá s tým výpletom ktoré som robil / jazdil takže nejdem do niečoho pre mňa neznámeho ale do overenej veci :)

Reagovat
whom
whom

26.4.17 10:09

Revolutiony na 26" jsem natáh snad všechny. Tenkrát celkem „drahá“ zkušenost, vydržel jsem tak měsíc trápení. Tehdy vzadu Véčka, vepředu mechanika…to se děly věci :o)

Reagovat
Atilla
Atilla

26.4.17 09:49

Tak pro rekreanta je hrozně důležité mít co nejslabší špice, menší odpor a tak…

Reagovat
Vilém
Vilém

26.4.17 09:31

Revolutiony jsem jezdil na 26" veckovejch kolech a tam to nejak drzelo, na disky bych to nedal, na 29" s diskama uz vubec ne.

Reagovat
Vilém
Vilém

26.4.17 09:30

to miso: Myslis, ze ti prvni komerntujici to nezkusili? :))

Jednou v ramci pokusu jsem si zapletl na 29" predni kole, pravou stranu dratama WCS 2–1,7–2 a i ty se protahly pri dotahovani o cca 2mm a to tam muze byt nejakych 80–90kg napeti. Co by to delalo s revolutionama nehodlam zkouset, kdyz se ty WCS natahovaly jak sle.

Reagovat
misopetrovic
misopetrovic

26.4.17 09:26

Jonti: xt kotuce su poziadavka mojho otca ;)

Ja mam o kusok lahsi set(lahsi par cRest rafikov, a o lahsie novstec naboje) aj s lahkymi kotucmi :)

Ludia revolution vyplet sa nekruti ani pod 85 kg kolegom a nema problem na tom vyhravat maratony ;)

A este raz opakujem na tatkovu v zjazde extremne opatrnu jazdu je to viac ako OK 70% casu aj tak pouziva bajk na presun do / z prace (40km/den). Po asfalte

Reagovat
misopetrovic
misopetrovic

26.4.17 09:22

Sa mi pacia tieto nazory ludi co to vo velkej vacsine asi ani samy neskusali :)

Pani jazdime ich na predajni styria vsetci na 29" a ja so svojimi 75kg som najlahsi ;)

Tatkovy na jeho rekreacnu jazdi to bude bezproblemove :)

Reagovat
jonti
jonti

26.4.17 09:07

Pri nizke vaze jezdce Revolution proc ne, kdyz nechce priplacet za CxRay. Je to az takovy rozdil?

Superlehke naboje, draty, rafky a tezke XT kotouce je ale divna kombinace.

@Devj94: za podobne penize nic lehciho nevymyslis.

@Singlespeed: co je spatne na Alu niplech? na lehka kola se jiny nepouzivaji. Kdyz nejezdis celou zimu ve srackach, neni to problem.

Reagovat
Dejv94
Dejv94

26.4.17 08:37

Děsně lehký? zas takovej zázrak na váhu to není…

Reagovat
whom
whom

26.4.17 07:41

@ Singlespeed – ale sou děsně lehký :o)

(bohužel, to je tak všechno)…ale třeba budou jezdit nízkou rychlostí po asfaltové cyklostezce…

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

25.4.17 23:21

Novatec, revolution, alu niple… hůř už to nešlo ;-).

Reagovat
kubad
kubad

25.4.17 22:45

Revolution na 29" ??? pokud nemá 50kg tak hodně štěstí

Reagovat

Další galerie z kategorie

FreeBoy 14
Lister 5
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19