Značka | Mosaic |
Model | RT1 disc |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | custom |
Rám | Mosaic RT1D titan |
Vidlice | ENVE |
Hlavové složení | Chris King |
Kliky | Rotor 180mm |
Středové složení | Chris King |
Přesmykač | Shimano Dura-Ace Di2 |
Měnič | Shimano Dura-Ace Di2 |
Řazení | Shimano Dura-Ace Di2 |
Kazeta | Shimano Dura-Ace |
Řetěz | Shimano Dura-Ace |
Náboj přední | Chris King |
Náboj zadní | Chris King |
Brzda přední | Shimano Dura-Ace Di2 |
Brzda zadní | Shimano Dura-Ace Di2 |
Brzdové páky | Shimano Dura-Ace Di2 |
Ráfek přední | ENVE |
Ráfek zadní | ENVE |
Pedály | Speedplay Zero |
Řídítka | Thomson |
Představec | Thomson Elite X4 |
Sedlovka | Thomson |
Sedlo | Fizik |
Pláště | galusky Vitoria PAVE |
10.5.17 23:58
Ty řeči o velikosti moc nechápu, hlavní je, aby to sedělo. A jak je to poskládaný, tak za mě pecka teda! Užívej..
10.5.17 03:43
Celkem by mě zajímala váha.
Když už to zaujalo tolik lidí, tak jsem to dohledal, tohle je výškový profil poslední trasy kde dostala brzda pořádně zabrat :)
lunochod: jestli se nepletu, tak se to jmenuje Lizard Skins. Je to měkčí omotávka vhodná když jezdíš bez rukavic. S rukavicemi ji docela rychle prodřeš.
Jonas1: V Alpách, nebo na Kanárských ostrovech, brzdím z rychlosti 60–70 km/hod na cca 20–30 km/hod opakovaně, třeba několik desítek zatáček za sebou. Většinou musím v půlce kopce zastavit a nechat brzdy vychladnout. Vlastně neznám nikoho, komu by to brzdy na kole zvládli. Co je na tom zvláštního, je to brzdový kotouč, tak je vyhřátý, to je jeho práce.
Mohu se zeptat co je to za omotávku a na kolik je komfortní? Sháním vzhledově něco podobnýho :-)
9.5.17 12:15
9.5.17 11:28
Jonáš se rozjíždí, to zas bude den
A to brzdis ze 70 km/h až do zastavení? To je nějaký divný ne, pokud jedu z kopce sedmdesát tak si akorát před zatáčkou nebo při nerovnostech na silnici pribrzdim třeba na šedesát nebo padesát a to jako kotouče určitě nevyhreju.
tak to je pecka super kolo!!!
Sice trochu štafle, ale moc hezký štafle. Trošku mi opticky vadí krabička Di2 na forbecu, ale chápu, že to asi jinak nejde. 5*
Vyšší ráfky by tomu jednoznačně slušely ale jinak je to super stroj za mě 5*
skvele.. oba dva biky… ma to takovy rukopis Caffecka :-) skladali oni?.. oba jednoznacne 5*
Brutální velikost. Opticky by tomu dost opravdu pomohly vyšší ráfky. Thomson já rád. Neskládal to Václav?
Ahoj všem! Mě osobně spíš překvapilo, že na mojí výšku to dopadlo při návrhu/výrobě ještě docela dobře. Kotouče byly podmínkou, do té doby jsem silnici kvůli brzdám nechtěl. Kotouče samozřejmě čoud dostávají, kvůli tomu tam taky jsou. Ono brzdit opakovaně 110kg+kolo ze 70 km/hod holt dá zabrat :)
přesně jak píše maajkee…
NECHÁPU proč už dávno výrobci pro takové dlouhány jako jsi ty, nevyrábějí silniční kola třeba 35palců…
Ať je to ustrojený jak je, když se na to kolo podívám, kvůli té vražedné velikosti se mi to prostě nelíbí, nicméně nehodnotím, protože za výšku nikdo nemůže :)
Pěkná decentní žiletka za 5*, akorát nechápu jak někdo může vyhřát kotouč na silničce.
Ted, kdyz na to koukam podruhe, tak si vsimam, ze ten predni kotouc dostal asi slusnej kour:)
Štafle, max drop a max rodla, tady má někdo dlouhý ruce… no jestli to sedí tak proč ne, vypadá dobře.
8.5.17 21:42