před repasí
po repasi
Tak konečně jsem to dodělal :) Rám má nový lak a polepy, v zadní stavbě opraveny uvolněné vložky ložisek a krapet pedělané uložení ložisek. Ostatní je více méně co dům dal.
Kolo je přítelkyně. Rám je sice pěkné retro (bohužel přítelkyně neocení), ale jezdí se na tom velice pěkně. Odpružení je krásně citlivé (rám i vidlice) a celkový chod je perfektní. Ikdyž na lehké převody výrazněji tahá za kliky.
Holka si to pochvaluje a dá více věcí, než na předchozím kole.
Časem ještě vyměním řidítka a dám vzduchový tlumič. Tenhle je těžký a nemá regulaci tlumení.
(vloženo 9.5.17)
Tobyfree: No jo, taky bych si to dokázal pedstavit jinak osazené, ale o autenticitu tady nešlo. Spíše taková nenákladná funkční stavba. Ale i tak alespon nějaké komponenty celkem časově sedí. Jinak jak by jsi to naskládal ty? Ať mám třeba nějakou inspiraci do budoucna, až holce tenhle rám zabavím :)
Sorry, ale tohle je podle me…opet promarneni obrovskeho potencionalu! Az bych rekl hanba…tento ram si to nezaslouzil.
10.5.17 14:56
Kdybys dal dopředu jednoplacku, tak myslím, že výrazně omezíš to „tahání“…ale jinak moc krásný kousek
Jecnak: s tou tuhostí to není u SIDA zas tak zké. Skareb na tom byl mnohem hůř. Jinak je zvedlej z 80 na 100 mm.
Krasny historicky kus. Je fajn, ze jeste nekdo ma snahu takova kola zachranovat.
SID chodi krasne a rekl bych, ze to je nejcitlivejsi vidlice, co jsem kdy jezdil (ve verzi Team s dvema pozitivkami a jednou negativkou kombinovanou s titanovou pruzinkou). Bohuzel ale tuhosti na tom je ta vidle snad jeste hur nez legendarni Scareb.
9.5.17 23:57
Dost dobry Oldschool ! :-)