Kolo po výměně vidlice. V té původní začalo něco lupat, tak sem jí pro jistotu vyměnil za vidli Force carbon. Navíc poslouchat to vrzání při jízdě je dost otravný :-) ale to každej zná.
Vidlice doplněna červeným polepem, aby to trochu ladilo.
původní stav :-)
Kolo sem koupil začátkem roku 2014 jako sériovou Meridu road race 880. K silničnímu kolu sem se vracel asi po 10-ti letech, tak sem sháněl něco levnějšího, kdyby mě to nebavilo :-) Ježdění mě opět chytlo a tak sem kolo začal postupně přestavovat aby vyhovovalo až do nynější podoby. První velká změna byla v r.2016 kompletní nová sada SHIMANO TIAGRA 2016. potřeboval sem víc převodů a původních 2×8 už nedostačovalo. Letos nová kola VISION TEAM 35 + nové obutí CONTINENTAL. Oproti původním kolům velkej skok. Kola jsou rychlejší a s širšími plášti (622×25) i o dost pohodlnější než původní (622×23) největší skok jsou asi brzdy oproti původním ráfkům lepší tak o 50% ..... no teď už jen vyměnit rám, sedlovku a řidítka a je to úplně jiný kolo :-D
(vloženo 15.5.17)
Značka | Merida |
Model | Road Race 880 |
Modelový rok | 2013 |
Velikost | XL (59) |
Hmotnost | 9,4 |
Rám | Merida,Al |
Vidlice | Force carbon |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | SHIMANO TIAGRA FC-4700 |
Středové složení | SHIMANO FC-6800 |
Přesmykač | SHIMANO TIAGRA FD-4700 |
Měnič | SHIMANO TIAGRA RD-4700 |
Řazení | SHIMANO TIAGRA ST-4700 |
Převodník | SHIMANO TIAGRA FC-4700 - 175mm 52x36 |
Kazeta | SHIMANO 105-5700 12-27 (12,13,14,15,16,17,19,21,24,27) |
Řetěz | SHIMANO ULTEGRA 6701 |
Náboj přední | VISION |
Náboj zadní | VISION |
Brzda přední | SHIMANO TIAGRA BR-4700 + SHIMANO R55C4 |
Brzda zadní | SHIMANO TIAGRA BR-4700 + SHIMANO R55C4 |
Brzdové páky | SHIMANO TIAGRA ST-4700 |
Ráfek přední | VISION TEAM 35 |
Ráfek zadní | VISION TEAM 35 |
Dráty | AERO |
Pedály | SHIMANO PD-M520 |
Řídítka | MERIDA (440mm) + omotávka ODI Performance |
Představec | STING ST-101 (110mm) |
Sedlovka | MERIDA |
Sedlo | PELLS SHARK Ti (145mm) |
Pláště | CONTINENTAL GRAND PRIX 4000 S II - KEVLAR 622x25 |
Máš to pěkný a to Meridy nemusím. Někdo tady psal, že se to černý pod brzdou poměrně ojede, ale pokud to nepůjde pryč úplně, je to furt dobrý, mám jedny starý ráfky s eloxem co ani nebyly původně na brzdy, za nekoílik let pouzivani tan porad cca 50 procent ty barvy zbylo a furt to vypada lip nez stribrna plocha.
Díky :-)
kazeta 11–25 na ty pardubický rovinky je ideální a okolní železný hory, vysočina atd.. se s tím převodem dá jezdit.Malý převodník má 36z tak se to dá. Ale uvažuji že bych koupil 12–26z , jelikož jezdím převážně po rovinách tak pastorky odstupňovaný po 1 zubu jsou lepší.
Paráda, podle mě absolutně perfektně sestavený. Jen bych měl osobně problém s kazetou 11–25, dal bych 12–28, ale to mám asi slabý nohy. :)
Jo je to tak, že je někdy výhodnější pořídit něco lepšího, než přestavovat.To si člověk uvědomí až na konci :-) Ale je otázka jestli by to lepší nečekal stejný osud :-)
Pěkně jsi to popsal…a kolo je taky pěkný..
Já stojím právě na rozcestí rozhodnutí..zda jít tvou cestou…dokupovat nebo koupit..celé..
první má výhodu ,že se hned doma nepozná kolik to stojí..a budou teplé večeře…
a druhé že to vyjde ,,levněji" ale nebudou asi teplé večeře..
Na brzdné ploše barva není, je to černý elox. Výrobce píše že se barva povrchu může změnit, ale za jak dlouho a na co uvidím až časem :-)
Kolo pěkný,ale má někdo zkušenost s tím za jak dlouho se obrzdí barva z ráfků?
Hezký kolo, měnění podstatných komponentů kdy z původního kola nezůstane prakticky nic už mám za sebou. Někdy to může být cesta trnitá, ale vždy drahá :-P Po zkušenostech, raději prodat a koupit něco dražšího, lepšího, podle představ :-) Jasných 5 hvězd.
15.5.17 07:51
konečně se zase po dlouhé době někdo obtěžoval dát sem pěkné fotky a pořádně vyplněný popis, kolo hezký a hvězda navíc za to, že tu nepřibyl další ignorant, takže *****