Ahoj. Tohle kolo jsem neměl v plánu kupovat. Vlastně ani jiné kolo. Půl roku jsem plánoval dovolenou do Kanady do Whistleru, kam jsem měl jet za kamarádem. Bohužel z rodinných důvodů letěl on sem a jelikož by mě tam půjcění kola stálo dardu tak jsem si tam pořídil tohle. Letos to bohužel nevyšlo tak mi kolo přivezl sem. Nakonec jsem se rozmyslel že si kolo ponechám,pojezdim a uvidím.
Kolo je v ladící fázi. Pro mě je většina věcí novejch. 1 převodník,geometrie,posez,teleskop. Potrěboval bych kolem sebe kopce a hory ale mam dost času a výlet si udělám. Zatím ladím tlaky a posez. Předělal jsem na bezduše a v plánu v brzké době zatím jen Gripy. Slušný struhadla. Řídítka trochu BMX ale musim si to osahat.
Techniku mám celkem slušnou tak už se těším až to pošlu někam dolů.
(vloženo 18.5.17)
Značka | Commencal |
Model | META AM V3 Essential 650B |
Velikost | L |
Rám | Alu 150mm |
Vidlice | ROCKSHOX Pike RC Solo Air 160mm |
Tlumič | ROCKSHOX Monarch RT3 |
Kliky | RIDE ALPHA 1x10 |
Měnič | SRAM X9 10 speed |
Řazení | SRAM X7 1x10 speed |
Převodník | RIDE ALPHA narrow wide 32T |
Kazeta | SRAM PG1020 11-36 T + Extra cog 42T RIDE ALPHA |
Řetěz | KMC X10 10 speed |
Náboj přední | RIDE ALPHA 32h |
Náboj zadní | RIDE ALPHA 32h |
Brzda přední | SRAM DB5 200mm |
Brzda zadní | SRAM DB5 180mm |
Ráfek přední | RIDE ALPHA |
Ráfek zadní | RIDE ALPHA |
Pedály | Shimano M-530 |
Řídítka | RIDE ALPHA ,30mm rise, 760mm |
Představec | RIDE ALPHA FREERIDE, 50mm |
Sedlovka | Rock Shox Reverb Stealth |
Sedlo | RIDE ALPHA SuperLight foam, CrMo rails |
Pláště | MAXXIS Minion DHR II 2.3 a Ardent EXO, Dual compound,Tubeless Ready |
Moc pěknej Komanč, taky jsem toho svýho neplánoval a teď vím, že koupit ten rám a dostavět to byla ta nejlepší investice. ;) Akorát já ho mám laděnýho tak o třídu lehčeji (do AM až TR, tohle je spíš kovaný EN).
@Strakááč :
To je sice fajn, ale když seřízneš komín, tak se to hůře prodává … podstatně hůře, takže pokud někomu netrčí 5cm nad rodly, nechal bych to ;-) … Samozřejmě pokud někdo zvládne kolo ujezdit do prasknutí rámu, tak je to jiná ;) …
Super Bike. Komanče mi přijdou pořádný strojovny, kde je kus materiálu. Nějak už mi nevadí že je to jednočep, čtyřčep nebo virutální variace. Hlavně když to šlape.
No a začínaj se mi hrozně líbit barevný variace army zelená a k tomu fluo zelený nebo žlutý nápisy. nápisy.
Další Commencal v MB paráda.
Jezdit se na tom určitě dá, pak časem vyměníš co bude třeba. Já dělal větší upgrade až po dvou letech…
Ať to jezdí.
18.5.17 23:48
Kola od Commencalu se mi vzdycky libily a tohle muzu taky :-)
Pěknej strojek …
vyšší rodla nevadí… když už je máš vysoký, tak seřízni ten komín :D nebo nejdřív vyzkoušej jednu podložku pod představec a zbytek nad.. zkusíš.. pak seřízneš a necháš jen jednu :)
co to je za maxxise, že má bílý nápisy ? :)
@ Lister: Teorii ohledně jednočepu neumím, ale z praxe: je to hrozně citlivý a aktivní – někomu to může připadat až nepříjemně měkký a houpavý, nicméně velmi komfortní. Tlaky se pro Metu doporučujou spíš nízký, SAG klidně kolem 35–40% – takže to bude i tím. Napadá mě, že obdobně laděná geo, posez i aktivní zadek má k Metě možná hodně blízko Kona Process 153…
Metu bych si chtěl někdy vyzkoušet. Nejvíc mne zajímá, co je na tom jejich jednočepu tak skvělé, že ho všichni tak chválí. Současná generace vypadá jinak, ale systém je tam pořád stejný.
Moc hezké kolo. Kdybys ho fakt nechtěl tak se nějaký adoptivní jezdec určitě najde :-)
Hodne pekny, jestli nekdy budu porizovat enduro tal to bude Commencal nebo Intense