Ráno nad Žižkovem
Schmolke, Tune, KCNC, zátka za vidli Carbon TI - carbon
bowdeny -Shimano XTR
Ibis - uložení zadní stavby
Carbon TI, dva stačí ,pavouk Tune - Green
Era Carbon, Schmolke SL
(vloženo 31.8.09)
Velikost | L |
Hmotnost | 9,8 bez pedálů |
Rám | Ibis Mojo Eddy Orange |
Vidlice | Fox 32 Float RLC, 140 mm |
Tlumič | DT Swiss XR Carbon, 140 mm |
Hlavové složení | Cane Creek - IS2 |
Kliky | TUNE Bif Foot Red 175, šrouby KCNC |
Středové složení | Token ISO Square BB |
Přesmykač | Shimano XTR FD-M971 |
Měnič | Shimano XTR SHADOW RD-M972, rolny KCNC keramická ložiska |
Řazení | Shimano XTR SL-M970, Rapid Fire, šrouby KCNC |
Převodník | Carbon TI X-RING MTB Aluminium/Carbon 44z, X-RING MTB Full Titanium 29 z |
Kazeta | KCNC MTB, 11-34z |
Řetěz | KCNC Gold MTB |
Náboj přední | Tune Princess Red, 32děr |
Náboj zadní | Tune Prince Red, 32 děr |
Brzda přední | Avid Ultimate, 160 mm |
Brzda zadní | Avid Ultimate, 140 mm |
Brzdové páky | Avid Ultimate |
Ráfek přední | No Tubes Race, 32 děr |
Ráfek zadní | No Tubes Race, 32 děr |
Dráty | Dt Swiss Aerolite, špice Dt Swiss Pro lock, Red |
Pedály | Shimano XTR PD M 970 |
Řídítka | Schmolke MTB XC SL - 580 mm, gripy Bontrager Race XXX Lite |
Představec | Tune 120x8°- Red, clamp |
Sedlovka | Schmolke SL, 31,6x360mm |
Sedlo | Selle San Marco Era Carbon |
Pláště | Scwalbe Racing Ralph - 26x2,1+systém No Tubes |
prohlížím si staré fotky …a super komponenty …akorát nechápu jak tu už zaznělo tu kombinaci XC race komponetů a 140 mm rámu ??? včetně kotouče 140 mm …který fakt nebrzdí i z malého kopce …navíc bys sehnal i na váhu lehčí kotouče 160…
samolepky nee, skladba dílů luxus, ale nejel bych s tím radši ani na nákup (troje schody dolů, dvoje nahoru, zídka 20 a 40cm)
mozna mohla byt vidle v laku cela, ale to je jen detail, rozhodne pryc s nalepkama, jsou tam jak pest na oko a pokud slo o vahu tak bych urcite bral CB 4Ti misto tech XTR pedalu, a rozhodne jiny kotouce, treba Hope, ty origo Avid jsou hnusny…
@steju tak si přečti na stránkách výrobce doporučení k použití těchto ráfků jejich váhové omezení, omezení tlaku pneu, napnutí výpletu, shrnu to – ráfky sou určeny pouze pro závodní použití, nejsou vhodné pro každodení ježdění tolik z překladu :-)
@kubad : nie rafiky mi nevadia, mozno preto ze som ich este nevidel zlomene a nepripadaju mi uplne papierove (ajked tolko vazia :) ) ale to je len moj dojem, este som ich nejazdil…
Tohle kolečko je ještě jezditelné, ale zkuste se juknout na stránky light-bikes.de ty kola se musí rozpadnout i pod mojí podváhou 62kg.
Mojo Sl, ano, ale v době koupě rámu se nevyráběla v modifikaci SL tahle barva, a černých kol je přehršel. Na letošní rok už neužívají plastické barvy a jejich modrá a bílá na MOJO SL je paráda. Orange zatím ne, snad časem.
Schmolke XL dobrý, ale bez rohů s malou styčnou plochou to je problém. Fungují jako nůž . Ale dá se zničit vše.. Ve věci klik, ano, THM Clavicula v kompozitu, jsou nejlehčí, ale váhově omezené a cena kosmická.
Æao, postupně, six pack je sice lehkej vč. klik, ale není to dobře těsněný, osa není zapouzddřená. Na silnici dobrý. Pedály od Big S vozím 12 let a neměním, kompatibilita.
Schmolke SL sou v pohodě, těch bych se nebal ta lehči verze ma označení TLO i kdyžmarecej dokazal už zlomit oboje
Nechápu proč si nevzal kliky na sixpack osu,z řidítek bych měl strach se někde odázat,kola v pohodě pokud máš doma ještě rezervní na běžný ježdění a tyto na parádu.
@Steju a ty papirove rafky co maji pod 300g ti nevadil? tam ja vidim nejvetsi problem zbytek vydrzi
nesedia mi tam akurat tie nalepky na rame, inak by som vymenil rajdy, kazetu a retaz aby som bikoval bez obav :)
U mě karbon nesmí přes práh, ale tohle kolo rozhodně nezapadne! Otázka je jak dlouho a co to všechno snese.
no me to prijde „preladene“, nektere dily super dalsi spis vhodne do vitriny, design je mimo me gusto, ale to je subjektivni, jezdit to asi bude
Sice nechapu krizence ultralight XC s enduro zdvihy, ale paradni sperk.
je na tom hodně znát dlouhánův rukopis, narvaný schmolke, tune, 140 kotouc :), já bych si to představoval jinak – váha je fantastická, ale tak trochu na úkor funkčnosti.
31.8.09 18:03
technicky tomu nerozumím, ale vizuálně se mi to moc líbí. hlavně ty kliky, ty jsou parádní
vyladene hodne, ale dle me nevyrovnane a taky trochu pres hranu. obdivuju ale tu peci. ram zvladne hodne ostry zachazeni, vetsina komponent ale ani nahodou. btw co jezdis, kdyz ne 2h.okruhy? to kolo je na ne tak je trochu postaveny (teda az na ram)..
to kolo je vymazlený na váhu a design a jako takové je ho třeba brát:-) takže s tímto pohledem na věc dávám hodnocení… (jen dotaz, proboha proč to těžítko místo představce???)
Teda vyladěné to je až do krajnosti, ale že by to bylo hezké se opravdu říct nedá :-/ Raději bez hodnocení…
rám krásnej, ty červený věci se mi nelíběj, ale jak jsi dělal tu korunku? Nebo nechával dělat někde v autolakovně?
Tak to je něco brutálně krásnýho, ale bál bych se na tom jezdit, oranž sluší :-) slint
můžu dotaz,když uz jsi to dotáhl takle daleko,proč si nevzal verzi SL,ušetřil bys 400g za ktery bych vzal neco misto schmolke a pevnejsi rafky…
Peknej. Ja bych na nem jezdit mohl, jsem lehkej a drsnymu terenu se vyhybam ako cert krizi. Jo a nelibi se mi u toho kliky.
dobry kolo na cyklostezku nebo pro cloveka co v terenu jezdi krokem a do sjezdu se nepousti. Pak by se ale dalo postavit i o dost lehci:)
Myslím, že ano, odpružení pojme nerovnosti a šlape se do plných, není třeba vstávat a ulevit zádům. Ztráta energie do pružení je pryč díky technologicky dotaženějším systémům.Nejezdím XC okruhy, kde je stále preferopváno pevné lehké kolo na 2 hodiny
nej ibis
Stavět v roce 2009 pevný kolo a řešit tuhost a pohodlí je krok zpět. Každý prvek má svoje specifika, akorát je nutné zvollit vhodnou míru užitných vlastností.
ZTR ráfky jsou dost křehký. některý komponenty mi příjdou výborný, ale zrovna řidítka Schmolke ty prasknou ani nevíš.
No určitě to stálo dost peněz, ale výsledek nevím nevím. Jinak bych si teda poskládal něco jinýho a jinak. Osobně bych radši Klein Attitude.
poladěný to je celkem hezky, až na převodníky je to i použitelný, ale ten rám je neskutečnej hnus ..
neexistuje špatná věc, pouze špatná volba výběru. Tohle je postavený pro moji potřebu s prezentací technických možností trhu . Samozřejmě z toho má radost i člověk, co to stavěl.
Vidle je sesazená, nohy jsou z Talase, stejný s Floatem, korunka je stříkaná. Brzdy jsou pro moji potřebu vyhovující, perfektní, jednoduché nastavení.
Čao, když budu jezdit maratony, dám tam XT a budu spokojenej s poměrem cena/výkon. Tohle v pohodě žehlí kameny a kořeny, člověk v tom sedí a nic ho nebolí. Do kopce to maže, bez problémů díky perfektnímu umístění tlumiče do těžiště a lehkým kolům.
nesmyslná gramařina pro takovej rám… rozmontovat, na rám navěsit normální komponenty, aby se na tom dalo jezdit, a ty lehoučký vyhodit nebo použít rozumněji… za pěknej představec dávám bod…
31.8.09 08:27
Do prvniho padu pekny kolo pak se ale asi par veci odporouci :-( nema smysl honit vahu za kazdou cenu… ale jinak se mi libi..;
mozna bych tam dal jeste cerveny Marty, ale mozna uz by to bylo moc… Koleso pecka, asi i za zbytecnou hromadu penez, ale jak psal Kubad, je to kolo spis do vytrinky…presto
Myslim ze do Stromovky to bude super, ani tomu nemusi chybet jedna noha
Pěkné na pohled,pro svůj ůčel nepoužitelné:-(,lepší pro tento účel by byl epic nebo něco podobného.
Na první pohled nádhera, na druhý si moc nedovedu představit tohle honit v terénu na jaké je ten rám stavěný :-( už jen ty kotouče , ale je to krasavec
ehm
nejhezčí barva pro Mojo, skvělý osazení, vidle je stříkaná? nej bajk za poslední dobu…
nadherny..nemam co viac povedat =-O