Pořídil jsem si nové kolo. Má všechno z uhlíku, tak je celé černé ;-)
(vloženo 4.7.17)
Značka | Trek |
Model | Procaliber 9.8 SL |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 19,5 |
Hmotnost | 9,97 tak jak je na fotkách |
Rám | SL OCLV carbon, IsoSpeed, Boost |
Vidlice | RockShox SID RL, 100 mm travel, G2 geometrie, Boost |
Tlumič | Pružící prvek IsoSpeed |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | SRAM X1 Carbon |
Středové složení | PF92 |
Přesmykač | nenalezen |
Měnič | SRAM X01 Carbon |
Řazení | SRAM X1, 1 x 11 rychlostí |
Převodník | 34T SRAM X-Sync BlackBox (původně 32T) |
Kazeta | SRAM XG-1175, 10-42, 11 rychlostí |
Řetěz | SRAM PC-X1 |
Náboj přední | Bontrager, Boost 110 |
Náboj zadní | Bontrager, Boost 148 |
Brzda přední | SRAM Level TLM, 160 mm kotouč |
Brzda zadní | SRAM Level TLM, 160 mm kotouč |
Brzdové páky | SRAM Level TLM |
Ráfek přední | Bontrager Kovee Pro, karbon OCLV |
Ráfek zadní | Bontrager Kovee Pro, karbon OCLV |
Dráty | 14/15/14 s šestihrannými niply Alpina s uzamykacím mechanismem |
Pedály | Spank Oozy (původně žádné) |
Řídítka | Bontrager Race X Lite, karbon OCLV, 31,8 mm, prohnutí 5 mm |
Představec | Bontrager Pro, 31,8 mm, 7 stupňů, |
Sedlovka | Bontrager Pro, OCLV carbon, 31,6 mm |
Sedlo | Specialized Phenom Ti (původně Bontrager Montrose Elite Ti) |
Pláště | Bontrager Team Issue XR1, 29 x 2,20 |
Dobry den, chtel bych se zeptat na rafky. Mam skoro 100 kilo (bohuzel) tak mam strach aby vydrzeli. Nejezdim zadny vrazdy, ale obcas tomu po korenech davam slusny pecky… Nekde jsem nasel ze maxilni nosnot kola je 136 kg vaha kola + jezdce. Ale na rafky jsem nic nenasel. Moc dekuji za odpoved.
Dnes jsem byl kolo zvážit a výsledkem je 9,970 Kg. Kolo je váženo tak, jak jsem na něm přijel, tj. nejen včetně pedálů, ale i všeho ostatního co na něm vozím (computeru, ochrany rámu a karbonových klik apod.). Takže maximální spokojenost, a to nejen s váhou, ale i projevem biku daným jeho geometrií a funkcí IsoSpeedu.
kolego chronomagore, máš to pěkný…dávám za 5*. Jak už jsem ti ale psal…hodil bych tym spd nebo šlehače namísto platform ;-)
Jj, super bike, super barva, jede perfektne a isospeed ocenis na delsich tratich
Tak to jsem opravdu rád, že jsi spokojený.
A ten ocelový převodník byl, na tomto kole, od Treku snad nějaký vtip nebo už nevím :)
Nechal jsem si kolo hned na prodejně předělat na bezduše a na 34T převodník. Po první vyjížďce jsem si ještě nechal na základě měření u spešlu doporučit vhodné sedlo, na tom původním jsem měl sedací kosti až na snížených krajích, tak šla většina váhy tam kam nechceš.
To DaD : Tvoje postřehy byly pro mne rozhodující pro výběr právě tohoto biku, díky.
Jo a pokud jezdíš duše, tak je určitě vyhoď. Samotné duše jsou strašná těžítka. Nikdy jsem snad tak těžkou duši v ruce neměl. Kolo bez nich jede o level lépe.
Kolo parádní a ještě lépe jede. Hlavně v prudkých stojkách ve velmi schopné. Dobrý výběr:)
Ty pláště jsou jedny z nejlepších jaké jsem kdy vozil. Velmi dobře odvalují a na nízkých tlacích výborně drží i na šotce a přeschlých tratích. Na mokru jsem s tím ještě moc nepojezdil, takže se k nim nebudu vyjadřovat. Výdrž na závodní plášť není špatná. Mám na nich cca. 1500km a zadní dá určitě ještě jednou tolik. Na předku vydrží ještě mnohem déle.
Obdobný závodní plášť váhově určitě nebude o moc lehčí. Team Issue jsou nej pneu od Bontrageru a já si je nemohu vynachválit. Jen ta cena se mi moc nezamlouvá…
Az na ty platformy to je paradni koleso, at slouzi.
Ja bych to klidňe nechal s tou černou. Ty pláště mě zajímají protože by se mi hodili. Jezdím 70% asfalt a polní cesty,sem tam ten les a tyhle bych se mi hodili až sjedu současný. Chce to jemňejší a tyhle budou určitě kvalitka
Taky se mi původně to celočerné provedení nezamlouvalo úplně na 100%. Ale na kole jsou vcelku top díly, a to i cenově. Měnit něco jenom kvůli barevnému oživení by tak mohlo vyjít docela draho. A změnit jen malou drobnost by jen pokazilo celočerný dojem, aniž by vytvořilo nějaký ucelený nový design.
Pláště jsou docela schopné jak na asfaltu tak na suchém podkladu. Asi nej pláště, co jsem koupil s kolem, zatím je tam plánuji nechat. Jejich váha bude zřejmě na závodní model trochu vyšší, alespoň podle tvrzení prodejce kola, který mi nabízel váhovou úsporu přezutím na obdobný vzorek od Schwalbe, a to věděl, že bych si poté nechal kolo převážit.
vzhledem k tomu, že platformy má na všech ostatních kolech a fotkách tak tam asi zůstanou. Neni to sic „módní“ ale budiž nějakej důvod k tomu bude :-)
Jak fungují ty pláště? Vypadají schopně i pro hladký povrch… ,,asfalt"
Jojo je to mazel a taky se přidám že by to chťelo krapet oživit :) ale i tak super…sám jsem měl bike komplet v černé
Přesně, platformy na čisté XC kolo nepochopím také… Dávám ale 5*, to kolo je super i celé černé.
5.7.17 09:06
Krásně osazené. Ale možná se budu už opakovat, ale chtělo by to oživit něčím. Je to na mě jakési smutné či co. Tak či tak si stříkám do šasi.
Ty platformy tam budeš vozit?