Vjezdové brány ve výšce 2000mnm
2830m
Perfektní celodenní výlet z Innsbrucku. Stoupání z 570 do 2800m.n.m bylo překvapivě snazší než jsme čekali. Při sjezdu dolu mi i přes veškerou snahu brzdit co nejmíň povolila duše v předním kole, což byla velice zajímavá zkušenost. Poslední stoupání dne ze 600 do 2000m už bylo hodně o vůli. Celkově 183km a přes 4500 nastoupaných metrů za 10 hodin. Čísla nijak úžasná, ale z mého pohledu nejpraštěnější výlet, co jsem kdy jel. Únavu spolehlivě přebily neskutečné výhledy, kterých se nedalo nabažit. Dětské převody 39×32 se vzhledem k mé výkonnosti a nekonečným 12–17% kopcům ukázaly jako vhodná volba.
Největší obavy nám dělalo počasí, protože za deště bych v polovině kopce měnil špalíky. Nakonec bylo dole 35° a nahoře příjemných 12°. Jediné, co se muselo přetrpět byl přes kilometr dlouhý tunel s teplotou 7° a stoupáním 12% na jehož konci byl nejvyšší bod trasy.
V Alpách to na silnici už moc výš nejde, takže příště by mohly klapnout Pyreneje.
(vloženo 5.7.17)
Dík za tipy :) Šotolina nevadí a závislost na podobných výletech se bude zhoršovat..
Pěkná asfaltka je i do Kunžerábského sedla (4693m), bohužel je až v Karákorámu :-(.
Na Veletu 3,396 se dá s trochou snahy vyjet na Silničce (posledních párset m je po štoce), ale je to až v Andalusii :)
@vlasto: Koukal jsem na ty traily a měl jsem cukání tam vletět na tý žiletce. Velká část byla ze dřeva, tak by to bylo pěkný svezení :D Překvapilo mě, že všichni, který jsem tam viděl jet, jeli krokem. Zatím nevím, jaký kolo vemu příště, ale máme hodně tipů od místních na silnice.
V Pyrenejích tak vysoko asfaltové silnice vůbec nejsou, takže budeš muset ještě dál :-).