Je to porad ta předchozí merida jen ja šel čas tak upraveno většina dílů jeta pět kkm rám a kola skoro nová
(vloženo 30.7.17)
Značka | merida |
Model | merida flx carbon |
Modelový rok | 2005 |
Velikost | 22 |
Hmotnost | mezi 12 a 13 kg |
Rám | carbon zakoupen 2015 jako nový |
Vidlice | reba 2012 |
Hlavové složení | tange |
Kliky | deore xt m 770 |
Středové složení | xtr |
Přesmykač | lx |
Měnič | xt 772 |
Řazení | lx |
Převodník | xt |
Kazeta | xt |
Řetěz | xtr |
Náboj přední | xt m 785 |
Náboj zadní | xt m 785 |
Brzda přední | xtr m 975 kotouč ice xtr 180 |
Brzda zadní | xtr m 975 kotouč ice xtr 160 |
Brzdové páky | xtr m 975 |
Ráfek přední | mavic 319 32 děr niple mosaz |
Ráfek zadní | mavic 719 36 děr niple alu |
Dráty | normál |
Pedály | xtr 9020 |
Řídítka | kls master |
Představec | specialized |
Sedlovka | ritchey |
Sedlo | fizik nissene |
Pláště | spešl butcher 2.3 duše rubena dh |
Ja je používám jen ve stoje,jinak žádná provokace to není a s dizajnem to taktéž nemá nic společného. Uznávám že to nějak nevypadá ale co mě se můj oř libí i když neladí s poslední módou
Ty rohy na vlajdach to je bud provokace, nebo totalni ignorantstvi, kazdopadne neskutecnej hnus. Chces rohy, kup rovny riditka, takto tedy opravdu ne.
Jo ty bezduše by byly fajn ale nevím co to obnáší a jde-li to vůbec na tyto ráfky jinak dik za uznání
A nestálo by to teda za to předělat na bez-duše? Jinak kolo fajn, domácím stavbám teda fandím ;-)
Hodně duší je právě do těch 2.3 a pak je to každou chvíli píchnutý