Gripy: ESI Chunky
Změněny vložky vzduchové komory v tlumiči a vidlici na více progresivní setup oproti továrnímu nastavení.
V planu bezduše Continental Protection stejny dezén a šíře jako nyní.
(vloženo 13.8.17)
Značka | Canyon |
Model | NEURON AL 9.9 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 19" - L |
Hmotnost | Cca 13 Kg |
Rám | CANYON NEURON AL 29 110mm |
Vidlice | Fox Float 34 Performance Elite, 120mm, 2017 |
Tlumič | Fox Float DPS Performance Elite, 2017 |
Hlavové složení | Acros Tapered |
Kliky | FC-M8000 175mm |
Středové složení | BB-MT800 PressFit |
Přesmykač | FD-M8020 DirectMount |
Měnič | RD-M8000 SGS |
Řazení | SL-M8000 I-Spec B |
Převodník | 36/26 |
Kazeta | CS-M8000 42-11 |
Řetěz | CN-HG701 |
Náboj přední | DT Swiss 240s 110x15 |
Náboj zadní | DT Swiss 240s 142x12 36T |
Brzda přední | BR-M8000, 180mm SM-RT70 |
Brzda zadní | BR-M8000, 180mm SM-RT70 |
Brzdové páky | BL-M8000 |
Ráfek přední | XM 1501 Spline® ONE 622x25, 28 hole |
Ráfek zadní | XM 1501 Spline® ONE 622x25, 28 hole |
Dráty | Competition StraightPull |
Pedály | HTI-ANO1SS |
Řídítka | CANYON H13 FLAT AL 740mm |
Představec | CANYON V14, 60mm |
Sedlovka | FOX Transfer, 150mm, 30,9mm |
Sedlo | Fizik Tundra 2 |
Pláště | F: MK 2.4" RaceSport, R: XK 2.4" RaceSport, Duše :( |
THORX: Tobe musi hodne vadit, ze ve svem Veyronu nemuzes jet pozpatku 400 km/h.
https://www.youtube.com/watch?… Canyon :)
No kdyz uz je to tu zas zaspamovane …
Thorx @ to je zas dalsi totani konina, kdes tohle zas vycetl ? Protoze osobni zkusenost urcite nemas. Asi mam zazracny bike protoze mi nikde nic nepada … o tom pujcovani radeji ani nic nepisu
LM@ tak aktualne plnej eagel je za 92 bez slevy se sleviu se bude dat tak za 80, tim padem pristi Gx na modelech 2018 by mohl byt na kolech kolem 70 coz uz neni nic strasneho
uvidíme hoši, jak bude, ale nemyslím si, že by kolo byla špatná investice, daleko lepší než si půjčit třeba na dovolenou.
Takže chceš něco, na co nemáš a pak budeš jezdit na půjčeném, tak to je fakt marné..
13.8.17 19:05
foto č. 1 bys měl buď oříznout nebo, pokud tam chceš mít mocí mermo v pozadí ty lavice, tak udělat 3 kroky vlevo, aby ti stín zmizel ze záběru
THORX: Ty musíš trollit úplně všude. Pokud čekáš na nové modely ( nové rámy ) s Eaglem, tak věř, že to nezaplatíš, protože to bude ranec, oproti tomu Ghostu co chceš.
Asi 178cm na výšku
nomecz: Čekám na 2018ky s Eaglem opět a zas. 1×11 by se dalo v pohodě uvést, ale to padání řetězu na kazetě je FAK. Nedělá to prý všem, ale Canyonu ano. Poslední dobou soudruzi z Německa samé problémy :(
los karlos1 : tvá výška?
Ohledně zdvihu v budoucnu bych chtěl něco 160mm+ jako Striva, Capru nebo jiný bike…
A k tomu převložkování, i když jsem tlumič nafoukal tak abych měl nejmenší doporučený SAG tak jsem chodil po dotazech. Takže z 0,8 na 0,92 (největší možný) spacer, zatím to nemám pořádně otestováno ale rozdíl už je znát i při popojízdění kolem komína.
Asi tvůri neurona nepočítali s takovým prasením :)
No mas to za 4 i kdyz mam taky to stejne tak ty fotky by chtelo vylepsit :)
THORX: UZ SI NECO KONECNE KUP A ZACNI JEZDIT, za par let bys mozna mohl davat relevantni komentare a ne takove hovadiny …
Ale víc zdvyhu není víc adidas. Pokud člověk jezdí normální terén a jen občas trail, tak proč spectrala? Já vzal Neurona 6.9 a jsem z něj nadšený a schopnosti v terénu nejsou o moc horší než u Spešl Pitche 160/150 co jsem měl před tím, zatím co rychlost na rovině a do kopce je znatelně jiná.
los karlos1: 6.0 EX byla v akci za 63K jednu chvíli, a pak byla za 68K tuším, jinak je dokonce o 100g lehčí, ale hlavně by ti odpadla starost, ohledně otázky zdvihu do budoucna.
Kupoval jsem ho ve slevě za 73kKč.
Jelikož mám stejného tak nemohu jinak než za 5*.
Ať slouží a dělá radost!
Super za 5! Takže tovární nastavení vidle a tlumiče bylo moc měkké (houpavé) na tvůj vkus?
Ještě trochu mě zaráží, samotný výběr obecně. Protože 84K za Neurona je docela dost. Za 73K je Spectral AL 6.0 EX nebo Spectral AL 7.0 za 78,5K a váha je u EX dokonce stejná ja u Neurona. Asi si chtěl 29ku že?