Najeto cca 750km. Popraskaly všechny díry u drátů na straně kazety.
Stalo se to kvůli přetažení? Nebo mám jen ukrutnou sílu v nohách?
(vloženo 25.8.17)
Tiež som podobne dopadol. Zapletené v servise (Tenzometr). Najazdené zhruba celkom 1500 km a na zadnom pri každom 4 niply prasklina.
Tak nesmí se to napnout k prasknutí. Já teda Crest MK3 zaplétal zatím asi 6 párů a zatím nikdo nepřišel, tak už se děsím :)
Letos jsem posunul hranici přežití zadního Crestu na 4× MTB Trilogy, přední MK3 má zatím 1× :)
Vozim starý Cresty, a ty držej v pohodě, jen by mohly bejt tužší, ale to přisuzuju malýmu max. napětí drátů a použitim tenčích drátů. Tohle bych tipnul na přetažený dráty. Ve specifikaci je uvedeno max. 95 Kgf, tzn že by to mělo bejt napnutý na 85 – 90 Kgf s tim, že nějakej drát bude třeba napnout víc s nim se využije těch 95 Kgf. Takže to jsou ráfky použitelný buď pro děti na závodní XC nebo pro hobíky, který je rok/dva otestujou a pak u nich zustanou nebo zkusej jiný, jen ta cena by mohla bejt nižší.
Když měli odlehčený 26 podium mmx, praskalo to. Už se na to zapomnělo tak voila Crest III ;)
dneska se pro XC napíná na 100–120 a to už crest nevydrží. 80 bych viděl jako hranu pro dlouhodobé použití mkIII. Ale stejně je lepší přitopit trochu vaty a jít do carbon číny – ve všem to je lepší.
tak patky jsou klasika na rafcich typu crest nebo 331, to srovnas a vis ze to bylo z praseni do neceho, ale popraskane diry jsou proste spatne navrhnuty rafek, pripadne nevhodne zapleteny…
Ja ho vozim jen na predku a je to ok az do vcerejska, kdyz jsem sel pres ridla pres kmen. Myslim, ze to praska kvuli velkemu napnuti u zeslabenych dratu. Z toho uz jsem vyleceny. Spis ty patky dostanou zabrat. :-)
Dyt sem to ve vlakne o zapletech psal, ze jsou to papiry a pulka uzivatelu me vyhlasila, ze tomu nerozumim, kdyz sem je nildy nejezdil… Material nevojebes.
Mk3? Popraskalo komplet, vymeneno na reklamaci u cannondale, zatim najeto 600 a dobry