Takhle to dopadá, když se rozhodujete mezi Durolux R2C2 T-T a Mattoc Pro z Chainu. Poradí vám TJK na doporučení Alinceb odkaz na bike-components.de a je všechno docela jinak. Zbavit se redukce 20 mm, koupit náboj Hope Pro 4 boost, přeplést přední kolo a počkat si na redukci Torque Cap :)
I přesto však máte u mě chlapi pivo.
(vloženo 29.8.17)
Kdybych měl přístup k soustruhu, tak bych to asi řešil jinak. Ale než tím ztrácet čas, tak jsem to vyřešil novou náboj a bude to finální řešení do budoucna.
Já ti nevím, jestli ta vidlice vůbec kdy byla montovaná na nějakým kole, protože krk je evidentně nekrácený. Leda by ho fabricky udělali přesně na míru.
Jinak přesně jak píšeš, nejlepší co může RS nabídnout a na Bandita to bude přesně, co jsme potřeboval, aniž bych to věděl. Včera jsem měřil to snížení a ono to vychází fakt na těch 160 mm. Líp jsem koupit nemohl.
Akorát píše PPL, veze mi náboj :)
@MirosPikos: Tak RCT3 DPA je nejvyšší verze Lyrika (i Pika). Lepší EN vidli od RS nekoupíš. Za ty prachy, za které jsi ji koupil, jsem váhal, že bych ji objednal na kšeft, ale protože jsem kamarád, hodil jsem to do plána mezi kamarády a Tom to přihrál tobě. 180mm Banditovi vadit nebude, spíš naopak. Na běžné ježdění můžeš brousit 160 a z kopce to vysunout.
Co se týká Boostu, tak kdybys na každé straně prodloužil koncovku o 5mm a přidal 5mm podložku pod kotouč, tak délku drátů vůbec řešit nemusíš. Stávající KOMy dojezdíš aktuálně zapletené a investice na úpravu je minimální.
Pro ostatní asi dlužno dodat, že vidle byla ve velké akci, sundaná z kola, ale nejetá a s plnou zárukou. Když jsem viděl tu cenu, tak mi padla čelist…
na Bandita bude imho fajn… do vyjezdu slozene vpohode a treba v parku to bude vylozene parada
Tak to pak jo. To bych asi zkousl i toho Lyrika DPA za ty peníze… :-) Já myslel, že to je za těch 670 ojro…
Tak ta cena je dobrá. Nová se zárukou?
Ja jsem teď koupil rct3 solo air lyrika sundanou z novyho kola za 13k a myslel jsem jak jsem to nevyhrál. DPA bych ale stejně nebral.
No bylo by to pro mě rozhodně jednodušší. Ale nedá se svítit. Na to moje XC, stejně bych to nepoznal.
Jsem fakt zvědav jak bude chodit! Ale trochu souhlas s Goofym: Ty standardy jsou fakt peklo :( Na takový kladivo prostě patří 20mm osa.
Když já to dokážu posoudit, až na to sednu a projedu. Zatím mám pochybnosti, jestli to není jenom FAKE z papíru :-D
29.8.17 15:17
Vzdyt za tu cenu to je jako ZADARMO hele, zavidim ti :-)
Co je to úplně nejnovější vahadlo? :) Jestli myslíš ten opracovanej, děravej resp. odlehčenej odlitek, tak to budu mít. I vzhledem k tomu, že ještě není vyrobené. Tedy ještě v pátek nebylo. Ale ve hře je prozatimní řešení, že bych dostal vahadlo z testovacího bajku v leskle černé, abych mohl jezdit. Nevím jaká verze vahadla by byla ta prozatimní, ale finále bude bude snad to úplně nejvíc nejnovější.
Lol ta cena je masakr.. jinak ty budes mit uplne nejnovej$i vahadlo nebo to co se dava normalne ? :)
29.8.17 13:52
Včetně pošty 11.446,– CZK
Po domluvě s panem Bartoszem do konce týdne. A to tak, že buď rozjedou CNC a budu mít finální vahadlo, na které čekám a nebo mi dají prozatím z testovacího, abych mohl jezdit, než to vyřeší. Zítra jim dopoledne zavolám, neb budu mít cestu přes Prahu. Třeba si ho přivezu :)
Ono to celkově vzato vychází řízni jako píchni. Zřejmě by mi při redukování nevyšla délka drátů. Takhle je budu moc nechat. Takže jen přepletu. Starý prodám a financemi mě to vyjde řízni jako píchni, kdybych řešil redukce apod. Navíc budu mít černý náboj, který se mi bude víc hodit k rámu, který je modrý. Tedy modrý by tam bylo příliš. Ještě časem vyřeším zadní náboj, asi až budu dávat širší ráfky. Ale teď na podzim chci dojezdit KOMy.
Jinak já vlastně ani pořádně nevěděl, co kupuju v tý rychlosti. Až po víkendu jsme zjistil, co že je to ten DPA :-D Chtěl jsem snižovat na 160 a to je kravina. Takhle si těch 160–170 kolik to v reálu je užiju při stoupání nebo přejezdech a na sjezd to vysunu na 180. Tam se vždycky hodí kus zdvihu. Tuhosti bych se nebál. Na mě jí bude až až.
Ještě jednou a lépe (píšu jak Tatar):
S pivem počítám, jak budem v ČB…:)
PS: Kdybych neměl už 3 měsíce na kole Formuli, tak byla obratem na cestě ke mně. Za ty prachy se výměna náboje vyplatí. Imho jsi ale klidně mohl přední náboj na boost předělat. Adaptéry na prodloužení kotouče existují a nový, delší koncovky ti vytočí šikovnej soustružník za pár korun…
S pivem počítám. Jak budem v ČB…:)
PS: Kdybych neměl už 3 měsíce na kole Formuli, tak byla obravem na cesně ke mně. Za ty prachy se výměna náboje imho vyplatí. Imho jsi ale klidně mohl přední náboj na boost předělat. Adapterý na podložení kotouče existují a nový, delší koncovky ti vytočí šikovnej soustružník za pár korun…
No nevím. Nakonec tě to vyjde 2× tolik… :-D A už z principu kvůli tomu jejich dalšímu nesmyslnému výmyslu bych to nebral. :-P