Po mnoha letech jsem si koupil nové kolo, které se mi prostě líbilo. Původně jsem zvažoval 27,5" ale nakonac jsem vzal 29" a po celém životě ježdění 26" jsem nadšen. Je to sice základ, ale vzhledem k ceně mě přišlo dobře vybavené. Není tam nic vyloženě hi-tech, ale ani nic co by byl ******* – podle mě dobře vyvážené. Osobně nemám moc rád FOX, takže mě navadilo osazení pružení od RS. Prvně mě přišel Monarch trochu progresivní ale když jsem trochu zatlačil tak se ukázalo, že tlumič chodí dobře. Uvidíme co hodně rozebírané Crossridy, ale nebudu na tom každý den skákat, tak snad něco vydrží. Na mojí výšku 175cm mi M sedí naprosto úžasně. Kolo je pohodlné a zároveň velmi rychlé. Všechny komponenty fungují parádně a jedinné o čem zatím přemýšlím je úprava řazení na 1×11 a instalaci 34z převodníku, ale nevím – 2×11 je taky fajn. Při koupi jsem se bál brzd ale zatím nemám žádné výhrady a po zajetí teď brzdí dobře. Sedlo mi taky sedlo :-) Prostě fajn kolo s podle mě hodně dobrým designem a ještě lepší jezdivostí. Navíc jsem vychytal drobnou slevu
(vloženo 4.9.17)
Značka | Canyon |
Model | Neuron 6.9 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | M |
Hmotnost | 13,4 |
Rám | Canyon Neuron AL |
Vidlice | RS REBA RL 120mm |
Tlumič | RS Monarch RT |
Hlavové složení | Acros |
Kliky | SLX M7000 |
Středové složení | Pressfit |
Přesmykač | SLX M7020 |
Měnič | SHIMANO DEORE XT SHADOW PLUS, 11S |
Řazení | SLX M7000 |
Převodník | 36 a 26 |
Kazeta | SLX 11-42 M7000 |
Řetěz | SHIMANO CN-HG600-11 |
Náboj přední | MAVIC CROSSRIDE |
Náboj zadní | MAVIC CROSSRIDE |
Brzda přední | SHIMANO BR-M506 |
Brzda zadní | SHIMANO BR-M506 |
Ráfek přední | MAVIC CROSSRIDE |
Ráfek zadní | MAVIC CROSSRIDE |
Řídítka | Iridium 720mm |
Představec | Iridium |
Sedlovka | Iridium |
Sedlo | Iridium |
Pláště | CONTINENTAL MOUNTAIN KING II SL, 2,4" | CONTINENTAL X-KING SL 2,2 |
Tak Crossridy mě zatím drží, ale ještě jsem se nepodíval na Traily. Jezdím zaím každý den do práce a zpět a po 500km zatím žádné pazvuky a s kolem spokojenost. Ono zase za 46 tisíc člověk nemůže čekat nejlepší komponenty a říkal jsem si, že co ušetřím, tak až dorasuju crossridy tak pak pořídím lepší záplety (nebo jiné kolo). Spíš si ještě říkám, jestli nekoupit dopředu rychlejší plášť ve 2,2" a MK2 nechat když vyjedu na traily.
Zdravím kolegy, mam stejný model akorát ve velikosti XL.. Od února co ho mám jsem řešil neustálý problém s vrzanim, lupanim pri jízdě, až tento týden jsem ho s poklepanim na dřevo asi vyřešil.. Problémy byla dva: vyměnil jsem sedlovku a místo dotahovani sedlove objimky jsem ji utahl jen z lehka.. A konečně po půl roce jízda bez různých nechtěných zvuků :D jinak v se začíná ozivat přední kolo pri brzdění, což jsem se zde docetl, ze je to bezny u crosridru.. Jinak fajn bike :) ale stejně bych ho znova nekoupil..
madcat: Taky jsem menil z 2× na 1× (34z x 11–46) ihned, jeste nez jsem stacil prvne vyjet. Prevodnik 26 bych proste nevyuzil, 36 asi jo, ale nechybi mi.
Nášlapy tam jsou jen to mate – je to kombinace bedálu s nášlapem. Nálepky jsou už fuč :)
Fajn kolo, solidní profil a rozumnej přístup majitele… taky teleskop nevyužiju a 2×10(11) je prostě univerzálně ideální! Už to chce jen nášlapy a urvat nálepky z kotoučů ;-)
Teleskop nevyužiju, uvidíme na nějakých trailech ale moc traily nejezdím tak na občasné blbnutí sundám trochu sedlovku a dobrý. Uvidíme časem, ale zatím necítím potřebu.
No defakto proto jelikož za 400km co ho mám jsem malou placku neřadil a 11z vzadu taky ne, tak mě to jen napadlo že bych zkusil ovál 34z a tím mi zůstalo do rychla to co používám a do pomala mi ješě jeden převod přibyl.
Pěkný kolo, jenom nechápu hned u novýho řešit přechod na 1×11. Na kole tohoto ražení, kdy člověk potřebuje jednou jezdit hodně rychle z kopce, podruhý zas hodně pomalu do prudkýho dokopce, bych se dobrovolně (a možná ani pod pohrůžkou násilí) do omezení rozsahu převodů přinutit nenechal.
prečo nie? ja si nemožem vynachváliť