Vzduchová vidlice.
Karbonový košík Giant AirewaySidepull stranový nemá chybu
Překvapily Brzdy HAYES Prime Sport svou účiností.
Přední blatník Mucky Nutz Face defender XL reflexní. Jako zadní blatník dokoupím něco menšího.
Zamykání vidlice a tlumiče na řídítkách.
Kolo foceno bez cyklocomputeru Force WLS 20 do kterého mě natekl déšť a reklamace neuznaná i když byl pro použití do děště. Původně jsem chtěl něco jiného-Specialized. Vyměněno sedlo B'TWIN za Specialized Henge Expert, pedály Wellgo za kovové Force.
(vloženo 5.9.17)
Značka | B´TWIN |
Model | ROCKRIDER 740 S V2 - prodáno |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 14 kg |
Rám | Rockrider 120mm AL 6061 |
Vidlice | Manitou Minute Comp 120mm |
Tlumič | Manitou Radium Expert |
Hlavové složení | Polointegrované hlavové složení 11/8 A-headset |
Kliky | Sram GX |
Přesmykač | není |
Měnič | Sram GX |
Řazení | Sram GX |
Převodník | 1*11 |
Kazeta | 11/42 |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | Mavic |
Náboj zadní | Mavic |
Brzda přední | HAYES Prime Sport 180 mm |
Brzda zadní | HAYES Prime Sport 160 mm |
Brzdové páky | HAYES Prime Sport |
Ráfek přední | Mavic Cross Ride |
Ráfek zadní | Mavic Cross Ride |
Pedály | Force průmyslová ložiska |
Řídítka | B´TWIN Comp low rise 690 mm |
Představec | B´TWIN Sport 100 mm |
Sedlo | Specialized Henge expert 155 mm |
Pláště | Hutchinson 27,5" |
my_dudesty: jak si přišel na to, že na yetině to nikdo nehaní? myslim že oteřený ložisko je to na hovno na čemkoliv. Stejně tak lidi nadávaj na Yetí switch
Vsak taky poukazuju pouze na system pruzeni, ne na design ramu. Ten vzhled btwinu vypada trochu kostrbate, ale oproti cinskym katalogovkam mi to prijde jako svezi zmena.
Promiň ale to Yeti je ale designově zcela jiná liga, to spolu nemůžeš srovnávat.......
Vtipne je, ze kole z decathlonu vsem prijde to pruzeni divne, ale stejny system na kultovni Yetine by si urcite nikdo hanit nedovolil :D Je mi jasne, ze drobne zmeny umisteni cepu muzou znamenat jiny projev, ale ten system pruzeni uz tu byl i driv.
Kožíšek: tak to je jasný, já bych v Praze nenechal venku ani plečku.
Jen že kola stridas dost často a mám pocit, že se pořád hledáš
Jdp: Nedávno jsem o tom zrovna přemýšlel, že bych si mohl koupit jedno lepší než třeba 3–4 kola průměrný na poměry tohoto fóra. Ale zase lepší kolo bych měl strach někde nechat o samotě i když pod zámkem, třeba před obchoďákem.
Kožíšku, kdyby si nekupoval pořád lowcost kola, a pak je prodaval (asi je nesbiras, a ne?) tak máš jedno pořádné
Já ho viděl, a lepší jak na fotkách to není a to ložiško je hodně specifické řešení, nějak jsem si nedovedl představit, že bych do Decathonu donesl 40 papírů, možná to někdo má jinak, ale podle mě to je už docela dost peněz, které bych tedy utratil raději jinde, než v lowcost řetězci.
6.9.17 16:33
Vilém: na vše neplivu, ale dokáže mě třeba naštvat když třeba starýmu rezavýmu kolu typu Ukrajina dají většina 5* nebo kolo není vidět popis taky není a má to hodnocení vyšší než kolo s poctivě vyplněným profilem. Nebo kolo se špičkovým vybavením dostane menší hodnocení než kolo s podprůměrným vybavením až mě připadá, že si to ti majitelé hodnotí sami.
Pro všechny fujky fujky kolo je ve skutečnosti celkem pěkný. Když jste ho ve skutečnosti neviděli, tak ne kritizujte.
6.9.17 13:43
Minimálně je to zajímavý a není a ještě jsem to kolo neviděl. A vypadá to že to bude i slušně fungovat.
už to tak pár let dělají prakticky bez změny designu…takže jim ten systém funguje. trochu mi to připomíná excentr z prvního GT I-drive, ale tam to nebylo virtuální uložení čepu ale uložení osy klik
Ten prostor pro excentricky umístěný čep bude třeba často čistit, což? A to velký ložisko bez přídavného krytí asi taky nebude nejšťastnější. Jen můj dojem, vidím něco takového poprvé…
Jestli jsem to pochopil dobře, tak je to virtuál, kde spodní vahadlo je nahrazeno velkým ložiskem a v něm excentricky umístěným čepem, který bude v sagu zhruba v úrovni řetězu, takže by to mohlo i jet.
ta divná kulatá věc nad středem je pružina jako měly celopéra Checker Pig? :-) jinak co tam dali pašáci z BTWINu za brzdy –
docela čumim :-) u většiny bajků do čtyřiceti sou nanejvýš Deore :-) Design je otázkou vkusu tam se mi Dekáč netrefuje ale na ten to nejezdí :-) A pak samozřejmě páčka zamykání vidle – to souhlas s komenty dole.
U nekterych jejich kol mi fakt prijde, jako by to varili ze zbytku. Horni a dolni ramova trubka mi k sobe vubec nejdou.
Ale jo, má to jakousi zajímavou myšlenku ;-). Navíc je tam kupa dobrejch komponent (Hayes, Mavic, Sram,…), tak to asi bude fungovat i přes tu větší nadváhu… navíc poctivej profil, za což přidávám hvězdu. Tak ať sviští po letišti ;-)
Díky. Myslel jsem zamknutý zadní tlumič jak se to chová při přesunech po pevných cestách jestli to nehoupe a neztrácíš energii při šlapání. Napiš pak poznatky z terénu.
Zoidberg: zamykání vidlice působí lacině, páčka by byla lepší.
Petyn: Spešla jsem nekoupil. Žádný bazarový 29" do 38000 Kč nebyl k dispozici ani u Kuciho. Tak jsem kontaktoval Decathlon. Není to sice tak hezký jako Spešl, ale taky to jezdí a je tam taky „doživotní záruka“. Měřím 186cm. Zamykání vidlice jsem zatím nezkoušel.
5.9.17 21:17