A nestačilo ten tlumič otočit? Přijde mi, že by tam pak vlezl úplně bez problému.
tak on fox prisel s timhle vymenym o´kompresnim okruhem s packou vcelku narychlo.. tak se nedivim ze Ibis udelal upravu na forme s prolisem… zase z toho nedelejte kovbojku
TJK: Prolisu si jsem vědom, ale jak píše wilda81, přístupnost k nastavení komprese se moc v pohodě nejeví :) A i kdyby fotka zkreslovala, moc prostoru pro manipulaci tam nebude. Nehledě na to, že tento prolis na mě působí, jak když „problémy“ s vměstnáním tlumiče objevili za pět dvanáct a nějak to tam „nabastlili“.
Svobodarider: ibis tam ma prolis aby se tam ten tlumic vesel i s touhle packou.. takze se s tim popasovali naprosto vpohode :-)
Strakááč hledá problémy kde nejsou… Tohle nastavení je OK. Na CCDB – tlumičovém etalonu z před pár let je taky třeba točítko, a když ho člověk ztratí, tak aby sebou vozil dva klíče. Stejně si to člověk vezme jednou, max dvakrát na vyjížďku, pohraje si a tlumič nastaví. Je sranda jak člověk co jezdí na HT hledá problémy v nastavení tlumičů, které nikdy nenastavoval… :-)
Přesně. Když si vzpomenu na nastavování předchozí RC4, tak tohle je komfortnější. U RC4 byly taky třeba imbusy a jako bonus bylo vždy nějaké nastavení špatně dostupné.
Mě to takový nesmysl nepřijde. Multiklíč by měl stejně vozit každý (bez něj může být vyjížďka docela loterie) a navíc, jak tu někdo psal, tak Fox ti k tomu dává takovej bazmek na štělování, který hodíš do kapsy, pokud bys ten multiklíč přeci jen neměl.
Tlumič nenastavíš na poprvý, to je pravda, ale taky to není věc, na kterou bys v dlouhodobém horizontu šahal každý výjezd. A hlavní důvod tohoto řešení vidím v tom, že máš možnost nastavit si nízkorychlostní a vysokorychlostní odskok/kompresi nezávisle, což by znamenalo dvě dvojitá ladící kolečka. A tam už ti to začne celkem prostorově kynout na výšku. Třeba takovej Ibis se moc dobře nepopasoval ani s aktuálníma rozměrama :)
Strakáč: ale dyť to tak má FOX už i u minulých generací! Teď jsem ladil X2 na novém sjezďáku a nespatřoval jsem absenci ručního štelovaní jako nějaký problém (foxí udělátko jsem měl celou dobu v kapse).
lukas aka mitro.. to je jen můj názor. Ono to nikomu nevadí.. ale tady vidíš, že výrobci nemyslí jako uživatelé a to je častá chyba.. mohlo by to bejt vychytanější, příjemnější při použití, atd.. A tak to je u všeho, né jen u tlumičů.. jde jen o princip.. :)
10.9.17 22:16
odskok a kompresi nenastavíš napoprvý… a určitě každýho zabije 30gramů… takže tak… :)
Samozřejmě že to konstrukčně jde. Taky jde o hmotnost – točítka by byly těžší. A hlavně celej ten mechanismus neni dělanej na ladění před každym sešupem dolu, na to tam je ta komprese s páčkou. Odskok nastavíš a víc se v tom nehrabeš.
wilda81: to by mě z toho asi mrdlo, koupit si něco takovýho… proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě žejo, to je asi nějaká móda dnešního světa… kurňa pochopil bych ještě třeba nějakej mechanismus, že musíš stlačit „tlačítko“ (jak u ráčny, aby ti vypadnul oříšek ze čtyřhranu), tak tady, aby to byyla pojistka proti otočení.. a stejně, k čemu by to bylo, to taky netušim :D
zajímalo by mě… co za tímhle vejmyslem stojí… jestli podporujou prodej imbus klíčů, nebo jestli jsou prostě a jednoduše pitomý :D nebo to prostě jinak konstrukčně nejde, což si myslím, že určitě jde :)
10.9.17 20:35
Imbus jsem použil pouze jako tyčku pro otočení. Myslel jsem že se otáčí tím červeným kolečkem. Nic jsem nikam nerval. Prostě zbytečná komplikace.
Ty dvě dírky jsou na demontáž. ;)
Strakááč: tohle je ještě dobré (FOX ti dá k tlumiči udělátko na štelovaní). To Frantíci jsou mistři komplikací, ti vymysleli, že se komprese na vidlici bude štelovat klíčem a šroubovákem…
10.9.17 20:09
Hej sem asi ***** ale opravdu se to ladí imbusem uvnitř. Pohoda. Pak nechápu ty dve dirky v kolečku. Pohoda.
Tvl jakej vul vymyslel tocit imbusem a ne koleckem :)) nos imbus po kqpsqch a steluj to porad jak vocas.. zlaty kolecko na toceni rukou :))
Neserizuje se to tim cervenym/modrym koleckem, ale tim sroubem uprostred.
Jo takhle, on se ptá čim povolit šroub s šestihranem na trojku imbus… To jsem ani nepředpokládal. :)
Kleštěma na ségrovky rozhodně ne… minimálně tedy ne pod tlakem a pokud se nechceš podívat dovnitř :) 3mm imbus na low-speed, 6mm na high-speed. Nejspíš to budeš mít na dorazu, tak bych zkusil o trochu víc síly (ale rozumně) do obou stran a na jednu to musí povolit.
Ja to mel nastavene na polovine, slo to na obe strany, nemas to na dorazu? Nejde ani na jedu stranu?
Jo tak to vidím ale zkoušel jsem do těch otvorů strčit imbus a pohnout s tím a nejde mi to.