Tak jsem si udělal radost a po tom zrezlém prvním pokusu si taky postavil trochu barevný kolo. :D
(vloženo 12.9.17)
Značka | NOVÁK |
Velikost | 57 |
Rám | Columbus Spirit |
Vidlice | Columbus Mud Disc |
Hlavové složení | Token |
Kliky | Miche HSP Race |
Středové složení | Shimano Ultegra |
Přesmykač | Campagnolo Veloce |
Měnič | Campagnolo Veloce |
Řazení | Campagnolo Veloce |
Převodník | 50/34 |
Kazeta | Campagnolo Veloce 11/25 |
Řetěz | Campagnolo C10 |
Náboj přední | DT Swiss R24 Spline db |
Brzda přední | TRP Spyre C |
Řídítka | ITM XX7 Wing |
Představec | FSA |
Sedlovka | Easton EC70 |
Sedlo | BBB |
Pláště | Tufo Comtura Duo 28 mm |
16.9.17 12:37
Borci tohle neni otom aby jste radily co ma ten clovek se svym kolem udelat to ze se jednomu libi svetle prouzky na pneu a druhemu ne a zepolep kol je hnus atd…je zbytecny komentovat!bud napis ok libi nelibi!Kazdemu z nas se libi neco jineho!Kdyby se dany clovek zeptal mam si nechat polep na rafkach tak to pak kometujte ale jinak je to asi zbytecne!A ted sup do me:-)
Rám je naprosto parádní. Zadní stavba působí až křehce a ten detail uchycení zadní brzdy – mňam.
Jen dotaz k lanku vedoucímu k šaltru. Je nutné ho obnažovat? Nemohlo zůstat po celé délce ukryté v bowdenu? Pak by to tak nelapalo bordel…
Jasných 5*
Rám naprostá labuž, klobouček pane!
Ekonomičnost stavby je naprosto v pořádku, ale PROSÍM ty polepy z kol pryč, hrozně to sráží ;)
Rám a lakování je nádherné, kola super, jen bez těch proužků na pneu.. zbytek mi k tomu fakt nejde. Vypadá to jako zbytkáč, ale potenciál to má obrovský :-)
J
Smerodatne je to, na co je to kolo urcene a to jeho strujce dobre vi. Pokud by mel pochybnost o tuhosti ramu, nebo potrebu extra tuheho tamu, predpokladam, ze by toto zohlednil v konstrukci. Preci jen to neni jeho prvni ram, vsak.
Ovsem chapu, ze ve vrcholovem pojeti tam nejaky prinos muze byt, a proto se na vec divas jinak.
Tedy ten dnesni marketing s nami dela divy.....
14.9.17 17:05
To asi vis jen ty. I kdyz po pivku budes odbornik zcela urcite. :-) a ze ty bys nic nepoznal, taky neni zrovna dvakrat dulezite a smerodatne. Dulezite je to zda-li pevna osa pomuze uzivatelskemu komfortu a vlastnostem toho kola. A ja s klidnym svedomim rikam- ano pomuze. A i kdyz to neni u silnicky zcela zasadni, tak tohle reseni proste funguje, viz moderni kola. Jednoduse bys to vyzkousel na 800W ze sedla v 10% kopci.
Jezdim ocelovy ram na kotoucich a jsem presvedcen, ze bych pevny osy v tuhosti nepoznal. Ale ja pro to nemam dostatecny cit a navic; zcela jiste nejsem odbornik ;o)))
Já osobně si myslím, že je to poblouznění dobou spíš než funkční záležitost… Můžeme otevřít vlákno a tam se zhádat… :)
Nechci, aby se to tu zvrhlo v diskusi o pevnych osach, ale na CX ani silnici mi nikdy nechybely.
Nejel, ale vim jak se ocelovy ram chova a jak hodne pevny osy pomuzou, mam to kousek k SingleBe vis, takze si jen tak pindam pane odborniku, nerikam ze to kolo neni tuhe, ale pevnou osu beru uz jako standart v teto dobe, zvlast kdyz tam jsou kotouce. :-) i kvalitni trubky maji urcitou flexi a pevny osy to s minimalnim narustem hmotnosti, cele pozvednou o uroven dal, navic neresis nastavovani RU a mnohem lepsi uzivatelsky komfort. Ale je to jen moje pripominka, kolo se mi libi a funkcne to urcite je ok.
JFtryall: A tys na tom kole jel, nebo jen tak pindas. Predpokladam, ze nejel. Muzes vysvetlit na zaklade ceho se domnivas, ze je ten ram tak malo tuhy, ze potrebuje pevne osy.
Teda vetsinou me vecerni pivko tlumi, ale tohle me zveda ze zidle. ;o)
Jste se s těma pevnýma osama všichni zbláznili?! Ještě před měsícem jste vozili na svých trailbikach rychloupinaky a dnes je silnicka na nich oldskůl… :))))
Líbí moc, pěkný zpracování, barva. Navářka na přemyk by mu sekla víc. Možná jiná kola, to chtělo vidět.
Aha uz jsem ti trochu projel profil a zjistil ze to je tvoje vlastni vyroba:-)super kolo…fandim ti!
Peknej kousek:-)a jak ses k nemu dostal?
Rám opticky super, ale ty detaily ohledně lakování to chce dotáhnout. Obsazení je takové hodně „ekonomické“, ale i tak to bylo celkem příjemné svezení. V příští verzi udělej větší clearance a pevný osy a s hydrama to bude TOP! 5* za handmade je ale jasných…:)
Doporučuju zkusit ty BB7. Ty TRP ve spojení s Veloce pákama byly fakt takový „gumový“…
jak nejsem fanda ocele, tohle se mi líbí moc a uměl bych si to představit i doma.
Tak já pak psa přidám do jiný rubriky :) Hlavový úhel má 71.5 st., reagoval jsem tak na moderní trendy. Na 66 jsem si ale ještě netroufnul. :) Ne, vážně já mám položený předky rád. Stabilní předek, krátkej zadek, tak to mám rád… Uvidíme jak to bude fungovat v terénu, zatím jsem na tom jel jen kolem garáže.
Hezke. Geo je nejaka hybridni? Takhle z fotky ma predni vidlice docela uhel.
Je to krásný.....jen ten váš pes na fotkách chybí :-)
13.9.17 10:22
fešák
moc pěkný kolo. Klasická geometrie. Krásný jemný detaily na rámu a proto se mi to přinýtovaný logo taky moc nelíbí, přijde mi takový humpolácký. Třeba tak vypadá jen na fotce a ve skutečnosti je to jiný.
To je nádherný kolo – barva osazení, vnitřní vedení, diskový brzdy, prostě všechno :)
Jinak hlasuju pro ráfky bez polepu. Přinýtované logo se mi líbí – je to steampunk ;)
13.9.17 07:50
Jj, do budoucna se počítá s jednou plackou, proto objímka a vnitřní vedení. A ano, je to Ten přejezd. ;)
Extremne pekne. Paradni kolo nemusi mit nutne duru nebo super record ;) Dokazal bych si to predstavit i bez polepu rafku…
Pekne ciste linie, krasna originalni prace!
Prejezd z Brucny do Koterova?
Jo, a rezavec mel neco do sebe. ;o)
Moc hezké, škoda že nejsou hydry.
Moc pěkná práce…
Krasavec. Počítáš do budoucna s jedním převodníkem nebo proč není navárka na přesmyk? Ta objímka to hyzdí.
Krásný