Start a bike company

Přidat foto

Pro ty kdo stále jako mantru opakují – stříknutá čína. Dále pro ty, kdo tvrděj, že rám odněkud z ali je stejnej jako značkovej.

https://www.youtube.com/watch?…

(vloženo 21.9.17)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tromboonen
tromboonen

22.9.17 22:06

To je dan za to, kdyz to chces od lidi, co delaj za desetniky… i u nas s nasi prumernou, nebo spis minimalni mzdou je problem, aby byli lidi fachmani, ale nevadi to, protoze delaj jen tupy montery, ale tyhle produkty, to chce bud fachmany a vic casu (penez), nebo dokonalou technologii a la roboti v automobilce (a tim padem jeste vic penez), neni to o neschopnosti Indu, Bangladesanu nebo kohokoli, prumernej Ind toho manualne zvladne stokrat vic, nez prumernej dvacetiletej Cech, manualni zrucnost mezi lidma co vyrustaj ve mestech je uplne v prdeli – u nas, videl jsem dvacetilety kluky, co neumej povolit matku, nafoukat kolo… v ty Asii je to holt o tom, ze navezou z vesnic zemedelce a chtej po nich vic nez skladat neco z pasu do bedny…

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

22.9.17 18:20

Hlavní pointa videa je podle mě: Pokud tam není někdo, kdo jim neustále šlape na krk, tak asiati moc nefungujou. Doporučuju pročíst starší blogy Rudy Havlíka, kterej tam/v Indii/Ban­gladéši… podobně jako ti z videa dohlíží na výrobu textilu (kde se toho dá ******* asi míň než v kolech) a mluví o tom řekněme míň diplomaticky než ti ve videu.

Párkrát jsem měl tu čest spolupracovat s týmy v Indii a Bolívii – nic není problém a všechno běží jak má a v nejlepší kvalitě – yes sir! Sure, sir! – dokud netípnete Skype. Pak na druhé straně zeměkoule nastává totální chaos a výsledek je samozřejmě absolutně jinej, než bylo domluveno. Video na mě působilo, že je to napříč obory naprosto to samý – některý firmy si to tam hlídaj víc, některý míň, některý to objednaj odsud a modlej se. Jak bude vypadat to, co dá číňan na Ali sám, bych asi nechtěl zkoušet. Musím teda uznat, že l-b i Nextie dělají dost dobrý ráfky – skoro bych tipl, že tam bude německej management:)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

22.9.17 16:11

Tak ten německý rám jde aspoň reklamovat…

Reagovat
tromboonen
tromboonen

22.9.17 12:14

No furt jsou to predepsane intervaly a nikdo Ti nic nezakazuje kdyz si to delas sam a podle potreby, u letadel je to jinde, sice celkem pochopitelne, ale obcas se to zvrhne a nemecka laminatova lobby protlaci totalni zakaz vsech Blaniku L 13 vice mene jenom proto, ze nejakej kreten v Rakousku na tom lital akrobacii aniz by mel model pro akrobacii urceny a navic vubec nemel prehled o tom, kolik to ma nalitano… slozilo se mu to ve vzduchu, komise se sesla a po dlouhem badani ze prej je to chyba v konstrukci (u letadla, ktery po celym svete lita od pozdnich 50 let bez problemu, pokud se dodrzujou predepsany pravidla), predepsali moznou opravu, ktera ovsem u poverene opravny stoji nasobne vic nez cely letadlo… a vysledek je ten, ze po celym svete visi pod stropy hangaru Blanici co mohli jeste vychovat tisice pilotu… a vsechny kluby si musely nakoupit nemecky laminatovy ptaky, ktery na ten vycvik jsou mnohem mene vhodny, protoze novy vetrone z duralu uz jsou za sileny prachy…

Reagovat
kudlanka32
kudlanka32

22.9.17 11:32

To byla nadsazka, predepsne servisni intervaly vidlic a tlumicu se tomu zacaly blizit. Treba muj pozlacenej fox je vzducky zavzdusneny po 1000km, takze nejen teoreticky…

Reagovat
tromboonen
tromboonen

22.9.17 11:04

Tak kdyby se kola regulovala jako letadla, tak ten ram stoji 15k EUR, nez jej povoli do provozu, tak uplyne 5 let, kazdych 50 hodin bude mit povinnou prohlidku, kazdych 200 odstrojit a dukladnou prohlidku, bude mit omezeni zivotnosti (když jsme u fullu tak za kazdy skok se odectou dve hodiny provozu) a když se to nějakýmu plašanovi zlomí, tak to vyšetří komise a zakáže používání toho typu na celym světě… takže buďme rádi, že je to jak je :)

Reagovat
kudlanka32
kudlanka32

22.9.17 10:31

Tak uplne racionalne se vybrat neda, musis verit, ze ty marketingovy pohadky maji alespon minimalni oporu v realite. Bohuzel v dobe globalnich presunu vyroby do asie, a nebo jinych mist s nejlevnejsi praci a bez ekologickych omezeni, se to blbe overuje. Muj kamarad tedka postavil nejmenovanou nemeckou znacku, a uz ji posila zpatky, protoze to bylo cely krivy jak prdel. Az tak, ze mu za jizdy vylezlo lozisko. Takze ani Znacka a nemecka kontrola kvality neni zaruka, ze ram skoro za 3kE, bude v poradku…a to mi prijde dost tragicky. Tenhle business je vazne ponekud mimo. Tohle se stat na letadle a nebo na elektrarne, tak po tobe pujdou regulatori. Jenze na nejaky cyklisty sere pes. Navic marketing uplne predbehl vyrobu. Na jare se ukazuji vyrobky, ktery pujdou koupit nejdrive az za rok…

Reagovat
mr.antik
mr.antik

22.9.17 10:07

Jako před deseti lety bych ten příspěvek pochopil… něco je stříknutá katalogová čína, něco je fejková čína, něco je zakázková čína… Super je že si můžeme vybrat

Reagovat
kudlanka32
kudlanka32

22.9.17 09:47

To co tam je videt, je ze jsou dva pristupy – jedni objednavaji hotovky na veletrhu a druzi maji vlastni konstruktery a nechavaji si to vyrabet na zakazku. Ti druzi, pokud maji na miste dozor a hlidaji kavlitu, jsou ovsem drazsi…a vetsinou i kvalitnejsi. Kdyz ma nekdo stesti, muze mit dobrou cinu a naopak kdyz ma nekdo smulu, ma i super drahy znackovy kolo do vrtule…bohuzel i to je realita. A zdejsi pruda je realita taky, jen trochu vic zbytecna…

Reagovat
Josech
Josech

22.9.17 06:21

Za prve – uz tu bylo, za druhe – je to o nicem. Gratuluji pane Jules, Amerika objevena!

Reagovat
tromboonen
tromboonen

21.9.17 22:37

Člověče já se podíval a stejně mi ten Tvůj komentář pořád připadá nelogickej… neřeším Tchajwan vs. Čína, na Tchajwanu je přece jen zavedenější podnikatelské prostředí, ale jak tam bylo řečeno, ani to nestačí aby se to „dělalo samo“.

Jinak mě bylo celkem jasný vždy, že pokud někdo přesune výrobu (nebo si nechá vyrábět pro sebe, ne jen brát z katalogu) do TCH nebo CN, musí si tam bud vybudovat vlastní fabriku s ostrizema co zavedou a uhlidaj kvalitu, nebo si to nechat delat na zakazku, ale dohlizet o to vic (taky to tam bylo receno a dokonce tam na to maj „fixery“).

Ani jedno ani druhy jasne neznamena mnohonasobne nizsi cenu oproti konkurenci (mineno kvalitni konkurenci s vlastnim vyvojem, ktera sice vyrabi tam, ale za cenu, nebo spise za prispeni vyse uvedenych procesu). A takovy to delaj ve velkym, takze tu cenu (vyrobni) nakonec dostanou na velmi slusnou uroven. Ze by se tohle dalo prekonat v nejake maloserii pokoutne dovazene po stovkach za ucelem rozjezdu noiveho brandu je utopie.

Jediny, co tim dokazali je, ze nejde a) nakoupit z katalogu za 300 dolacu/ram a nalepenim nalepky z toho udelat 1000 dolacu/ram a ani nechat si udelat vlastnimi silami navrzenej ram pri podobnych relachich a marzich… to vsechno je celkem jasny kazdymu, kdo neco slysel o moderni vyrobe (nejen na TCH a v CN).

Fejky, respektive ultralevny sracky tam ani nefigurovaly.

Takze pro ty, co rikaj striknuta Cina (treba namatkou SUP?). Nevim, jestli konkretne jsou z CN nebo TCH ty jejich ramy, ale je to jedno, vzhledem k tomu, ze krome praskani bajku se treba loupe lak a casem i karbon v okoli vstupu bowdenu do ramu u silnicek, tak podle me zadne velke testovani, vyvoj, dohled nad kvalitou neprobehly a je to katalog (neprilis dobre navrzeny), striknutej na SUPa. Mas pocit, ze by to to video vyvratilo?

O druhe premise, ze nejakej fejk je stejnej jako znacka nema cenu se bavit, to tam ani neresili…

Reagovat
tomxxx
tomxxx

21.9.17 22:02

Ok a teď po pravdě, kolik z vás co tu napsali flamem to video vidělo? Kolik z vás nekoukalo na obrázky a pochopilo o co v tom jde? Jinak si ty komenty asi nedovedu vysvětlit. Téměř všichni reagujou na ten jeden řádek, co jsem napsal a na nadpis videa.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

21.9.17 18:20

Taiwan je podle Číňanů žijících na Taiwanu Čína (jejich čankajškovská), podle Číňanů žijících na kontinentě je to taky Čína (jejich, Maocetungovská), takže jakto, že podle Mobidyka to Čína není? :-)

Reagovat
Mobidyk1
Mobidyk1

21.9.17 17:41

Legitimitu Čínské republiky popírá Čínská lidová republika (ČLR) a prohlašuje Tchaj-wan za součást ČLR bez ohledu na to, že území Čínské republiky nikdy nezískala.

Podobně jako vláda ČLR považuje Tchaj-wan za svou odpadlou provincii, tak i vláda Čínské republiky tvrdila, že ona je reprezentací Číny, jen dočasně ztratila kontrolu nad částí svého území.

Taiwan není čína! Každej den prodávám produkty Taiwanu a bezpečně poznám rozdíl. 99% kol na kterejch jezdíte je z Taiwanu. Chinu si koupíte v hypermarketu.

Reagovat
YuraOlomouc

21.9.17 16:49

Co tim chtel basnik rict? Ze levnej shit s asie neni to same jako drahej vyrobek s asie prodavanej pod znamou znackou, ktera na to da svoje logo? No to jsem teda fakt netusil.. LOL

Reagovat
Rudyshy
Rudyshy

21.9.17 16:12

toto video uz je torsku stare a je to tu po druhy krat… nicmenej ked sa povie cina mysli sa vseobecne asia… no nie? takze neni dovod chytat za slovicka

Reagovat
alo

21.9.17 15:52

taiwan fakt není čína-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

21.9.17 15:13

Mobidyk1
Mobidyk1

21.9.17 15:06

jaká je pointa? Taiwan není China!

Reagovat

Další galerie z kategorie

zbyslavjak 24
kamator 3
zbyslavjak 21
Sulka 19
bmx20 7
bmx20 6