Aktuální verze s novýma klikama - 172.5mm v karbonu.
Kolo vzniklo jako přestavba ze starého hliníkového Šírera
Zadní stavba vypadá trochu divně, ale pruží to parádně!
Po roce přišel upgrade kol - trojky vystřídaly jedničky
Tady to bylo ještě s dušemi.
Moje silniční raketa. Bohužel využívaná mnohem méně, než by si zasloužila. V poslední době se na ní vozím hlavně do práce – cca 35km tam a 35km zpět. V sezóně se snažím aspoň 1× týdne – docela to šetří naftu…
(vloženo 28.7.10)
Značka | Specialized |
Model | Roubaix Comp |
Modelový rok | 2009 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 7,8kg - včetně pedálů, bez doplňků |
Rám | Specialized Roubaix Comp Carbon 7r r.2009 |
Vidlice | Specialized FACT 7r Monocoque Carbon |
Hlavové složení | Specialized Midset 1a1/8, dole 1a1/2 |
Kliky | Campagnolo Super Record 172.5mm |
Středové složení | Misky Campagnolo Record |
Přesmykač | Campagnolo Veloce |
Měnič | Campagnolo Veloce |
Řazení | Campagnolo Veloce |
Převodník | Campagnolo Super Record compact |
Kazeta | Campagnolo 10 sp. 11-25 |
Řetěz | Campagnolo 10 spd. |
Náboj přední | Fulcrum Racing 1 |
Náboj zadní | Fulcrum Racing 1 |
Brzda přední | Campagnolo Veloce |
Brzda zadní | Campagnolo Veloce |
Brzdové páky | Campagnolo Veloce |
Ráfek přední | Fulcrum Racing 1 2-Way Fit |
Ráfek zadní | Fulcrum Racing 1 2-Way Fit |
Dráty | Fulcrum hliníkové, ploché |
Pedály | Shimano 540 |
Řídítka | ITM Visia 44cm (střed-střed) |
Představec | Syntace 80mm |
Sedlovka | Specialized Pave Carbon |
Sedlo | Specialized Phenom 143 |
Pláště | Schwalbe Ultremo Tubuless |
Nádhera.
Chapu dobre, ze Ti to pripadalo mekky nebo nezavodni? A ted mas Authora = tak ten asi mekky nebude.. a ve finale jak bys to porovnal.. je fakt, ze u tehle starsich generaci nekdy bocni tuhost udajne chybela, ale ze by to bylo tak tragicky?
Heh, taky jsem na to hned myslel :-)! Je to přece Roubaix! Ale je to paráda!
2-Way Fit + duše…?
Na ten rám sem slintal za výlohou hodně dlouho, než ho prodaly. Ale ne mě :o(
Pak poreferuje, jestli je cítit v kolech rozdíl v tuhosti…
moc pekny. omotavku bych nechal cervenou a ty kliky by to chtelo cerny…
it's nice :-) taky chystam comeback na asfalt.....
Nějaké zbabělé převody tam máš ;-)
hele, to je dobrý:-)
krásný kolo
kliky :-( kliky :-( kliky :-( kliky :-( kliky :-( kliky :-( kliky :-( kliky :-( kliky :-( kliky :-( kliky :-( velké mínus
Žlutá nálepka zůstane – je tam uvedený moment utahování sedlovky. Pedály nedám, protože tohle je doplněk bajkerův a kupovat další letní a zimní tretry – díky nechci :-) Sloping je proto, že mám krátké nohy a klasiku nemůžu mít. Díky všem za komenty.
Když mně se nelíbí na silničkách sloping. :-( Jiné sedlo, omotávka, kliky, pedály a nemá to chybu.
Mě se to vzhledově moc líbí, jen na takové kolo nervat bikové pedály je barbarství ......
nechat omotávku, dát červeno-černý Toupe a nemá chybu . Kola k tomu parádně sednou . Super stroj
11.10.09 18:29