půjčené R.M. -...byl už lepší než to ve Fr ,nicméně jedničkou v této kategorii pro mě zůstavá Pivot Shuttle stejně je zajimavé , usměvné až nepochopitelné ,že značky ,co vyrobili první E bike teprve v roce 2017... (tedy RM a Pivot) patří mezi Top 3 nejlepší E kola v kategorii nad 130 mm zdvihu...
cca 1700 m .n.m....
už ho ubývá ..-))) Gstaad (1200- 1800 m.n.m. je ...)
asi mám štěstí ,když může být podle označení na domě sněhu i víc ....-))
ale už se to zlepšuje-)) ..2330 m.n.m. a už sníh skoro není ,akorát je minus 6 ...
Poschiavo (1000 m.n.m ) a už "nechutných 20 st ..-)) škoda že při převýšení 1300 m se musí i docela často šlapat na tomto trailu z Bernina Pass (celé cca 18km )
2x - Top of world...-))
trochu mě ten sníh a zima zaskočila…-))
(vloženo 26.9.17)
Vsak ono to zas povoli, jako kazdy rok. Tohle je klasika co prijde vzdy v zari…
Maajke, ale byl jsi to ty kdo svuj pohled na vec zacal prezentivat a delal z banalni zalezitosti katastrofu.
Ja si kolo obracim kdykoli potrebuju a fakt nemam doskrabane sedlo (a to mam bileho Ergona kde to jde hodne videt). Gripy mam dodrbane vice od opirami o kamen nebo zed nez od prevraceni kola vzhuru nohama.
Zkratka a dobre, dohodneme se ze se nedohodneme, z meho pohledu resis hovadinu, a pokud sam jezdis jako normalni biker, tak to chapu hlavne jako korektnost za kazdou cenu, asi neco na urovni “zasadne neutahujte alu komponenty bez momentoveho klice”
na druhou stranu mě se gripy ani sedlo ještě o asfalt nikdy neodřeli -tedy opatrným položením…pádem to bude asi jiná…
Prostě to chce sebou 2 sličné mechaničky na podržení ..
histerický tu určitě není nikdo, možná tak ještě hysterický.
Každej má ke svým věcem jiný přístup ke svým věcem. Někdo se znaží aby vypadaly co nejdéle pěkně a jako nové a jinej na to dlabe… Mě třeba vychovali k tomu prvnímu.
sprcha: Mysli si, ze jsem histerický nebo co chceš. Svoje kolo mám odřený na ruzných místech, protože na něm lítám, padám, ale nikdy bych si ho dobrovolně ač bych nemusel poškrábaval o asfalt.
Tak mi prosím nevnucuj, že můj pohled je špatný. Ty máš zkrátka na věc jiný pohled a je to to u zadku, mě ne, toť vše.
Myslim ze uz jsi trochu histericky. Vydrit ram kartacem a mozna trochu otlacit konce gripy je hodne velky rozdil. Prvni udela debil, druhe udela clovek co chce kolo pouzivat a ne mit ve dne v novi bobky z kazdeho skrabance.
Jak delas na horakovi opravy v terenu? Bezis si domu pro stojan?
zrovna koukám na video …- system nastupování -uchycování kol na vleku -poma navíc …- Hollenstein -Konigsberg … a to vyčnívající železo asi co tam u toho zvláštního "bazmeku " je …co se dává na uchycení za představec … teda docela váhám zda tam jet s Nomadem …moc se mi to teda zrovna nelíbí ..
sprcha: Jasně, takže iděálně nový kolo celý přejet ocelovým kartáčem, vždyť se to stejně poškrábe.
bezdratova.sprcha -přesně tak to funguje bohužel…Maajkee má nějaký zidealizovaný představy (i když je fakt, že obal od kola jsem dával dlouho poctivě pod kolo -ale fakt to na sedlo až tak nepomůže -navíc od asfaltu se neodře…ale na tu páčku od sedlovky by to pomohlo ,ale stačí jednou a už to není dokonalé…) já teda jezdím soft ..takže aspon řidítka naštěstí od stromů a větví jak píšeš nemám odřené …ale je fakt ,že na druhém kole mám ze zaostalých arealů ,kde mají jen kotvu obouchaný od kotvy řidítka a dost mi to vadí ,ale nic s tím už nenadělám…
Nejvíc mě dostal v nějakém areálu vlekař (myslím že to bylo dokonce v Česku v Tanvaldu…) -když jsme mu říkal – to chce na ty sedačky dát v místě kde se to dotýká s kolem molitan…- a on …a když spadneš tak se to stejně odře to kolo…(možná to bylo jinde -měli tam většinou kola z půjčovny ,která bylo přímo v areálu -takže to lidi neřešili a vlastně vlekařovi to bylo divný že to reklamuju a stěžuji si – když jsem mu vysvětlil ,že kolo stojí možná co jeho auto …a zda by se mu líbilo když bych mu odřel jeho auto …tak už mlčel …
Nic ve zlem, ale byt to vystavni silnice tak ji taky neotocim. Ale je to kolo do terenu kde ho potkaji mnohem horsi veci nez byt otocene vzhuru nohama a musi to ustat.
Na sedle bude nacakane blato, riditka se odrou o stromy a vetve, ram domlati sutry.
Tohle mi prijde stejne usmevne jako resit ze jsou na pneumatikach zbytky blata.
Maajkee : -no na to přesně jsem myslel ,když jsem takový neuvážený čin dělal…-))
sprcha: Přesně tak. Černé sedlo od zelené trávy je děsný zlo. Ale jak jsem řekl, já bych takhle kolo neotáčel vůbec, případně bych to podložil. Hlavně pokud je to kolo půjčené a není moje.
No jo no, ale mit sedlo zelene od travy je oproti tomu zcela v pohode.
Majkee – no tak to máš bohužel pravdu – a páčka od sedlovky kind shock je opravdu trošinku odřená . Ale sedlo nakonec trpí mám pocit mnohem víc od blata atd …Samozřejmě jsem měl ze začátku taky takové idee ,jak to popisuješ …,ale někdy to holt nejde (např. velké štěrkové parkoviště u bikeparku nějakého ,to by mě zajimalo zda by jsi šel půl kilometru hledat trávu…)
A nosiš na střeše mimochodem je pěkně na hovno…celkem se bavím když má někdo nosič na střeše a dává tam kolo… To tedy fakt ani zadarmo…
Mám za prvé npsič na kolo na střeše, za druhý, když ho náhodou nemám, tak vždy stačí vyndat jen přední kolo a i když bych sundával obě dvě, tak vyndám přední, chytnu kolo za rám a sundám zadní. Když už bych to potřeboval z nějakýho důvodu takhle obrátit, tak prdnu pod sedlo alespoň nějakej hadr nebo vypadnu na trávu. Tohle je děs běs. Když tam vyndáváš ty kola, tak to kolo prostě nedrží na zemi, ale zaručeně se třeba o pár milimetrů hejbe, takže odřeš sedlo i řidítka, případně páky nebo páčku locku nebo na čem to zrovna sedí.
Naprosto bezne tak kolo davat. Nevidim nic v neporadku. Sedlo de oprasi a riditka to fakt nezabije.