Sady 1xNěco jsou sice super, ale na tomto kole bych více asi ocenil 2x11 ale to bych potřeboval převodníky 30/40 a to se bohužel už nedělá :(
Ice kotouče jsem měl doma starší, chytly již minule trošku zlatý odstín, ale to mi nevadí. Brzdí stale skvěle a toto kolo střemhlav dolu jezdit nebude.
Když už nebyly finance na karbon, tak aspoň ten hlinik 7005.
Kolo jsem si postavil za účelem rychlých přesunu do města, budu měnit ještě pláště. Vidím to na nějake širší hladké pláště. Na kole mám najeto cca 2km tak že hodnotit se zatím moc nedá, jen vím že budu dávat kratší představec a sedlo mírně dozadu.
Váha jak je kolo na fotce. Nic víc navíc.
Musím ještě seřezat vidlici, ale na to ještě je čas, posed bude potřeba taky ladit.
V budoucnu, pokud to zase neprodám to vidím na karbonové doplňky abych srazil váhu a možna i nakonec na karbonový rám. Tak že z toho zase nakonec bude úplné jiné kolo :)
(vloženo 28.9.17)
Značka | Maxbike |
Model | M907 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | 11217g |
Rám | Maxbike |
Vidlice | Maxbike Carbon |
Hlavové složení | Token Tapered |
Kliky | Shimano SLX M7000 |
Řazení | Shimano SLX M7000 |
Převodník | 40T - čína |
Kazeta | Sunrace 11-46 |
Řetěz | Sram 1130 |
Náboj přední | Mavic OLD100 |
Náboj zadní | Mavic OLD135 |
Brzda přední | Shimano Deore |
Brzda zadní | Shimano Deore |
Ráfek přední | Mavic CrossRide |
Ráfek zadní | Mavic CrossRide |
Pedály | Shimano M520 |
Řídítka | Syncros 720mm |
Představec | Cannondale 90mm |
Sedlovka | Syncros 31,6 400mm |
Sedlo | SelleItalia |
Pláště | Schwalbe RapidRob 27,5 |
tím že jsem dělal (a možna ještě trochu dělám) v kolech tak toto byl totalní lowend, kupoval jsem na celý projekt jen rám :-) ostatní byly zbytky doma, tak že nedokážu moc říct na kolik to přišlo. ale orientačne
rám 6000
vidle 4000
kola s obutím 4500
pohon+brzdy 9000
kokpit 3000
tak že řekněme 26500
Na kolik tě to celkově vyšlo?
Nejsem gramař, tak že je to zvaženo se vším co k provozu člověk potřebuje :)
Tak to zvaž bez blikacek a podobných hovadin. Hmotnost kola s takovejma věcma je pro všechny nicneříkající.
29.9.17 14:31
Aha no tak to vylepsuj az se dostanes pod 10kg a pak stejne poridis gravela/ cyklokrosku. :))
To je jen tak obrazně napsano, nechci jezdit prostě kolem komina na fulu tak mam toto. Nikde bych to stat ani se zamkem nenechal :)
29.9.17 14:20
PavlikXSS ja bych to 1 nebo 2 kg navic vubec neresil a penize do toho dalsi nevrazel, kdyz to nemas jako nejakou vymazlenou strelu na zavody, ale jako pracanta.. Uz tak to je az moc lakave kolo pro zlodeje jestli ho v tom meste nechavas nekde uvazane samotne.. Navysovat jeho cenu drazsima komponentama me prijde zbytecny..
http://www.bike-forum.cz/…maxbike-2015
když to porovnám oproti tomu od pána, který má 29" v 21" a má to na XTčku i s XT kolama + doplňky FSA karbon, lehoučké pláště, tak i chápu že mám kilo navíc, ale má váha je i s tachometrem, košíkem, pumpičkou a blikačkama = prostě se vším jak to kolo bude jezdit.
Ja jsem taky z váhy zklamaný, rám (hliník) má 1,85 není nejlehčí ale ani těžký. Dávám za vinu dost té kazetě, ta je těžká jak čert. Pak jsou tam duše a pláště s drátem. A syncros doplňky nejsou také nejlehčí. Bylo to co dům dal kolo, tz kupoval jsem jen rám. Musím teď jedno ze tří kol prodat bo není místo. Na inzerci mi visí všechny tři a jakmile se toto neprodá tak výtěžek z prodaného půjde to tunění tohoto. Pláště, karbon kokpit a možna že i rám, uvidí se co bude.
Duta bude. Ale co je tam teda tak tezkyho? Ten ram? U celopevnaku bych cekal aspon 10kg.
29.9.17 12:34
LM lol a jaka ma byt kdyz ne duta? Leda ze by byla tead vyplnena vzduchem..
29.9.17 11:49
Taky me prijde ta vidle nejaka zbytecne predimenzovana. :)
Pěkněj rám.