Poslední upgrade, nejen kvůli váze, ale také kvůli zubům NW. Zatím bez vodítka, uvidíme, jestli ta brzda na šaltru umí vážně čarovat :)
O stavbě nového MRX jsem uvažoval už delší dobu a tak to nakonec přišlo. Kolo v zimě bude stát, ale po pár testech je to o dost lepší než předchozí model z roku 2014 a už nemá mouchy. Bohužel k rámu nebyla matice k ose a musel jsem pořídit klasickou RWS i s maticí, ikdyž byla v planu RWS plug-in, k té ale nebyla matice. Jinak šlo vše přesně tak, jak jsem chtěl. Váha se nakonec podařila stáhnout tam, kam jsem chtěl, tedy pod 9kg :)
(vloženo 3.10.17)
Značka | MRX |
Model | X7 Carbon |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | M/18 |
Hmotnost | 8,99 |
Rám | Carbon |
Vidlice | RS Reba RL |
Tlumič | Nohy |
Hlavové složení | Aerozine |
Kliky | Shimano XTR M9000 |
Středové složení | Shimano XTR M9000 |
Měnič | Shimano XTR M9000 |
Řazení | Shimano XTR M9000 |
Převodník | Blackspore Snaggletooth 34z |
Kazeta | Sram X1 |
Řetěz | Sram 1130 |
Náboj přední | DT 240s straightpull |
Náboj zadní | DT 240s straightpull |
Brzda přední | Formula R1 |
Brzda zadní | Formula R1 |
Brzdové páky | Formula R1 |
Ráfek přední | DT XR331 |
Ráfek zadní | DT XR331 |
Dráty | DT Aerolite/Aerocomp |
Pedály | X-pédo |
Řídítka | Aerozine R5 |
Představec | Ritchey WCS C260 -25d |
Sedlovka | Aerozine XP 1.0 |
Sedlo | Prologo X-Zero nack |
Pláště | Schwalbe Rocket Ron LiteSkin 2,1 |
Super raketa :) Můžu se zeptat jak jsi s rámem spokojenej a jestli nevíš jeho váhu ? Díky ;)
Tenhle rám se u MRX fakt povedl. Kolo vypadá nebezpečně rychle.
Puka: kdyby je nevyfotil z detailu tak si jich ani nevsimneme… takze za me nekazi vubec nic…
Nejsou pres pul ramu, aby neco posrali. Nalepka je malinkata, ktere si nevsimnes ani z metru. Aspon to neni nuda kolo.
Zajímavá kombinace MRX rámu a XTR komponentů, ale jako celek je kolo pěkné, rozhodně o dost lepší než celá řada továrně udělaných kol …
Nad těma gripama jsem taky přemýšlel a mám je takto, protože se držím docela na kraji řiditek a ten rantlik mě tam zavazel. K tomu lockoutu, vím o možnosti výměny za ovládání z korunky, ale nikdy jsem vidli moc nezamykal a když už, tak lock nefungoval jak měl a stejně jsem tahal za lanko u korunky, ať se to pohne. Na dalším kole už jsem měl lock z korunky a před najezdem do technické pasáže sundavat pořad ruku z rodel je na pikaču. Mám kolo na závody a jsem zvyklej tlačit trošku víc tlaku, takže lock nepotrebuju. Jinak toto je nový model s normální pružinou, tak už nemusím dávat lanko, abych lockout zaaretoval. Vidle je permanentně odemčena.
MastrBlastr: Zamykání jde předělat na korunku,stačí dokoupit páčku a vytáhnout jakousi pružinku uvnitř,nechával jsi to předělávat na svojí vidli. Takhle to máš ale vzhledem k inverznímu chodu zamykání neustále zamčené ne?
Super… jako z MRX se mi nikdy nezdály vlhký sny, ale tohle se fakt povedlo! Je to jak nakrčená černá puma ;-)
A teď jedna diskuzní… s gripama, jak je máš, si spokojenej? Někde tady proběhla diskuze na tohle téma, jak maj být či nebýt. Já je měl tak jak ty a na dětským kole rantlýkem ven, otočil jsem i svý a přijde mi, že to teď padne líp do dlaně… ale pravda je, že i na webu Ritchey je to obouma způsobama a třeba Nino je má taky pokaždý jinak ;-)
Vidlici nezamykam, není to žádné gramhoneni, ale nepotrebuju lockout. Z korunky by to bylo lepší, ale vidli jsem za ty peníze měl možnost mít jen tuto.
Krásný závodní kolo.. Myslím, že uvedenou cenou rámu a vybavením v profilu už kolo atakovalo 90, ale 100 nepřesáhlo.. Trefil jsem se cca?
Neříkám to jen jako vlastník mrx rámu, ale tento rám má prostě koule. Nevím proč, ale něčím mě oslovuje. Možná svou jednoduchostí, ale zároveň rafinovaností. 5*