EX - Velká víla

Přidat foto

Jedna sourozenecká...:)

Hodinový strojek

Ke 30. narozeninám se mi rodina složila na nového bika – postavil jsem si LV301. To kolo mě posunulo hodně dopředu, co se týká techniky, rychlosti i osobních limitů. Bylo super ve výjezdech a solidní ve sjezdech, ale byla to taky hrozná plechovka. S tím, jak jsem se posouval v terénu, jsem čím dál víc dostával strach, že při nějakém pádu rám nepěkně pocuchám nebo zruším úplně. Nestalo se tak. Tou dobou (začátek léta 2016) TJK jezdil 601 mk1 a já dostal od RaceraX nabídku na koupi jeho rámu 601 mk3 XL. Nahodil jsem 301 na bazar a čekal. Nic se nedělo, tak jsem inzerát nechal vypršet. Po pár týdnech se ozval kubad, že má na moji 301 ženicha a poměrně pružně jsme se dohodli (kolo na mém bývalém rámu už je tady v galerii taky ). Zbývalo přihodit pár tisícovek rozdílu a zajet si pro 601. Osazení kola zůstalo vesměs stejné, pouze jsem vyměnil přední třmen brzdy za 4-píst Mono M4.

601 mě posunula zas o level dál. To kolo je tank. 190mm vzadu je bezedných a bez ztráty kytičky spolkne i hodně vysoké dropy s ne úplně strmými dopady. Přitom ale do kopce jede pořád velice solidně, což přičítám poměrně lehkému setupu. Na tomhle kole jsem začal tročku víc skákat a díky tomu i začal víc jezdit bikeparky (dříve to pro mě bylo zakázané ovoce).

Postupem času se na kole událo pár změn:

  • komponenty pohonu MAX1, A2Z a Manobike nahrazeny Absolute Black a OneUp
  • vidlice Marzocchi 350NCR 170mm nahrazena nejprve krátkodobě RS Pike RCT3 160mm a následně Formula 35 180mm – tahle vidlice je fakt pecka, co se týká citlivosti, nastavitelnosti a opory ve zdvihu.
  • na kole je už 3. SLR – předchozí 2 praskla při pádech
  • kokpit Thomson/Spank nahradil nejprve Azonic Baretta 35/Chromag BZA Carbon 800mm a nakonec Joystick Builder 35/Easton Havoc Carbon 800mm
  • pedály Ritchey PRO Paradigm nahradily nejprve VP VX, pak platformy MAX1, následně DMR Vault, potom Hope F20, které jsem teď musel z donucení (5.10 na reklamaci) nahradit zase VP VX
  • originální páčku teleskopu nahradila páčka Crankbrothers Kronolog
  • teleskop KS LEV nahradil testovací TS180 a pak zas zpátky LEV
  • dokopané ráfky Syntace W35 nahradily Easton ARC+ 35mm
  • originální misky HS nahrazeny anglesetem Variospin –1,5° – tahle změna udělala z kola opravdové miniDH

Brzy se spolu rozloučíme, takže to je spíš taková vzpomínková galerie…

(vloženo 16.10.17)

alinceb alinceb
Ohodnoť bajk: (4.2  / 85 hlasujících)
Značka Liteville
Model 601
Modelový rok 2014
Velikost XL
Hmotnost 14,36kg
Rám Liteville 601 mk.3 AL 190mm RAW
Vidlice Formula 35 180mm
Tlumič Rock Shox Vivid Air R2C 240x76
Hlavové složení Syntace Superspin + Syntace Variospin -1,5° (HA=64°) + Syntace Megaspacer + Mortop cup/AL bolt
Kliky SRAM X0 spiderless custom paint by TJK
Středové složení SRAM GXP
Přesmykač MRP AMG Chain Guide + ISCG 05 adaptor
Měnič Shimano XTR 10s + OneUp RADr cage
Řazení Shimano XTR 10s
Převodník Absolute Black NW 30z direct mount
Kazeta Shimano XT 11-36z + OneUp 16+42z extender
Řetěz SRAM 1051
Náboj přední Hope Pro 2 Evo 100x15 purple
Náboj zadní Hope Pro 2 Evo 142x12 purple
Brzda přední Hope Mono M4 black + Goodridge hose + Hope Floating Saw 203mm rotor purple
Brzda zadní Hope X2 silver + Goodridge hose + Hope Floating Saw 183mm rotor purple
Brzdové páky Hope Tech silver + Shimano matchmaker
Ráfek přední Easton ARC+ 35mm 650b
Ráfek zadní Easton ARC+ 35mm 650b
Dráty Sapim CX-Ray
Pedály Hope F20 black (platform) / VP VX Adventure (SPD)
Řídítka Easton Havoc 35 Carbon 800mm + Oury Lock-On grips + purple barends
Představec Joystick Builder 35 - 35mm
Sedlovka Kind Shock LEV dropper 150mm travel + Crankbrothers Kronolog remote lever + Hope seat clamp (bolt) purple
Sedlo Selle Italia SLR TT "no skin edition"
Pláště Onza Citius Skinwall 650b/2.4" 65a/55a+65a/55a / Maxxis High Roller II 650b/2.4" EXO 3C+DC + Mitas valves + purple valve caps + NT sealant

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
alinceb
alinceb

17.10.17 22:33

@kali222: Ráfky jsou po funkční stránce super – tuhé a TLR fungují dobře. Opticky jsou imho super – už se mě pár lidí ptalo, jestli je to carbon :) Jen jsou díky šířce dost na ráně, takže už mají celkem dost šrámů. Nicméně mám ještě jedny náhradní – za ty prachy jsem musel vzít 2 páry…

Reagovat
kali222
kali222

17.10.17 21:53

ráfky – jak? :) libi.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

17.10.17 07:37

Hezký jsi to měl :) Těším se na nový :)

Reagovat
jdp
jdp

16.10.17 23:52

Tjk + scret: to pak všechna čest značce .

Reagovat
kudlanka32
kudlanka32

16.10.17 22:28

jo a taky mu z nej vylezlo lozisko na druhy vyjizdce a musel tomu roztahovat vidli aby tam narval zadni kolo…nemecka kvalitka od asiatu, nechapu jak to muze nekdo smontovat a poslat zakaznikovi, co na to ceka pul roku. Vlastne to objednaval val na Eurobajku pred rokem

Reagovat
scret
scret

16.10.17 21:53

kudlanka: tvuj kamos je ten, co se snazil tu 601ku sam rovnat a prasknul ji?:)

Reagovat
TJK
TJK

16.10.17 21:24

kazda znacka ma procento spatnych ramu.. stat se to muze.. vsechno delaji jen lidi… pokud se k tomu firma postavi celem a rychle to vyresi bez okolku nedelal bych z toho vedu… pokud ne je to trosku na povazenou..

Reagovat
kudlanka32
kudlanka32

16.10.17 21:21

moc hezky kolo skoda, ze ty brzdy nefunguji tak dobre jak vypadaji. Po zkusenostech s krivosti Litevilla meho kamarada, bych uplne netvrdil ze „vi co delaji“, protoze takovy vyrobek by nemohl projit kontrolou kvality – urcite ne v evrope, ale asi je na tom lip nez ja, s neexistujicim pivotem. Uprimne me tyhle premiovy znacky serou…pristi kolo bude asi giant.

Reagovat
TJK
TJK

16.10.17 21:20

10let zaruka a 50 procent crash replacement je dost dobra ukazka duvery ve svuj produkt

Reagovat
Strakááč
Strakááč

16.10.17 21:14

mazec bajk.. máš to vymazlený :)

Reagovat
scret
scret

16.10.17 21:11

jdp: nekdo naklada, nekdo min… Meritkem muze byt dlouha zaruka u LV, takze evidentne v LV vedi, co delaji a neboji se dat i dlouhou zaruku…

Reagovat
Fugas
Fugas

16.10.17 21:03

Krásný kolo a super fotky! Víc se mi ale líbí verze s černými plášti.

Reagovat
petr99
petr99

16.10.17 17:43

Tak tohle se mi moc líbí.

Jenom, fotka zkresluje nebo je ta zadní stavba opravdu tak dlouhá ?

Reagovat
jdp
jdp

16.10.17 17:41

alinceb: no právě na to narážím, že musí vydržet pekla, když má tak dlouho životnost, nebo jim moc nenakládáte :-)

Přemýšlím, co bude u tebe další.. nějaký cnc garážovka ? Nicolai ? :-)

V tom případě desítku chápu, ale prostě když vidí člověk tvůj setup, tak by čekla Eagle.

K tomu laku.. používá Liteville nějakou příměs do slitiny nebo ? Já měl jednou hlínu bez laku a hrozně to žloutlo.

Reagovat
Zoidberg

16.10.17 17:09

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
alinceb
alinceb

16.10.17 17:05

@Zoidberg: Žádný lak na tom není. Škrábance opravuju houbičkou z brusného rouna – něco jako tohle , jen je potřeba zvolit správnou hrubost.

Reagovat
Zoidberg

16.10.17 17:02

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
alinceb
alinceb

16.10.17 16:54

@jdp: Jinak pohon je 10s, protože na tom mám doma všechny MTB a mám dost dílů. Kola jsou mezi sebou kompatibilní, což je celkem výhoda.

Reagovat
alinceb
alinceb

16.10.17 16:51

@jdp: Základním předpokladem tohoto obchodního modelu je, že to ten rám vydrží, což u LV není problém. Třeba s Patriotem by to tokhle samozřejmě dělat nešlo…:D

Btw. Kdyby měl někdo nutkavou potřebu nebo dokonce snad touhu vyzkoušet 601 za lepší cenu, tak ať se mi ozve. K mání je rám vč. příslušenství (tlumič, osa, objímka sedlovky, hlávko, angleset, redukce sedlovky).

Reagovat
TJK
TJK

16.10.17 16:40

tak to bych rekl ze je normalni.. dostane se tak i k lidem ktery by na novy financne nedosahly.. imo stejne je to s jakymkoli jinym kolem :-)

Reagovat
jdp
jdp

16.10.17 16:23

Máš tu super. Vychytané do detailů až na 10s sadu.

Pěkný je, jak se Liteville na BF recyklují, jeden rám poslouží tak třem až čtyřem lidi, co :-)

Reagovat
Tulipanek

16.10.17 16:12

Hezky kolecko, co bude po tomhle teda kdyz to ma byt rozluckova galerie? :-)))

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

16.10.17 16:11

Tohle jo…

Reagovat
ufoncz
ufoncz

16.10.17 16:03

Perfektně udělanej profil se vším všudy, máš to za pět.

Reagovat
Josech
Josech

16.10.17 14:34

Krasnej lesik na pojezd!

Reagovat
Carloss
Carloss

16.10.17 14:03

Scret: ještě bych dodal, že je to prototyp od Meridy nebo bTwinu :)

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

16.10.17 13:27

Ses nějak rozjezdil :-)

S černejma kolame je to hezčí.

Reagovat
scret
scret

16.10.17 13:12

kdyz jsem mel 301 v rawu, bez napisu, tak to nekdy byla sranda… Jak to lidi moc neznaj, ani z bikersky komunity ne tolik, tak se dost casto ptaj co to je:)) Pamatuju si, jak jsem rikal jedny particce na SpS, ze je to prototyp:))))))))­)))))))

Reagovat
TJK
TJK

16.10.17 12:28

Na Blinduru bude nejspis LV sraz.. cely 2 kousky :-D

Reagovat
logoman
logoman

16.10.17 12:26

Fajn kolo.

Reagovat
saintjv
saintjv

16.10.17 12:25

Tak to se k tobe na Blinduru prihlasim coece:) Ti to prijdu vokouknout:)

Jinak me se ta stribrna libi taky nejvic v tom raw. Mozna je to fakt jen svetlem.

@fotodokumentace – fotošop dneska umi zazraky:DDD

Reagovat
Pepe72
Pepe72

16.10.17 12:09

Pěkné.

Reagovat
scret
scret

16.10.17 11:41

saintjv: Lv v Usti jsou aktualne tri a vsechny u me:)) Jinak kdybys prijel o vikendu, tak jsi mohl jet s nama Swiss:)

Reagovat
goofy
goofy

16.10.17 11:32

alinceb: ty tady kazíš LV mýtus… :-D Jinak ta RAW na víle je prostě nej. Ta černá tak dobře nevypadá. :-)

Reagovat
alinceb
alinceb

16.10.17 11:21

@saintjv: Ještě pár „leštičskejch“ momentek…;)

Reagovat
alinceb
alinceb

16.10.17 11:11

@saintjv: Tvle, ty seš kecka. V UL má vílu jen Skřítek a jeho žena. To není žádná „největší koncentrace“. Ony jsou víly tak nějak rovnoměrně rozprostřené po celé republice. O LBC by spíš dalo říct, že je jich tu zvýšená koncentrace, protože aktuálně vím o 4 (možná 5) kusech, z toho 2 mám doma já…:)

Ono LV ani jinak, než „obyčejně“ na pohled ani působit nemůže. Není to barevnej cirkus. Navíc jsem včera fotil v podvečer, takže ani ta fialová nijak výrazně nesvítí. Tady máš fotku s černýma kolama. Teď budu stejně přezouvat na HRII 3C/DC, protože tyhle gumy na mokru moc nedrží a nechci se na Blinduru zabít.

Jinak samozřejmě, že na tom kole nejezdím. Stojí doma, chodím kolem něj a leštím ho…;)

Reagovat
saintjv
saintjv

16.10.17 10:51

Jo a kdyby jste to chteli nejak vokecevat tak jsem se vas snazil dohonit ale prej se nikomu jezdit nechtelo:D

Reagovat
saintjv
saintjv

16.10.17 10:50

hele za me je to neskutecne funkcni. ALE co se tyce vzhledu me to teda nezaujalo ani trosku. Mozna to delaj ty dvoubarevny gumy. nevim pusobi to strasne obycejne coz si myslim ze u tohodle kola je zvalstni. Jinak LV jsem zatim nevidel nez jenom na BF na obrazku tak ti moc neverim ze na nem jezdis. Ted jsem by v usti a coece normalne na to ze tam je nejvetsi koncetrace tehle znacky tak coece nic. Ano vobraz ani zvuk:D

Reagovat
goofy
goofy

16.10.17 10:28

Parádní. Škoda, že už zas nebude… :-)))

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

16.10.17 10:27

Krásná víla.

Reagovat
alinceb
alinceb

16.10.17 10:19

@Pedro404: Budu měnit jen rám, zbytek zůstane…

@MrtweyUbrus: TS je fajn – obzvlášť rychlost vysunutí a malá síla nutná pro zasunutí. Testovačku jsem musel vrátit, tak šel zpátky LEV. Teď mám jednu TS180 doma připravenou – půjde na novej bike.

@vpa007: Taky jsem si myslel, že mi vydrží déle. Kolo jako takové mi hodně sedí, ale zasáhla „vyšší moc“…:)

Reagovat
suslos
suslos

16.10.17 10:04

paráda! 5*

Reagovat
wilda81
wilda81

16.10.17 09:53

super 5*

Reagovat
TJK
TJK

16.10.17 09:40

Pedro: tady mas detail… primarne ma 601 2 drzaky tlumice c ruznou delkou.. jeden pro 240/76 tlumic na zdvih 190 a druhej na 222/70 tlumic pro zdvih 165mm , oba zachovavaji stejnou geometrii.. posunem toho drzaku si pak resis vysku stredu a hlavovy uhel

Reagovat
vpa007
vpa007

16.10.17 09:36

Epesní (5)! Tak jaktože jde do světa?!?

Reagovat
kubad
kubad

16.10.17 09:27

XL – znamená 19,3" takže zase takový obřík to není :D

jinak parádní

Reagovat
TJK
TJK

16.10.17 09:19

Pedro: moje 301 ma cca 64,5.. tohle bud jeste kousek min.. ale jestli si vybvuju tak to ma Breta slozene i na drzaku tlumice… takze s tim jde hnout zase o cca +1 stupen zpet

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

16.10.17 08:37

Ty hejblátka na vidli jsou super, nebyl jsi spokojený s TS sedlovkou?

Reagovat
Pedro404
Pedro404

16.10.17 04:47

Zbavuješ se ho, jo? Kolik to mělo hlavovej úhel s tim –1,5 hlávkem?

Reagovat
Sunshine 29
Sunshine 29

16.10.17 01:40

Dělo, barevně moc pěkný, váha super (na to jakej je to tank a ještě XL).

Reagovat

Další galerie z kategorie

Kolobezkar 5
benobiker 26
Jančovička 12
JH185 12
Hamik 22
chosee1986 8