Dream Bikes DB-R Saddle

Přidat foto
  • 81,67g
  • HandMade in Italy

(vloženo 16.10.17)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
DaD
DaD

27.10.17 21:57

Na tomhle 300km v kuse a naprosto v pohodě. Ty karbonové šlupky jsou kolikrát mnohem pohodlnější než jiná, polstrovaná sedla.

Reagovat
Trepifajxl

17.10.17 11:55

k sedlům vhodným pro ježdění bez vycpávky jsem se samozřejmě nevyjadřoval

Reagovat
Georrge
Georrge

17.10.17 11:16

Trepifajxl: tak si asi každý představujeme něco jiného pod pojmem pohodlné sedlo…

Reagovat
Trepifajxl

17.10.17 11:09

Georrge: a proč bez plíny? jsem na fóru o cyklistice, píšu tedy pochopitelně o ježdění s vycpávkou

Reagovat
.Kubas.2
.Kubas.2

17.10.17 11:07

snas89: A to se ti s tím chtělo crcat ve Photoshopu?? :D

Reagovat
.Kubas.2
.Kubas.2

17.10.17 11:03

Sedlo, tedy jeho specifika jsou patrně nejvíce individuální prvkem kol obecně…

Já osobně už slušnou řádku let vozí celokarbonová sedla od různých výrobců, v různých řadách a specifikacích.

Začínal jsem kdysi s SLRkem a dále přes jehlu od Tune (verzi maratón i „klasik“), až po no name Čínské výtvory…

Rozdílu mezi nimi bylo přehršel a né na každém se dalo sedět 5 hodin v kuse. To však u většiny z nich nebylo ani zadáním. Například na krosce vozím Číňana s kopytem SLR a jsem nad míru spokojen. Sedlo je prakticky nezničitelné a i kdyby přeci jen povolilo při nějaké „detailní prohlídce terénu bradou“, tak si člověk může s klidem v duši dovolit držet doma další nejeden kousek.

Na silničce je samozřejmě zadání zcela jiné a tomu odpovídá i výběr sedla. Tento typ je krásně pružný a v potřebných partiích se zatím jeví jako padnoucí. V tuto chvíli však vyzkoušeno pouze na 3× hodinových zkouškách ladění posedu na válcích. Více se uzáže až příští rok…

Základ je všek samozřejmě hlavně kvalitně zpracované plína a kalhoty jako takové. Na druhou stranu na kávo-biku, kde vozím více-méně již „odjeté“ komponenty, tak nemám problém sedět na staré jehle o Tune i bez plíny více jak hodinu. No pak již dnes mívám velký problém vydržet na "klasických polstrovaných sedlech…

Takže závěrem… vše je o predispozicích, potřebách a individuálním vkusu. ;)

Reagovat
snas89
snas89

17.10.17 10:49

Koukal jsem, že na 2018 už mají připravený upgrade.

Váha 76,45g.

Reagovat
nomecz
nomecz

17.10.17 10:44

na silnici i na klasickém lehkém sedle na žiletce je ježdění bez plíny masochizmus, pokud se nebavím o cestě pár km do práce

Reagovat
Georrge
Georrge

17.10.17 10:39

Trepifajxl: a to i bez plíny?

Reagovat
Trepifajxl

17.10.17 10:19

ta sedla jsou ve skutečnosti pohodlnější než vypadají, dá se na tom sedět i déle, specifika tu jistě byla již 1000× omletá

Reagovat
McBlacky
McBlacky

17.10.17 09:33

na švihy do dvou-tří hodin asi cajk, potom to bude o vercajk ;)

Reagovat
roman II

17.10.17 08:48

nomecz: jo, to sedlo je vymodelováno dle Rocco Siffredi (ho), limitovaná série :-)

Reagovat
nomecz
nomecz

17.10.17 08:40

já jako věřím že to bude kvalitní, stálo to ranec a je to vymodelováno podle bimbase nějakého hodně slavného cyklisty,

ale na tom se fakt dá sedět déla jak 5 minut bez následků na funkci rostlináře ?

Reagovat
Radovan84
Radovan84

16.10.17 23:40

Pěkný, pěkný…

Tak hlavně aby sedlo sedlo :-)

Reagovat
Jaarque
Jaarque

16.10.17 22:56

Z nadhledu vypadá trochu jako falus…

Reagovat

Další galerie z kategorie

trpaslik72 8
Concorde 20
Barcak 25
hovado_cz 6
alinceb 7
Janouch 36