Zubatý kus hliníku...

Přidat foto

Váha 100,132g sakumprásk celé…

(vloženo 18.10.17)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
popokatepetl
popokatepetl

18.10.17 15:11

Já jsem ze ted na Bůřov zapotil s 52/36 × 11–32 :-), asi špatný oddíl. Podobné to bylo na Lysou Horu u Vsetína :-)

Reagovat
kOmE
kOmE

18.10.17 13:55

Mě s 50/34 stačila 11–25 na vše.

Reagovat
matbiker
matbiker

18.10.17 13:47

Hóóódně dlouho jsem jezdil 52/39 a kazetu 11/21 a když jsem byl o něco slabší tak 11/23 – východní Morava – Valašsko, takže roviny moc nee.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

18.10.17 13:44

S kompaktem urcite 11–23 staci i na brdky, kdyz mas trosku natrenovano.

Reagovat
Trepifajxl

18.10.17 13:19

ještě dodám, že z vlastní zkušenosti vím, že rozhodující vliv má čistota řetězu

kdo s eo něj nestará a jen ho prolejvá olejem a jezdí pak na řetězu zasraném a plném bordelu ze silnice, tomu kazety odchází podstatně dřív, protože ten bordel spolu s olejem tvoří dokonalou brusnou pastu

Reagovat
Trepifajxl

18.10.17 13:17

taky si myslím, až nějakou odrovnám sečtu kilometry a zveřejním zde

Reagovat
.Kubas.2
.Kubas.2

18.10.17 13:07

Kazeta dle zkušeností vydrží něco mezi 9–12tis. km… Což vezmu-li si, že na kole jsem dle podmínek cca od května do září, tak mám vystaráno o dost více, než na jednu sezónu… ;)

Reagovat
Trepifajxl

18.10.17 13:05

antik: vozím dvě (11–23 na běžné ježdění v Česku a 11–25 do hor)

nevím na kolik budou mé zkušenosti s trvanlivostí relevantní, protože pokud možno nejezdím v dešti a s maximální pečlovostí se starám o kolo + vozím řetězy s titanovými pouzdry, které jsou obecně ke kazetám šetrnější, řetěz udržuji vždy čistý a suchý na povrchu, navíc jezdím na kole jen v létě jako doplněk pro radost k jiným sportům, čili nejsem ten celosezónní drtič kilometrů, nicméně nejzdím docela ostrá tempa v kopcích a horách

obě kazety mají odjeté tři sezóny a zatím jsou obě ok, bez známek poškození, podle TD ročně najezdím cca 5000 km na silničním kole, to jest za ty tři roky cca 15.000 km na dvou kazetách (přesný poměr kolik na které nevím)

čili se dá shrnout, že kazeta Recon (tvrzená AL slitina) vydrží minimálně 7–8.000 km bez známek opotřebení, za předpokladu ježdění z 90 % výhradně za sucha a za předpokladu náležité péče

Reagovat
mr.antik
mr.antik

18.10.17 12:48

Tréningová kazeta z hliníku? Asi slušnej oddíl :-) Kolik to reálně dá (myslim při 100% funkci) ?

Reagovat
.Kubas.2
.Kubas.2

18.10.17 10:27

Chlebovník: O kus níže bylo řečeno již prakticky vše…

A jen pro pořádek… Pro Tour týmy vozí převážně 53/36 + 11/25–28.

Já mám dlouhodobě navyklo 50/34 + 11/23 ČR (11/28 Alpy/Pyreneje). Nemluvě o tom, že kolo je pro mě příjemným prostředkem pro letní přípravu na zimu… Což většinu roku reálně znamená především najíždění síly a intenzity v kopcích, kde mám ještě stále rezervu v převodech značnou a tak nemám potřebu hltat módní trendy současné valícíse masy veřejnosti… ;)

Na druhou stranu pak nemám problém točit ani divoké rychlosti v klesání. Tudíš závěrem mohu konstatovat jediné. Cítíš-li to jinak, tak zajisté zvol dle svých preferencí to nejlepší možné. ;)

Reagovat
Josech
Josech

18.10.17 10:23

Taxis tady vyhonil pero a ego a vyhral jsi caskovku. Hoodne cenenou. Smekame…Jsi nej!

Reagovat
Trepifajxl

18.10.17 10:06

kubas: to máš pravdu, dcera jí vozí a šlape to opravdu parádně, desítkovej SRAM je ale lehčí a mě tam ta 16ka nechybí

Reagovat
Trepifajxl

18.10.17 10:05

kome: pochopitelně tvrzený hliník a nahoře je keramická vrstva

Reagovat
.Kubas.2
.Kubas.2

18.10.17 10:05

Trepi: Když ona ta devititisicová Dura maká tak parádně… :) A navíc je jako jedna z mála věcí od Shimaka i opravdu koukavá. ;)

Reagovat
Trepifajxl

18.10.17 10:04

chlebovník: před cca 30ti lety jsem vyhrál časovku na Groosglockner, tehdy docela ceněnou, na převodech 39/23

výsledný čas tenkrát 1:09

dnes vozím 34/50, vzadu 11–23, což mi stačí na rychlé tempo v běžných kopcích v ČR s rezervou, na speciálních vrchařských kolech mám 11–25 (dcera vozí 11–27) a na tom jezdíme prakticky cokoli

ano, Kontík na Zoncolan či Mortirolo bral dozadu 32 zubů, to však nic nemění na tom, že jsou lidé, kterým zmíněné převody stačí na velmi slušné tempo v náročných kopcích, nikoli na masturbaci

ostatně, můžeš mě přesvědčit o opaku, navrhni za rok na jaře nějaký kopec, poraž mě na něm na lehkých převodech a já ti podepíšu lejstro, že mé převody jsou nevhodné

takže jen do toho

Reagovat
Chlebovnik
Chlebovnik

18.10.17 09:53

Trepifajxl: Profil peloton už dneska zcela běžně vozí kazety 11–30, ale zdejším gramhoničům stačí 11–23. Jako masturbace na fotkách/ultralight stavbě je to dobrý, o tom žádná. Ale reálně je to fakt dobrý leda fakt na tu cyklostezku.

Reagovat
Josech
Josech

18.10.17 09:53

Rotor umi to samy 11–28

Reagovat
kOmE
kOmE

18.10.17 09:50

Vážně hliník?

Reagovat
Trepifajxl

18.10.17 09:43

chlebovník: to že tobě stačí 11–23 leda na cyklostezku neznamená, že se s podobným problémem potýká každý

Reagovat
Trepifajxl

18.10.17 09:41

vzdej se jednoho převodu a budeš to mít 80 gramů (11–23, 10 sp.), resp. 88 gramů (11–25)

Reagovat
Chlebovnik
Chlebovnik

18.10.17 09:39

11–23? Ale tak na cyklostezku dobrý.

Reagovat
TJK
TJK

18.10.17 09:00

imho by šla ještě o pár gramů pošolichat :-D

Reagovat

Další galerie z kategorie

FreeBoy 10
Lister 3
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19