pôvodný stav okrem košíkov a plášťov, Košíky a omotávka pravdepodobne z konca 40tych
(vloženo 7.11.17)
paradny kusok :)
ano, toto je segment, ktory len rastie. Tento kus ale isiel do muzea, a asi tam zostane minimalne do mojho funusu :)
Tak to je poměrně levný, teda při tom Tvým množství už tak ne… ale řek bych, že to má dobrej růstovej potenciál, teda ne že by to člověk dělal pro prachy, ale je fajn vědět, že to nejde dolů.
trhova cena moze byt medzi 1500–1800eur, keby som vedel meno konkretneho cyklistu, mozno aj viac
Hele jestli to neni tajemstvi, za kolik přibližně se něco takovýho kupuje? Jednu dobu jsem docela jel ve starejch autech a něco s podobnou historií a v podobně zachovalém a patinovaném stavu… to by bylo na pár melounů… v dolarech, a otázkou štěstí při dražbě.
Ano, uz od polovice 20tych rokov bol dizajn ramu a baranov ustaleny…menili sa len materialy a technologia komponentov. Tato prehadzovacka Simplex Champion Du monde bola prva bowdenova prehadzovacka klasickej koncepcie tak ako ju pozname dnes, ktora bola pouzita v profi peletone (od 1936). Este prednou bola prehadzovacka Superchampion od1926 a na TDF od 1933, ale mala jedinecny dizajn, ktory sa pouzival do konca 40tych a potom sa uz neopakoval.
Ten bicykel na fotke s Nairovou Babkou je starsi model, mozno 1933–34, nema este prehadzovacku, koleso sa otacalo – kazeta bola z obidvoch stran. Tiez bola na sedlovej trubke olejnicka a naboje s maznicami…tieto veci z bicyklov neskor zmizli. A babku s chlebom vystriedali hostesky s iontakmi :)
Babča s chlebíkama vypadá jako mladší sestra Naira :)
Vůbec jsem netušil,že v těchto letech byli už kola v podstatě stejné jako dnešní produkce.
Každopádně je to naprostá nádhera.
Ani nedokážu popsat jak se mi to kolo líbí :)
Má něco do sebe když člověk vidí to kolo ,, otlučený" za ty roky ježdění a co prožilo a je z toho cítit ten správný duch :-) peckaaaaa
Ouuu, tak to je paráda! Krásný rám, krásné komponenty, krásné fotky. 5*
Dakujem:) vazi 9kg. Ziskal som ho cez Facebook, v skupinach zameranych na cestne bicykle
To je velika parada,
8.11.17 09:46
8.11.17 07:49
Super fotky… jak ses k tomu dostal?
aj dnes sa robia drevene rafiky, ale uz nie na profi cyklistiku, ale na vintage bicykle…su vsak dost podobne tymto.
Robi to firma CB ITALIA http://www.cbita.it
ked som cital, ze v prvom rocniku v 1903 isli 471km etapu na 15kilovych singlespeedoch, tak jednoprevodnik s trojkoleckom vzadu je uz riadny luxus, zvlast, ked bicykel vazi 9kg :)
Super fotky, to pozadí dělá hodně. A dřevěné ráfky na silničce vypadají fakt cool, nedělají se dnes nějaké s takovýmhle potiskem?:-)
A pak ze na jednoprevodniku se neda jezdit profi cyklistika :-))). Pekne jako vzdy.