Tak snad něco novej Sid vydrží, předchozí verze 2014 – 2016 nic moc.
Proti předchozímu Sidovi s Xlockem ušetřili asi 15g, takže zázraky v honbě za gramíkama se nekonaj. 1527g s lockem, bez osy a ježka, s neřezanym krkem. 20–30 g se ušetří krácením. 37 g je Maxle osa na imbus. Na Charger damper jsem zvědav.
(vloženo 23.11.17)
Oproti tomu Fox performance co mam krasna vaha. Jsem zvedavy na reference na chod, zvazuji upgrade na lepsi Fox nebo prave na sid s Charger Damper.
a mi posle fotku vyfocenou starym bowdenem, kde neni videt ani tretina vidle :-/ :D
29 neboost. Bez bowdenu, lanka a páčky locku to má 1468 g (jestli si dobře pamatuju).
To je 29??? Ja jsem minule vazil axon werx a ten mel v 29 bez osy taky slusnych 1420g…
Tak si mel stesti nebo ja smulu. Videl sem to i u vidle, kterou jsem neservisoval ja.
Servis delam a nic jsem nespozoroval. Jeste budu delat posledni servis nez pujde do sveta, ted lezi v krabici…
@kandelik: Jo to sedí, ušetřili něco na vidli, ale tlumení a lock jsou těžší než předchozí.
Lak je černej, nic neobvyklého nepozoruju. Jinak 2016 jsem měl rok a postupně se začala vevnitř v tlumení vydírat, servis byl dělanej ještě častěji než jsou servisní intervaly, stejně to nepomohlo. Podle mě to dělá valná většina tohohle modelu – MC s Xlockem. Kolem „sítka“ tlumení je kroužek, kterej maj RL a reby jinej a myslim, že to dělá právě on. Většina lidí si toho ani nevšimne, když si neděláš servis sám, tak hodně servisů do tlumení ani neleze a v době světlého eloxu vnitřníh nohou se to poznávalo asi blbě. Navíc WC verzi zas tolik lidí nevozí, tak to neni tak masivní problém. Tenhle sid je výsledek reklamace, takže jsem nad Rock Shoxem nezlomil hůl, kdyby se na mě vyprdli, tak už to na kole chtít nikdy nebudu.
Co si mel za problem se starsi verzi SID WC? Ja teda zadny nemel. Nicmene ted mam tu novou se zamykanim na korunce a s 18cm krkem 1414g (bez osy). Jeste dotaz, ten lak korunky je opravdu cernej? Ja ho mam na slunicku lehce namodralej:(..