bicykel z tímu CSSR, ktorý v 1985 získal striebornú medailu v časovke družstiev na majstrovstvách sveta (100km). Našiel som ho v Miláne, odkiaľ sa mi podarilo presvedčiť majiteľa na predaj. Neskončil síce v mojej zbierke, kúpil ho kamarát, no som rád, že neskončí zavretý dakde v obývačke na stene, ale bude k vidieniu širokej verejnosti v múzeu v Košiciach
(vloženo 10.1.18)
to bernie – v Brně jsem v době studií (82–87) potkal na červené koze „moser“ dědka s fajfkou a k rámu měl přivázaný hrábě......asi jel obracet seno.
Souhlas, za touto značkou stál držitel titulu Legenda slovenské cyklistiky pan Kamil Haťapka. Pokud si dobře vybavuji vyprávění, tak za toto rozhodnutí “nebyl úplně pochválen”. Jak také zdůvodnit, proč naše repre jede na zahraniční značce a ne na domácí? Co je to za propagaci značek Made in Czechoslovakia? Pravděpodobně tam mohly být jiné zájmy a tuším, že to špatně nesl i pan Babický. Nic to však nemění na tom, že se jedná o parádní kousek Československé cyklistické historie.
Ty vole to je dobrý, to jedeš furt z kopce.
11.1.18 14:52
na Žizkově ještě ne, po přesunu na Palačák a zřízení velkoobchodu IMEXPO v Libni majitel Imexpa tu značku koupil, napřed ji jen dovážel, pak koupil a další rámy dával dělat v původní továrně, tuším někde ve Španělsku, už on
o spojitosti s HET nic nevím, myslím, že žádná nebyla
dancelli prodával HET SPORT Jankovcova ulice.
Bike ranch začínal na žižkově
11.1.18 12:04
antilopa: jednalo se o Bike Ranch, majitel pak tu značku i koupil
jestli jí vlastní dodnes nevím
na „ruďáku“ v Brně jsem na takovém Colnago pár let zpět viděl nějakýho borca. Pěkně na hulváta v riflích a kožené budně s holým cemrem :) Známka punku woe :)
Deda jezdil na draze s podobnym hybridem. :-) ale to melo predni kolo snad jeste mensi. Tohle muselo byt pro ruce celkem neprijemne. Porad silou zapreny.
v Praze byl v 90letech kram, kde se hodne prodavali, ale hlavne meli velke zastoupeni v Nemecku a obrovske mnozstvi se jich sem pak postupne dovezlo.
Vi nekdo, proc byla v Cechach tak relativne bezna kola Dancelli?
Něco podobného z té doby, i když samodomo mám doma; nejlehčí převod 42/17 docela tristní, ale jezdím ji tak 1× za tři roky. Si pamatuji, jak jsem prvním rokem v mužích jel team časovku a neuměl se dostat z Opavy do Ov. Hrabinak jsem tlačil.
11.1.18 10:03
já se s ním a Evou docela znám, trénoval jsem s ním, sedával jsem s ním na René, dělal jsem mu občas nějaké grafické práce pro Lom Trading
no a po letech známosti, když měl po profisezóně a seděl na René – tak jsem ho nepoznal
11.1.18 09:57
11.1.18 09:35
no vzít kozu na silnici, myslím normální silniční švih, musí být sranda k popukání
jednou s námi jel od mostu Luboš Lom na koze silniční trénink, protože měl před MS a chtěl si to kolo ošahat
do kopce docela legrace
11.1.18 09:17
11.1.18 09:01
11.1.18 08:57
ps.: kolem roku 88 jsem dostal kozu Dancelli a ta měla ty prolisy na horní rámovce taky
11.1.18 08:56
tak to nevím, pro mě co by dorostence byly tehdy kluci z repre jakési nedosažitelné božstvo, jejich informace nemám, ale Colnago snad ani nedodával kozy
11.1.18 08:46
11.1.18 08:34
cio: přesně jak píšeš, Montagner byl Montagner a Colnago bylo Colnago, nálepky se na to jeden čas lepily kvůli smlouvě s repre, matoucí je, že dělal stejné prolisy na trubkách
dělalo se to v Itálii a možná to nějakou vazbu na Ernesta mělo
11.1.18 08:31
jardalee – protože je to pevnější, dělal to i Colnago na Masterech
look. ano, jezdilo se to na 100 km, klasická disciplína
jinak zas až takový zázrak to není, ty Montagnery byly potom pro závodníky celkem dostupný, sám jsem jednoho měl a po čase střelil, v republice jich určitě pár bude
11.1.18 07:58
by me zajimalo proc sou ty trubky ta horni a spodni zrovna takhle profilovany :) a koukam i sedlova ma prolisy
mna praveze bavi ta diverzita zbierky, dava to uzasnu slobodu si vyberat z cohokolvek co cyklistika kedy ponukla a zaroven je vsetko zaujimave. Orientovat sa na urcite obdobie je navyse prilis popularne, tak ma bavi robit veci inak :D aj z pohladu muzea je prirodzene siroke spektrum exponatov, nez X krat to iste s malymi variaciami
to tromboonen: Mozna by bylo nejlepsi provozovat rozptyl jako ted, ale zas tak moc to neobkecavat:)
Ty jo chlape, radím Ti dobře, zaměř se na nějaký určitý časový/vývojový období… máš kola od počátku věků, restauruješ je, dokonce zadara pro muzeum, fandím Ti, ale to by nemuselo dopadnout dobře – já byl jednu dobu podobně namočenej v autech, i když to byly o hodně obyčejnější kousky (žádná závodní historie), tak hlavní problém byl zaměřit se na určitý období, u mě to nakonec vyhrály 50–60 léta, tam byl nejrychlejší vývoj v rámci sportovních i osobních aut a najzajímavější u nás, pak jsem to trochu posral tím, že jsem se nebyl schopnej rozhodnout mezi GB-US-CZ auty/trhem, CZ to začlo, Tatra, Skoda, UK srdeční záležitost, Jaguáry a triumphy, US jako takový jen v rámci importů anglickejch, ale i tak, strašně to drobí síly a finance, chce to IMHO zaměřit se na nějaký období nebo druh kol, vím, že je to těžký, třeba to závodní na dřevěnějch ráfcích z Gira, to byla pecka, kdybys dal dohromady sbírku podobnejch strojů z podobný éry/podobnýho typu a více zemí, tak by to byla pecka největší…
nejak moc nechapu proc by trubky meli byt Columbus, kdyz vsechny Montagnery jsou z profilovane Orie GM0.0 a 25ML
výroba je priamo Montagner, trubky sú Columbus SL Gilco, robilo z nich viacero výrobcov, aj Colnago. Rámy na časovku sa stavali u Montagnera na mieru našim jazcom, túto info mám od Milana Jurča, jedného zo štyroch jazcov striebornej časovky na majstrovstvách 1985
10.1.18 22:07
10.1.18 21:51
Podle tech trubek mi to pripada v licenci od colnaga. Vlastnil jsem (nez mi ukradli) suprove silnicni kolo danicelli taktez stejne trubky v licenci colnago.;
to je drop. Ale ti naši kuci jsou pěkně vopálený a slušně šláplí, měli asi dost natrénováno, paráda!
10.1.18 20:30
au, moje záda
peklostroj