Velikost | M |
Hmotnost | 17,46Kg |
Rám | Specialized Demo 8 II 2010 |
Vidlice | Rock Shox Boxxer World Cup |
Tlumič | Fox RC 4 - Diverse suspension Titanium spring 450lb |
Hlavové složení | Integrované Cane Creek 1. 1/5 |
Kliky | FSA Gravity light 170mm |
Středové složení | FSA |
Přesmykač | Napínák E13 LG1+ |
Měnič | Sram X0 custom red |
Řazení | Sram X9 |
Převodník | Truvativ 36z |
Kazeta | Sram PG-970DH |
Řetěz | Sram PC-951 |
Náboj přední | Specialized 32h |
Náboj zadní | Specialized 32h |
Brzda přední | Shimano XT 203mm |
Brzda zadní | Shimano XT 203mm |
Brzdové páky | Shimano XT |
Ráfek přední | Custom DT Swiss F550, 30mm wide, 32h |
Ráfek zadní | Custom DT Swiss F550, 30mm wide, 32h |
Dráty | DT Swiss Competition 2.0/1.8/2.0mm stainless |
Pedály | Specialized ( zde ještě bude změna za Straitline SC platform pedal 2010) |
Řídítka | Element Technic nickel wide 760mm Flat bars ( zkráceno na 750mm ) |
Představec | Sunline direct mount Boxxer 42mm |
Sedlovka | Thomson Elite 30,9mm |
Sedlo | Specialized Phenom Team 130 |
Pláště | Specialized Storm DH 2,3 směs 42a ( na sucho Specialized clutch DH 2,3 směs 42a ) |
Normálně se mi Dema vůbec nelíbí, ale tohle parádní. Hlavně ty rovný řidítka
Sakra, tohle bych nechtěl nosit do sedmýho patra jak nepojede výtah :)
TJK: Gazmanovo kolo vůbec neni z týhle kategorie..
4 Blackbiker: I´m Specialized :-) Z určitých důvodů ani jinou značku jezdit nemohu :-)
no holt někdo propadl spešlu:-)váha je super!a nejde vůbec o to dělat vymazlená kola-ale funkční-palec nahoru tobě!já šel jen po váze:-)
gripy ODI ruffian
To je pravda,jsem zvědav kam dojde to odlehčování za 5–10 let a s čím se spešl vytasí,aby držel krok s konkurencí.
tak on taky Trek 88 je sjezďák nový generace a Demo je už celkem starý ( myslim 4 roky ). KOukni se kolem, všechny firmy co uvedli v podledních dvou letech nový sjzeďáky na trh maj lehký rámy. Specialized to podle mne postihne taky :-)
Czertbiker: nehledal jsem na stránkách výrobce,to je jasné a myslím že to tam ani nemaj,našel jsem ten údaj v několika zahraničních diskusích na netu.Jinač te TREK 88 ale nevypadá na to že by se nějak lámal a 1,5 kg dolů to je k zamyšlení ne?
4 gazman: jo a ještě k těm váhám, ne každý výrobce uvádí váhy fér. Ono vážit např něco v S velikosti, bez tlumiče apod neni uplně košér. Můj názor :-)
4 Gazman: tak já myslim že na první pohled je tan rám masivnější a na první oťuk uplně, Trek je fakt plechovka, tohle kus ingotu :-) A máš pravdu, krom dřívejších problémů s ještě starými modely je to opravdu hodně nerozbitné.
Czertbiker:Vygooglil jsem že rám váží 4,7 kg to je dost hodně,když třeba TREK 88 má 3,2 kg.Někde je zakopaný pes,asi bude to demo nerozbitné.
4 Gazman: tak demo 8 je určitě těžší rám než tvůj, neni to sice třebas o moc, ale rozdíl tam je určo. Ty kola dělaj hrozně moc, je mi to jasný, příští rok udělám kola podle sebe, ale na tenhle rok odprasim tyto. I tak je váha na sjezdový kolo dobrá.
Czertbiker:Jak si to myslel že se nedaj srovnat,jako váhově?Zajímala by mě právě ta váha u dema.
Czertbiker:No a ty kola to je právě ta nadváha o které píšu.Jinak je to v poho.
jsem na tom stejně jako Hanz. Ale to zatim nebudu hrotit, až za rok.
4 Gazman: Já si myslim, že váha je velmi dobrá, spíš mi přijde že jsou tim gramařenim už dost postižený :-) Nicméně měl jsi v ruce někdy samostatný rám Demo 8? Oproti tvojemu se to nedá srovnávat absolutně. A kdybych použil jiná kola, tak
Trošku nadváha,ale asi nebyl záměr stavět lehké kolo.Jinak na pohled krásný stroj ,jen gripy a slečnu jsem nepochopil.
Pripada mi to takovy silnicarsky, gripy jsou vyborny, vaha dost dobra, ale u slecny nechapu spojeni integraly s podpadkama, ale asi se to tak nosi
to zas pošlu o dům dál. Nemá cenu to pak ladit jak Hanz např.
4 TJK: mým cílem nebylo a není udělat nejvymazlenější kolo na BF, myslím že Hanz to má fakt super, ale Gazmanovo se mi třebas moc nelíbí, hlavně barevně. Mě šlo o to, posatvit to tak nějak rozumně abych do toho zbytečně nezahučel, páč vim, že za rok
4 Maverick82: čau kámaráde, a to jsi neviděl vše :-) Dnes mi dorazily hadry z USA a to je teprve cirkus .-) muahahahah Jinak děkuji za reakce, čekal jsem že mi to Hanz strhá a zatim ticho po pěšině.
čágo Czerťáku, ty jedeš ve velkym koukám :)
Je to paradni masina, bohuzle Gazman s Hanzem nasadili v tyhle kategorii latku vrazedne vysoko :-)
fotky jak z katalogu, což se mi moc nelíbí ale já bych to tak nenafotil, takže super:)
4.3.10 18:18
kolo krásný,slečna taky sympatická,jenom to sedlo mi příde hrozně mrňavý,aby to čeku neosekávalo nohy moc ) Každopádně nádhernej stroj )
no jasan ze jsem! prijdou mi jeste o trochu ostrejsi nez klasicke stare avidy. Neosalil jsi me vubec :) miluju avidy, konkretne tenhle model se fakt ku.sky povedl
Důvod je ale takový, že nesnášim avidy charakteristiku brždění a myslim, že jsem tě jinak neošálil, brzdy jsou nový a funkční takže asi jde o hov.. ne ??:-) Teda doufám že jsi s nima spokojenej.
4 jimiAJ7: hehe odhalil jsi mně, potřeboval jsem se těch code zbavit fakt rychle a myslel jsem že bude vypadat líp když použiju milosrdnou lež ( přeci jen každej snáz pochopí že se chci zbavit raději code než hope v porovnání s XT )
Jak si mi prodaval brzdy rikal jsi ze si nechas hope? kde pak jsou??? :)
4 Kassar007: gripy se mi právě hodně líbí, to kolo to hodně oživí a dost na samotný kolo upozorní. Nevim kolik váží rám samotný. 4 Madcat: každý na to má svůj názor, mě to nijak nepobuřuje, pro mne to byla zajímavá zkušenost
KOZA…" připadne mi to hrozně primitivní, jakoby se jinak na to kolo nikdo ani nepodíval… :-/
bajk moc pěknej, zelený gripy bych klidně nechal – vůbec mě neruší, aspoň je tam něco barevně odlišnýho a nápadnýho.. ale nějak nechápu ten smysl fotit bajka s ženskou, a ještě úplně slyším fotografa jak říká "a teď si poodhrň tu košili, ať je vidět