Ještě velkou a malou řidítkovku a může se vyrazit.
Kolo na Bikepacking. Zatím po pár výletech super. Konečně kolo, kde se neřeší ujetá vzdálenost, nastoupané metry ani výkon. Kolo, na které nasednete a jedete až do západu slunce jenom pro to, abyste si postavili spaní. ::)
(vloženo 13.3.18)
Značka | Hunt 29+ |
Model | Adventure bicycle |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | L |
Rám | Hunt |
Vidlice | Hunt |
Kliky | Shimano XT |
Měnič | Shimano XT |
Řazení | Shimano XT |
Kazeta | Shimano XT |
Řetěz | Shimano XT |
Náboj přední | Novatec |
Náboj zadní | Novatec |
Brzda přední | Shimano XT |
Brzda zadní | Shimano XT |
Brzdové páky | Shimano XT |
Ráfek přední | Sraper WTB |
Ráfek zadní | Sraper WTB |
Řídítka | Thomson |
Představec | Thomson |
Sedlovka | Thomson |
Sedlo | Brooks C15 |
Pláště | Ranger WTB |
Samozřejmě, že tyto brašny trochu zavání trendem doby. To je bezpochybně pravda. Zastánci nosičů si budou stát za svém a zastánci těchto brašen také. Mám treka s nosičem a brašnami a používám jej také. Ale už jenom, když vyjedu s manželkou a potřebuji mít vše s sebou. Vím, že s ní nepojedu po žádných rozbitých cestách a budu se držet cyklostezek. Ovšem potřebujete kolo, kam se vůbec ten nosič může přidělat. Třeba na celopéro asi ne. Tyto brašny přiděláte skoro na cokoliv a jste omezený jenom prostorem pro podsedlovku a zdvihem tlumičů. To dává těmto brašnám daleko větší možnosti nehledě na těžiště, které je v ose kola. Je na každém, čemu dát přednost. Tyto brašny mají ještě výhodu v tom, že vás nutí přemýšlet co všechno si s sebou zabalíte, protože tolik prostoru zas není. Vždycky mě rozesmějou fotky kol ověšených různýma báglama v igelitech přidělaný gumicukama na zadním nosiči. Někdy bych se potom chtěl zeptat těch lidí, kolik toho na své cestě opravdu potřebovali. :)
Petrun:ja prave nosic na kolo nechtel minuly rok jsem stihlem jezdil ctytri dny po Stredohori s Usteckym kraji a super!Kdyz do te podsedlovky spravne nalozis veci tak je to vec k nezsplaceni ktera se nijak nehne!Fakt super byl jsem nadsenej:-)
Vymotá jak kde. Plynové pochozí lávky jsem dříve nikdy nechodil pěšky. Dnes musím právě kvůli širokým řidítkám. Čundru zdar ;-)
Co se tyce pruchodnosti, mel jsem na mysli srovnani s nosicovymi postrannimi brasnami. A tam je je to nizke teziste a hlavne sirka zrovna nevyhodou co do pruchodnosti. S riditky se clovek snaz vymota, nez s tim co vlaci za sebou. A teziste bagaze na sedlovkovem nosici vyjde vlaste uplne na stejno, jako u velke podsedlove brasny, ktera ovsem neni tak „natvrdo“, coz povazuji take za vyhodu. A nemyslim si, ze bych byl ovlivnen marketingem, neco jsem se s nosicem najezdil, ale pri kratkem cundru (ano za me taky cyklocundr :o)) jsem vozil spacak privazany reminkem s krouzkovou prezkou pod sedlem a fertoch s vecma a alumatkou na riditkach uz na prelomu tisicileti. Dnes uz vlastne jezdim jen na kratke cundry, jen to baleni je dnes prijemnejsi.
Kazdemu vyhovuje neco jineho, me zde to, ze muzu vahu rozdelit, neco pod sedlo, neco na riditka a neco do ramu/na ram a kolo se chova porad dobre. Cundru zdar. ;o)
Navíc nosič = nižší těžiště! To je fyzika! To žádní marketingoví zloději neukecají.
Ale vyzkoušel a pochopil. Už před 15-ti lety jsem vozil úzký nosič bez spodních vzpěr na sedlovou trubku a na něm velkou úzkou brašnu nastojato. Nevýhody u tohoto řešení naprosto jasně převážily jedinou spornou výhodu lepší průchodnosti. Větší průchodnost terénem mělo kolo s 56cm řídítky než dnes s 74cm a nikomu to nepřijde divné. Toto jsou jen imaginární pseudovýhody.
petrun: Kdo nevyzkousel, nepochopi...... Obe varianty maji sve vyhody i nevyhody. U beznosicu pro me vyhody prevazuji, predevsim pruchodnost a chovani v terenu. S nosicovymi brasnami kolo zcela ztraci na hravosti a to je pro me az moc velka dan za jedinou vyhodu – lepsi pristup do brasen. :o)
Kadel x road: když tuhle hrůzu vidím tak jsem šťastný jak blecha za nosič!
Aha tak dneska se tomu říká bikepacking. Já tomu už čtvrt století říkám cykločundr :-)
Jinak samozřejmě za 5.
Díky za fotky bez brašen, je to velká paráda. Ocel, Thomson, Shimano…moje gusto… (: Ať ti dělá radost.
Je stejné, ale niní to samé. on má Trial řidítka já Downhill. Ale nevidív v nich rozdíl.
Kolo pěkný ale cena rámovky 1300 éček je docela dost na to že je to z 4130 oceli, Surly Karate Monkey se dá sehnat za půlku.Ale je to hezký, čistý, takřka bezúdržbový, přeji hodně kilometrů v sedle!
Není to špatný ,akorad si říkám jestli už to nemá moc široký pneumatiky ,ale jestli je to někam do divočiny ,tak proč ne :) ale asi bych daleko nedojel :) navíc bez blatníků bych byl furt spinavej :) já koukal chvíli na Mongoose Guide Comp to je tak něco mezi ještě ne takovej terenak jak toto ,ale třeba terenejsi jak tónin :)
Je to to samý kolo?
Super, žádný servis vidle, tlumiče, teleskop sedlovky, ložisek zadní stavby. Prostě téměř bezúdržbovka. Tohle bude vždycky fungovat ;-)
Supr. Dík. Tak tenhle text chytni a nakopíruj pod fotky a bude to super. Tady v komentech to postupně zapadne, pod fotkama to vypadá o dost líp ;-)
Tohle je opravdu nádhera, jednoduchý, čistý a účelně poskládaný. Je to opravdu jedno z mála kol, o kterých si říkám, že bych si je rád vyzkoušel.
Omlouvám se, že je to bez komentáře. Ale teprve se s kolem seznamuju. Je to pro mě nové. Ale mohu říct, že jízda je to parádní. Žádné počítání kilometrů, rychlosti apd. Jen na to nasednout a vyjet do přírody. Co se týče té brašny, opravdu moc nesedí, ale chtěl jsem celou sadu od Ortliebu a tam máte jen dvě možnosti. Mko nebo Lko a tahle je větší. Už se těším až nasadím i ostatní brašny, naložím a vyjedu na pár dní.
Zdar. Podle pár obrázků a osazení super stroj. Chtělo by to ale i nějakej koment majitele, takhle je to jen stránka z katalogu :-(.
Paradnik paradny! Skoda, ze ta ramova brasna neni na miru, aby sedla presne do ramu. Tohle bych si predstavoval jako nastupce Ronina, ale ta cena je imho jinde. Za me 5*
moc peknej BP bike! Osazeny je to taky slusne, jen sedlo bych dal cerny. Ale tohle jsi asi mel a sedi a to se pocita!:)