Chtěl jsem černý HT s moderní geo. Jsem spokojen. Pokrok proti starému GTC je… Je to v podstatě stavba (zásadní přestavba). Sériovka v žádné specifikaci nesplňovala požadavky.
(vloženo 26.3.18)
Značka | Cube |
Model | Reaction C62 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | L |
Hmotnost | 10.12 na fotce. S Thunderburtama bude pod 10 |
Rám | Reaction GTC C62 |
Vidlice | RS-1 |
Tlumič | - |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | XT |
Středové složení | XT |
Přesmykač | - |
Měnič | XT |
Řazení | XT |
Převodník | Sting 34 |
Kazeta | Sram 10-42...snad GX |
Řetěz | XT |
Náboj přední | DT |
Náboj zadní | Javax |
Brzda přední | XT |
Brzda zadní | XT |
Brzdové páky | XT |
Ráfek přední | Blackjack ready 21 |
Ráfek zadní | Blackjack ready 21 |
Dráty | Sapim |
Pedály | m540 |
Řídítka | Cube |
Představec | Thomson |
Sedlovka | Pells |
Sedlo | Fizik Tundra Kium |
Pláště | Na fotce Rocket Ron liteskin/Racing Ralph Snakeskin 2,25 |
Zmeril sem to i z bodu vstupu sedlovky do ramu, to je cca 5 stupnu. Vzpomnel sem si na nejakej vzorecek :), pocital sem hmotnost jezdce 85 kilo, hrube zaokrouhleno:
0 stupnu offset – zatizeni v ose x = 23 Kg
2 stupne offset – zatizeni v ose x = 26 Kg
5 stupnu offset – zatizeni v ose x = 30 Kg
Tak sem si to nakreslil a zmeril :) Rozdil uhlu je cca 2 stupne, coz je celkem prd. Kdybych nebyl svina lina a obnovil si zaklady statiky, tak bych spocital i rozklad sil, nemyslim ze tam bude vyraznej rozdil ve statickym zatizeni.
To jo,ale s normálním offsetem pačíš zámek,tady to přenášíš víc na rám
To Davidakta: Nevim jak tenhle ram, ale muj CUBE ma cca 11cm „cinnou“ cast sedlove trubky. Nahore je vic materialu, v tom je vystruzeny presny prumer a cca od tech 11cm dolu se trubka vevnitr rozsiruje, takze i kdyby tam mel zarazenyho cvrt metru, bylo by to (z hlediska paky na ram) jedno.
Ono to asi z té fotky vypadá hůře, než to je v reálu…loni to nikomu nepřišlo :-) a vytažená byla naprosto stejně. Svým určením navíc kolo není uplně ježděno v bordelu v sedě. Jezdím na něm jen cca 60–90min jízdy a to má člověk dost energie si v bordelu stoupnout…ne jak na x hodinovém maratonu kdy jedeš v sedě i v bordelu.
Hlavní je kolik materiálu je pod ryskou,protože ta páka na rám tady musí být obrovská
Kluci. Ta sedlovka ma k rysce jeste snad 3 cm. Kazdej druhej tu ma sedlovku na rysce :-) ram je velikostne naprosto ok. Sedi jak prdel na hrnec. Pockejte na fotku silnicky. Tam mam 400 sedlovku na rysce. Halt krivy tela chtej specificky reseni
Ta sedlovka je 27,2 ne? S průměrem 31,6 by to vypadalo asi líp. Ale zas to bude pěkně pérovat…
@Yatza
Sedlovka tím lomením působí opticky divně, a je dlooouhá, ale to chápu prostě dlouhé nohy. větší rám by to stejně nevyřešil.
Sedlovku bych zvolil jinou. Zvažuju výměnu právě za Thomsona. Takle je divná. Reach v Lku je 425, to není nijak extrémně málo. Koukat jen na rozměr hlava-sedlovka je špatně.
Chtělo by to více fotek, už z toho důvodu, že se prakticky nejedná o sériovku, kterou si když tak můžem dohledat na webu.
Jinak o Cubu jsem při výběru nového kola na přelomu roku také dost uvažoval, ale ty rámy dělají prostě krátký. To sice někomu může vyhovovat, ale já bych to při svých tělesných proporcích musel řešit podobně jako zde – osffsetová sedlovka, případně zbytečně dlouhý představec. …nebo vzít o číslo větší rám a leštit štangli kulema při každém nasednutí :-).
Jo tak, zasunuti :) Ja myslel ze vam vadi sedlovka samotna. Me zrovna zajima, jakozto ne zcela spokojeny majitel Thomson Elite seatback resim co misto ni :)
Už moc zasunutá v rámu být nemůže. Až na to sedne, tak to bude na rám už slušná páka. Měl bych strach, že něco povolí.