Značka | Specialized |
Model | Diverge E5 Elite |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | L |
Hmotnost | 10,55 |
Rám | Specialized E5 Premium Aluminum, Open Road Geometry, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat mount disc |
Vidlice | Specialized FACT carbon, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle |
Kliky | Praxis Alba 2D |
Středové složení | Praxis Works M30 |
Přesmykač | Shimano Ultegra FD-R8000 |
Měnič | Shimano Ultegra, RD-RX800 GS, 11-speed |
Řazení | Shimano Tiagra ST-RS 405 |
Převodník | Praxis Works 48/32T |
Kazeta | Shimano Tiagra, 10-speed, 11-32t |
Řetěz | Shimano HG-6600 10 speed |
Náboj přední | Specialized Axis Sport Disc |
Náboj zadní | Axis Sport Disc |
Brzda přední | Shimano BR -RS 405 + SM – RT 76 160mm |
Brzda zadní | Shimano BR -RS 405 + SM – RT 76 160mm |
Brzdové páky | Shimano Tiagra ST-RS 405 |
Ráfek přední | Specialized Axis Sport Disc |
Ráfek zadní | Specialized Axis Sport Disc |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Specialized PRO Road Ergo Bar 460mm |
Představec | Redshift Shockstop 6° |
Sedlovka | Specialized Alloy, 2-bolt clamp |
Sedlo | Specialized Phenom Comp |
Pláště | Specialized Espoir Sport Reflect, 700x30mm, 60 TPI, double BlackBelt protection / Specialized Trigger Pro 2Bliss Ready 700x38 |
Ahoj, uvažují o koupi stejného kola. Mým záměrem je používat kolo na delší výlety nebo bikepacking tak mi jde hlavně o pohodlnost. Tak mě zajímá zkušeností. Děkuji
Můžu se zeptat jak funguje ten 11sp přesmykač s 10sp řetězem? Chci to používat stejně, jen na 9sp pastorku s XT přehazkou. Prostě se chci zbravit toho blátivýho přesmyskače od Sory.
Díky, rodla sice vypadají všelijak, ale drží se mi lépe, než ty původní, ono hodně dělá také blbý úhel fotky, sedlovka je v plánu, ale to nespěchá, rám pobere sám dost, určitě víc, než moje XC HT, pláště budou Trigger Pro ale ještě musím uvážit jak široké vzít a na jaký ráfek to obout :-)
Hodně se mi líbí se mi barva. Rodla jsou hrozný, forbec bych otočil. Kolo by si zasloužilo karbonovou sedlovku a nějaké rychlejší a širší pláště.
Jinak fajn kolo, ať se ti dobře jezdí.
Muzu se zeptat na kolik to kolo takhle vyslo?dekuji…
Vlastne tohle je taky Diverge a jedno videl na prodejne (sedivej) a nevypada to spatne. Tak at to jezdi :)
Pritom kola meli desginove pekny do tyhle zmeny. Kamos si ted koupil Diverege, tak se tesim, az to omkrnu.
1.4.18 16:02
Iks… no jo, já zapomněl, že na tohle hlína „trekovým“ rámu je ze všeho nejdůležitější akcelerace :) (BTW o stejnech podkoplejch zadních stavbách se tu dočteš že jsou kvůli pohodlí, tam že kvůli aero, podle Tebe skvěle akcelerují… prostě jsou nejlepší na všechno…).
Mě ale spíš šlo o to, že Spešl očividně chce, aby všechna jeho silniční kola vypadala na pohled stejně, podle mě blbost, zvlášť u těch na téhle straně spektra.
1.4.18 15:38
Jasně, ale proč se pak snažej aby to všechno vypadalo stejně? U Roubaix nebo tohohle je ta „aero“ zadní stavba k ničemu.
No koukal jsem na tabulku s geo a nepřipadá mě, že by ty rámy byly stejný a dost pochybuju, že by se do Tarmacu daly narvat zálety s pláštěm okolo 40mm.
Že se na to u Spešlů už nevybodnou a neudělaj jednu mašinu na všechno, tohle je další převlečenej Tarmac a přitom to má bejt úplně jiný kolo…