Protože jezdím hodně, nevydržím dlouho na jednom kole a u silniček mám oblíbené 3 značky a i když tento kus moc Celeste nepobral, tak převážily argumenty výbavy a geometrie rámu. Co se srovnáni s BMC Teammachine ALR01 týče, je pohodlnější, ale v akceleraci je trochu tupější. Až těsně před focením jsem nahodil 28mm pláště, které mi (fungl) zbyly po prodeji singlespeeda. Nemyslím, že ho budu tak často jako BMC prohánět Moravským krasem, ale na vlnky jižně pod Brnem to bude ideální kolo.
(vloženo 1.4.18)
Značka | Bianchi |
Model | Impulso |
Velikost | L |
Rám | Alu |
Vidlice | Karbon |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | FSA Omega |
Přesmykač | Campagnolo Veloce |
Měnič | Campagnolo Veloce |
Řazení | Campagnolo Veloce |
Převodník | 50/34 |
Kazeta | 12-25 |
Řetěz | Sh Ultegra |
Náboj přední | Repatro Corse |
Náboj zadní | Repatro Corse |
Brzda přední | Repatro Corse |
Brzda zadní | Repatro Corse |
Ráfek přední | Repatro Corse |
Ráfek zadní | Repatro Corse |
Pedály | Exustar |
Řídítka | Repatro Corse |
Představec | Repatro Corse |
Sedlovka | Repatro Corse |
Sedlo | Selle Royal Seta |
Pláště | Continental Ultra Sport 28mm |
To zní jako, že za 130let výroby kol v Miláně se dokázali přiblížit Meridě :)
Díky Zoidbergu, to zní jako plán :)
@ milan.v – pravda na tvoje profily nemám a ani mít nebudu. Měřit průměr sedlovky nebo délku představce bych šel až ve chvíli, kdy by mi nevyhovoval posed a musel bych měnit některé komponenty.
Ano, v první moment jsem si myslel, že to je Merida… :-D
Škoda, profil, fotky, vše odfláknuté…
2.4.18 09:08