Značka | Nicolai |
Model | ion G15 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | M |
Hmotnost | 15+ |
Rám | nicolai ion g15 |
Vidlice | Rock shox yari 29 boost,37mm offset,160mm,Luftkape+HC97/charger 2.1+vlastní doladění |
Tlumič | Rock shox monarch plus,216mm/63mm,avalanchesuspension+vlastní doladění |
Hlavové složení | intend/reset-racing |
Kliky | Shimano Xt,FC-M8100,délka = 170mm,O-chain 04 |
Středové složení | Shimano BB-MT800 BSA,73mm |
Přesmykač | - |
Měnič | Sram X.0,11speed |
Řazení | Sram X.0,11speed |
Převodník | Garbaruk oval 32z,104mm rozteč |
Kazeta | Garbaruk XD,11speed,10-46 |
Řetěz | Sram eagle 12speed |
Náboj přední | Mavic deemax pro Sam Hill edition |
Náboj zadní | Mavic deemax pro Sam Hill edition |
Brzda přední | formula cura X/4 |
Brzda zadní | formula cura X/2 |
Brzdové páky | formula cura X |
Ráfek přední | Mavic deemax pro Sam Hill edition |
Ráfek zadní | Mavic deemax pro Sam Hill edition |
Dráty | Mavic deemax pro Sam Hill edition |
Pedály | Mavic deemax pro ti-osa |
Řídítka | Enve M7 průměr =35mm/délka =770mm/zvednutí =25mm |
Představec | Enve alloy průměr =35mm/délka =50mm |
Sedlovka | BikeYoke Revive 2.0,213mm+Anomaly Switchgrade |
Sedlo | Enve tit.,130mm,lyžiny průměr =7mm |
Pláště | maxxis-dle terénu |
Rimmsi:pokud myslíš ty žlutý kluzný podložky tak rozměry jsem tomu udal já a kamarád mi to vyrobil.Těsnění je SKF,jehl.ložisko a hridelka je ENDURO a kluzný podložky jsou z polyamidu kterej má v sobě příměs oleje.
17.4.22 07:41
6.5.18 20:00
No podle profilu vidím jen, že jsi přesedlal z jednoho Nicolaie na druhého :) Ale do těch 40 je to už přijatelnější, to zas jo..
My_dudesty:taky bych si to uz za plnou cenu nekoupil-to bych radsi zustal u toho co jsem mel predtim-viz.profil.Za nobyho g15 jsem ale platil do 40ti..
Nicolaie se mi dlouho líbily, ale ta cena je demotivační, takže detaily rámů neznám. Až po tvém doplnění koukám na ty detaily jako zalepené šrouby a zírám :) Já si jen oblepil čirou folií exponovaná místa a dál to neřešil, ale po této inspiraci to ještě trochu potuním – dík :)
Do této chvíle jsem myslel, že luftkappe a ramp control dělají to samé (zvětšení negativky, stejně jako 2018 debonair a evol vidle), tak jsem si o tom musel něco počíst, zajímavé. Jsem zvědav, jestli dáš nakonec přednost vyladěnému pružení nebo tlumení.
my_dudesty:Rám v rawu jsem již měl ted´jsem chtěl závoďáckej design a to je u mě bílej mat.
Ve vidlici ještě avalanche patronu nemám.objednám ji až po sezóně protože potřebuji udělat ještě nějaké
měření.
Zatím mám ve vidlici luftkappe a ramp control,ale ani jedno není kompatibilní s avalanche patronou.Avalanche
patrona musí mít vzduchovou komoru úplně prázdnou.
K detailům-ještě to nemám dodělaný(cabtech vodítko chybí atd.).Nevím jak moc znáš ten rám jak vypadá v
základu ale mám tam titan šrouby,jiný úchyty bowdenu a hadic,fólií zalepený šrouby aby se neplnily vnitřní
šestihrany a jejich okolí bordelem,el.páskou přelepený Schwingemutátory,namotaný duše na zadních
stavbách,nalepenou 3M pásku aby mi řetěz nevydával zvuky,fólii na exponovaných místech,oblepení hadice
s bowdenem(dříve jsem používal smrštóvací bužírku ale to použiješ jen jednou když máš odpojenou hadici od
páky-takže ted´to oblepuji el.páskou).
Zalepením těch šroubů si šetřím čas při budoucích servisních pracích.Až budu měnit ložiska odlepím fólie a
vše je čisté.Eliminuje to i zvuky.
Jak bílá kola nemusím, tak tohle je paráda (na první pohled jsem myslel, že to je raw). Super detaily jako omotání hadic u řidítek. Jasná 5!
Můžeš nějak popsat dojmy z přechodu na Avalanache patronu a MRP Ramp control?
porno by to bylo bez barvy, ani neznám hezke sérivéj karbon rám, ktery by byl hečí než precizně zpracovanej hliník v brutál finishi
kdepak… pro me je tohle vetsi porno nez vetsina carbonu… jeste musim poridit lepsi vidlu nez akt factory 34ku a asi i vymeni Float X tlumak i kdyz chodi epesne! zatim mam tedy par peojizdej ale jsem zntojo nadseny a jak jsem se bal neobrtanosti tak to zase o tolik horsi neni …
TJK:neni to porno-poradny pecko je karbon ram na enve dilech a kolech s eaglem a karbon raceface klikama do 13 kg.Toto je pracant v zavodackym designu do lesa a parku u ktereho se nemusim bat strejchnout nekde o skalku aby to nebylo durch a aby to taky po peti jizdach nechastilo a nedotahoval bych ve vsem vule..
vzhledem k tomu jaky je v tom tlumeni tak tahle yari bude lepsi nez lyrik ;)
@jenik00
myslím že vidle je slušný základ, pro pořádný tunig : D a ten už tam Tom má
hrozny porno… taky bych chtel :-) .. pristi rok si ho koupim treba taky :-)
hezký, mě se oproti ostatním.. ta geo zamlouvá. a barvičky paráda.. žlutá tomu dala šťávu a bílej rám vynikl pro detaily..
team_daddy.. podle mě je lepší ta fotka kterou sem vložil, než tvá upravená teda – na tu se nedá moc koukat.. je tam moc vysokej kontrast:)
Raddek – myslíš ten oneup multiool a nebo to hlávko, co zvyšuje stifness? :)
13.4.18 17:22
embi: chichi, kdo si nechtěl hubu spálit, musel mlčet nebo chválit :D
kolo zaujalo, i když těmto disciplínám moc nerozumím :)
Sam mas v profilu fotku nize a jeste remcas… Nekomu se clovek proste nezavdeci. Nebylo by vhodnejsi si pohrat s krivkama u vlastnich fotek?
Velmi pěkný kolo, velmi pěkně vyfoceno. A proto budu malinko hnidopich. Myslím, že maličko dát fotkám péči, hnout křivkama a kolo ještě lépe vystoupí a vynikne. Viz. moje mega rychlá, drobná úprava:
Bike pochopitelně za 5!
není to podle mého vkusu :D, ale to nic nemění na tom že to máš parádní strojovnu za 5*
13.4.18 16:23
Moc hezké!!! Za 5*
Pěkný, líbí se mi, že pořídil nově vyvinuté komponenty – Intend stiffmaster. I barevně se to povedlo.
Chrochtám BLAHEM!
Ale abych byl fér, jako popiska: „Extra rychlej klidnej stroj do lesa.“ je jako slabá… zrovna u tohohle kola dychtím po jakékoliv zákulisní informaci!
snad první bílý kolo co se mi líbí.
sakra to je paráda.