Tohle je nejlepší typ stojanu. Ano, mohl by tam být gumový chránič, ale pořád je to mnohem lepší řešení většina stojanů co jsou ve městě. U těch si buďto odřete vidlice, ohnete koutouče, zamotáte se do sousedních kol, případně vám v nich nebudou držet pláště, nebo tam nevlezou.
Pomalu už se sice někteří probouzejí a začínají instalovat použitelné stojany, nicméně na většině míst jsou stále hromosvody, veřejné osvětlení a vysoké dopravní značky nejlepším místem pro zamknutí kola.
Architektonické a designové řešení je jedna věc to, že jich udělal tolik je věc druhá. Zbytečně jich je moc tolik lidí stejně tam jezdit na kole nebude. ;-)
19.4.18 11:05
No já nevím, ale stojan, kde se opře kolo o rám, který je svařený z ocelových jeklů L, kde ta ocel není ničím poražená, aby se rámy neodřely… No nevím. Mně to nepříjde jako good řešení
I jiné tvary potkávám, ale vede /pozitivně/ Slavkov u Brna, kde jsou boky horní „trubky“ olepené z boku gumou. A je to dokonce tak vysoké, že o tu gumu opřeš i rám a ne jen někdo sedlo.
Takže jsou místa a místa :)
tak mohl bejt o pul metru nizsi, no. Co bys chtel, architekt se asi seknul v meritku – az jim zacnete poradne platit, budou poradne pracovat :)
DESIGN JE DESIGN…Každý den se s tím setkávám a to by člověk brečel a nebo vzal ten jackel a jebnul mu jednu přes hlavu a třeba by se ty volove srovnali. Kam se poděl zdravý selský rozum a účelnost…
Tenhle typ stojanu je určitě lepší (dá se k němu pohodlně zamknout kolo – za rám), než ten „klasickej“ pidistojan jen na přední kolo. To je pak skoro nemožný zamknout kolo (za rám) i s dlouhým zámkem.
19.4.18 09:43
Proč?