Značka | Kuota |
Model | Kebel |
Hmotnost | 7.63 |
Rám | Carbon |
Vidlice | Carbon |
Hlavové složení | Kuota |
Kliky | Shimano Dura Ace |
Přesmykač | Shimano Dura Ace |
Měnič | Shimano Dura Ace |
Řazení | Shimano Ultegra Flat bars |
Převodník | Shimano Dura Ace 53/39 |
Kazeta | Shimano Ultegra 11-28 |
Řetěz | Shimano |
Náboj přední | Easton |
Náboj zadní | Easton |
Brzda přední | Shimano Dura Ace |
Brzda zadní | Shimano Dura Ace |
Brzdové páky | Shimano XT |
Ráfek přední | Easton EC90 |
Ráfek zadní | Easton EC90 |
Pedály | Shimano |
Řídítka | FSA K-force |
Představec | FSA |
Sedlovka | Kuota |
Sedlo | Fizik Arione |
Pláště | Conti Competition Galuzky |
23.4.18 20:27
22.4.18 21:10
cio: tahle Kuota by fakt nebyla tuctovka
Ten rám som kúpil za 200 euro od chlapika ktory ho mal od pretekára F1 Nigela Mansela.
Keby ste videli ten rám v akom stave to prišlo.
Proste nemal som dôvod stavať to na cesťák a chcel som pekný pracovný bike s dobrou Váhou tak to dopadlo takto. Cesťák mám BMC na dura ace 9000 tak nepotrebujem predsa 2. A kokpit je tiež kvalitny takže si myslím že som jej nijako neublížil. Veď dnes je také množstvo bikov podobných tomu môjmu
20.4.18 11:24
19.4.18 20:59
napřed jsem se, po zběžném shédnutí miniatur fotek, podivil tomu nízkému hodnocení
po rozkliknutí rozumím…
normálně by mi to bylo šumák, když to někomu vyhovuje, takm u to vyhovuje, ale na takovou pěknou Kuotu…? to je jak svatokrádež, ach jo
Kuota Kekel :-)
Bolo to postavene prioritne na jazdu do práce v Londýne a cesták mám takže sa tomu kolu vobec neublížilo