Nechápu jak pořád slimtáte po Eaglu. Na Beskydy je kazeta 11–42 OK a převodník 32T, max 30T a rezerva je zajištěna. Nedokážu si to fakt vysvětlit, máte roční nájezdy X tis km a tedy kondyčka by měla být a většina jezdí kazety 46+ a jestli to jezdíte z důvodu převodu do těžká tak to je taky blbost převod 32×11 je do rychla dostatečný .
(vloženo 6.5.18)
Grossglockner strasse jsem jel na 42×34. Az to vyjedes na stejnem prevodu, pak si remcej :)
6.5.18 19:58
6.5.18 19:57
Tak na marathony speciální kolo s více převodníky, a pro normální bikery 1× něco.
Taky asi nevozite klec v autě. Ovšem závodníkům by to přišlo normální :-)
Tak možná nešlapeš z kopce jak idiot, ale musíš tady psát hovna o něčem, čemu nerozumíš.
Tak treba ja fyzicku celkem mam, pohon aktualne 36/26 a kazetu 11–40, kolo 29 a pri maratonech 60 km + mam v prudkych kopcich uz, co delat. To vetsina borcu, co ma ± stejnou fyzicku, tak kopce uz chodi pac to s 1×11 neutahnou. A s tvym 32z 11–42 to je kuwa tezky lehky prevod pro dlouhe maratony pro me zcela nesmyslny. Eagle to uz je jina… Kazdy si musi ujasnit, co jezdi a podle toho zvolit a neridit se jen trendy.
Já mám na 29" nejtěžší převod 34×11 a rád bych šlapal i při rychlosti 35+… Šetřím na GX Eagla.
Asi máš pravdu, nebaví mě šlapat z kopce jak idiot abych jel o kilák rychleji ;-) nevedu silové šlapání.
Předpokládám, že každý chce převody takové, jaké mu vyhovují a ne takové, které vyhovují Thorxovi. To dá rozum. Z toho plyne, že tvůj příspěvek není zrovna moc chytrý, spíše trošku přihlouplý, ale to je jen můj subjektivní názor ;-).